fo2re Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Oki takker for svarene ! Greit å kunne bruke ulike systemer "riktig" spesielt når det kommer til bilder av mennesker. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 ENDELIG ble det noen nordlysbilder på meg også. Rakk akkurat å sette opp stativet og få på kameraet til en en litt kraftig runde med nordlys før det roet seg igjen. Bor på sørsiden av Trondheim, så jeg måtte kjøre i 20-25 min for å komme til et OK sted, men det var det verdt. 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Dagens lesestoff kommer fra en av de mer anale hos Luminous Landscape ... Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Er det lov å ytre litt glede her? Har vært på utkikk etter en 80-200mm F2.8 i lengre tid, men aldri funnet noe som frister med tanke på pris og tilstand. Stavanger Foto la ut en annonse i dag på en AF-D 80-200 F2.8 som de selv sier er i meget bra stand. Medfølger hardcase, men solblenderen mangler. Med en pris på 4500,- slo jeg til med engang! Denne kunne jeg ikke la gå fra meg. Så lenge posten gjør jobben sin så har jeg drømmeobjektivet på døra om 1-2 uker. 2 Lenke til kommentar
egilh Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 1-2 uker? Da synes jeg ikke posten gjør jobben sin 2 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 1-2 uker? Da synes jeg ikke posten gjør jobben sin Oppholder Bjohansen på toppen av Chomo Lungma og posten klarer å levere på to uker så vil jeg si at de har gjort en utmerket jobb Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 1-2 uker? Da synes jeg ikke posten gjør jobben sin Tar som regel en uke for posten å frakte noe fra Komplett i sandefjord og hjem til meg. 1-2 uker? Da synes jeg ikke posten gjør jobben sin Oppholder Bjohansen på toppen av Chomo Lungma og posten klarer å levere på to uker så vil jeg si at de har gjort en utmerket jobb Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Noroff fotokonk : Tema : Nyttår. Må prøve å få vært med i denne konken, men litt vanskelig tema bortsett fra helt vanlige raketter Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Noroff fotokonk : Tema : Nyttår. Må prøve å få vært med i denne konken, men litt vanskelig tema bortsett fra helt vanlige raketter Tok du ikke ikke noen rølpete festbilder av mer eller mindre dårlige venner på under nyttårsfeiringen da? Eller har du ikke lest reglene så nøye? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 leste de nuh, nytt tema hver mnd litt kjapp i avtrekkern gett, jaja Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 leste de nuh, nytt tema hver mnd litt kjapp i avtrekkern gett, jaja Bare innrøm det - du hadde lyst på tur og nytt kamera, du Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 ofc, hvem vil ikke det? Lenke til kommentar
egilh Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Du får komme med en rapport når du har bestemt deg. Har bestilt en VPS i Tyskland. Venter på at den skal bli levert, så får vi se om jeg får det de lover. for €4.75 får jeg: 30 GB of premier disk space 3 TB of super fast bandwidth 256 MB of guaranteed RAM 384 MB of Burstable RAM CPU: 1 Core 1 dedicated IP Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Leter etter en fotoside som anmelder kameraer, glad i hybrider. Ene er av asiatisk opprinnelse men er ikke Kai fra Digitalrev TV (han har gjort en parodi av Kai...). Noen som har vært borti noe som kan passe med beskrivelsen ? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Dagens lesestoff kommer fra en av de mer anale hos Luminous Landscape ... Jeg har aldri skjønt hvordan en side som setter ekstremistisk estetisk perfeksjonisme over alt annet kan holde seg med en så gruelig stygg design; ser ut som noe halvkvedet skvalder fra første Bush Jr.-periode. Sånn apropos everything matters. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Har bestilt en VPS i Tyskland. Venter på at den skal bli levert, så får vi se om jeg får det de lover. for €4.75 får jeg: 30 GB of premier disk space 3 TB of super fast bandwidth 256 MB of guaranteed RAM 384 MB of Burstable RAM CPU: 1 Core 1 dedicated IP Billig i hvertfall. Blir spennende å se om den leverer. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Dagens lesestoff kommer fra en av de mer anale hos Luminous Landscape ... Ja jøss - og MYTH BUSTED!!1! Det viser seg at mellomformat har større dynamikk enn en iPhone! Wow - det var nytt for meg! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Jeg har aldri skjønt hvordan en side som setter ekstremistisk estetisk perfeksjonisme over alt annet kan holde seg med en så gruelig stygg design; ser ut som noe halvkvedet skvalder fra første Bush Jr.-periode. Sånn apropos everything matters. Godt poeng. Nå er vel artikkelforfatteren (Mark) ikke eier av siten, men ekstern bidragsyter. Ja jøss - og MYTH BUSTED!!1! Det viser seg at mellomformat har større dynamikk enn en iPhone! Wow - det var nytt for meg! Blir vel litt som å sammenligne 64kbps Mp3 avspilt på iPhone's høytaler og 96kbps 24 bits flac på et godt 250000 kroners anlegg. Det som imponerer mest med den ekstemismen som utvises i artikkelen. Kjenner den godt igjen fra hifi-verdenen Men en ting har han rett i - de første CD-spillerene låt rimelig ræva. Endret 23. januar 2012 av tomsi42 Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Dagens lesestoff kommer fra en av de mer anale hos Luminous Landscape ... Ja jøss - og MYTH BUSTED!!1! Det viser seg at mellomformat har større dynamikk enn en iPhone! Wow - det var nytt for meg! Spiller ingen rolle. Iphone har jo touch-skjerm, så da er den bedre. 3 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Spiller ingen rolle. Iphone har jo touch-skjerm, så da er den bedre. Ah - glemte det. Tror "touch-skjerm" kommer til å være et begrep her inne i lang tid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå