Nautica Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Er det flere her som har problemer med og komme inn på Digit/bildekritikk etter at den har fått ny plassering på forumet ? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Er det flere her som har problemer med og komme inn på Digit/bildekritikk etter at den har fått ny plassering på forumet ? Noen har visstnok det. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Er det flere her som har problemer med og komme inn på Digit/bildekritikk etter at den har fått ny plassering på forumet ? Noen har visstnok det. Ups, ser at Nautica har det problemet der ja Lurte vel egentelig på om andre opplevde det samme, foreksempel du Endret 23. januar 2012 av Nautica Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) 5DmkIII-prototype med 200-400/LNIB-.. http://www.canonrumors.com/2012/01/5d-mark-iii-sighting/ Endret 23. januar 2012 av Trondster Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) 5DmkIII-prototype med 200-400/LNIB-.. http://www.canonrumo...k-iii-sighting/ Ja, nå får Canon se å få ut fingere og skipe ut 200-400'dren, så jeg får kjøpt det*. *dvs. tar nok et år til før prisen har stabilisert seg såpass mye at jeg kanskje anser det som et fornuftig kjøp Endret 23. januar 2012 av Nautica Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Leter etter en fotoside som anmelder kameraer, glad i hybrider. Ene er av asiatisk opprinnelse men er ikke Kai fra Digitalrev TV (han har gjort en parodi av Kai...). Noen som har vært borti noe som kan passe med beskrivelsen ? Er det snakk om TheCameraStoreTV? De hadde en paradoi av digitalrevtv i forbindelse med Fuji X10 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Lurte vel egentelig på om andre opplevde det samme, foreksempel du Har ikke hatt tid og energi til å være på Digit i det siste, desverre. Så jeg har vel ikke vært der siden før server-flyttingen, del 1. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Lurte vel egentelig på om andre opplevde det samme, foreksempel du Har ikke hatt tid og energi til å være på Digit i det siste, desverre. Så jeg har vel ikke vært der siden før server-flyttingen, del 1. Feilen er blitt detektert og fikset i Morgen ifølge Terje. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 5DmkIII-prototype med 200-400/LNIB-.. http://www.canonrumors.com/2012/01/5d-mark-iii-sighting/ Touchscreen 3 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 5DmkIII-prototype med 200-400/LNIB-.. http://www.canonrumors.com/2012/01/5d-mark-iii-sighting/ 200-400 F4L ville jo fort funka til sportsjournalister også. På flotte dager utendør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 5DmkIII-prototype med 200-400/LNIB-.. http://www.canonrumors.com/2012/01/5d-mark-iii-sighting/ Touchscreen Så lenge det ikke går an å ringe med den så er det bare å skrinlegge eventuelle oppgraderingsplaner, folkens. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 ikke går det ann å spille angry birds heller, skuffendes Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Touchscreen og angry birds, da må det vel bli Polaroid SC1630 Smart Camera. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Den kraftigste solstormen på seks år. Så da er det vel bare å lade batteriene, finne seg et sted og håpe på skyfri himmel? Jeg var en tur ute i går kveld, men det var ikke så mye å se akkurat da. Med -20 var det en kald fornøyelse. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Den kraftigste solstormen på seks år. Så da er det vel bare å lade batteriene, finne seg et sted og håpe på skyfri himmel? Jeg var en tur ute i går kveld, men det var ikke så mye å se akkurat da. Med -20 var det en kald fornøyelse. Ser bra ut for nye nordlysbilder i kveld. Skyfri himmel, men svinkaldt. Bare å pakke seg inn i allskens ullundertøy, gode sko og bjønnfetta.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Dagens lesestoff kommer fra en av de mer anale hos Luminous Landscape ... Dagens lesestoff har med det å hente det beste ut fra kamera i dag også. men på en litt mer saklig måte. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Leter etter en fotoside som anmelder kameraer, glad i hybrider. Ene er av asiatisk opprinnelse men er ikke Kai fra Digitalrev TV (han har gjort en parodi av Kai...). Noen som har vært borti noe som kan passe med beskrivelsen ? Er det snakk om TheCameraStoreTV? De hadde en paradoi av digitalrevtv i forbindelse med Fuji X10 Takker der var den ! Bokmerker kan være lurt å bruke ! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Dagens lesestoff har med det å hente det beste ut fra kamera i dag også. men på en litt mer saklig måte. God artikkel, med både gull og gråstein i kommentarene. Lesverdig. Lenke til kommentar
Breni Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Tror folket det er mulighet for å se nordlyset i Oslo i natt? Har ikke opplevd nordlyset før så er lysten på en natt-tur til tross for at jeg trenger søvnen.. Er dog litt usikker på om det er synlig da det ser ut til at det skyer til ute Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Tror folket det er mulighet for å se nordlyset i Oslo i natt? Har ikke opplevd nordlyset før så er lysten på en natt-tur til tross for at jeg trenger søvnen.. Er dog litt usikker på om det er synlig da det ser ut til at det skyer til ute Du må komme deg ut av gryta, er for mye lys-forurensing der for og kunne se Nordlys, eller så må de være veldig kraftige. I følge YR skal det være mulig og se de fra hele Norge nå i natt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå