sn0dig Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Følgende kan dere gjøre for å se bilde av hun ene: Gå inn på en random japanphoto butikk, still dere foran kassen og se ned. Der er det passfoto reklame med bilde av Thya Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Ish, hun er vel rundt 20? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Noen som vet om noen som selger billige CP kort? Skulle gjerne hatt Extreme 3 2/4 GB. Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hehe, fikk de solgt på deg noe da? Skal det være en penisforlenger? Ser du kan trenge en, vi har Nikon 70-200VR på tilbud Hva du tror? Trodde alle her var klar over at internett er plassen for folk som ikke eier sosiale antenner? Jeg snudde meg såklart å gikk rett ut døra med raske snublene skritt Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Haha, kan se det for meg... Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Noen som vet om noen som selger billige CP kort? Skulle gjerne hatt Extreme 3 2/4 GB. De har de på JP Sandnes. De prøver å pakke de på sånne CP-er som meg(oss?) Haha, kan se det for meg... Kjenner du deg igjen? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Var nettopp hos JP Trondheim, og de hadde bare 4 - 8 - 16 GB versjonene. 4gben kostet faen meg 4xx noe. Dyrt syns jeg. Hvor har alle 2gb kortene blitt av? Hva faen diskuteres det her egentlig? Få dere dame folkens Endret 4. juli 2008 av Thewiz Lenke til kommentar
Carny Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Tim tullet ikke Ingen skam i det... Jeg kan ikke se for meg noe annet enn at når jeg er 40-50 vil jeg fremdeles syns at jenter i 20-årene er pene. For øvrig kjenner jeg ei som var 18 som var sammen med en på 40 å noe. Selv synes jeg hun var litt vel ung, men det funket fint for dem begge det... Jeg mener at jenter bør være rundt 22-24 for å være mer eller mindre fult utviklet og ha peiling på livet. Og det gjelder for øvrig gutter også. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Tja, nå er det mest karer på JP Trondheim, men hadde en opplevelse hvor jeg bare gikk rolig ut av butikken da jeg så hvem som satt bak kassa. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) *kremt* *kremt* *kremt* host Endret 4. juli 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Var nettopp hos JP Trondheim, og de hadde bare 4 - 8 - 16 GB versjonene. 4gben kostet faen meg 4xx noe. Dyrt syns jeg. Hvor har alle 2gb kortene blitt av? Hva faen diskuteres det her egentlig? Få dere dame folkens Kom heller til Elitefoto Sandnes, her har vi til og med 512mb i ei skuff. Ang. damer er det nettopp det vi prøver på. Fungere som enn slags støttegruppe for min del Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Var nettopp hos JP Trondheim, og de hadde bare 4 - 8 - 16 GB versjonene. 4gben kostet faen meg 4xx noe. Dyrt syns jeg. Hvor har alle 2gb kortene blitt av? Hva faen diskuteres det her egentlig? Få dere dame folkens Kom heller til Elitefoto Sandnes, her har vi til og med 512mb i ei skuff. Ang. damer er det nettopp det vi prøver på. Fungere som enn slags støttegruppe for min del Her har vi? Jobber du på elitefoto og stikker innom på JP for å kjøpe ting elns? Endret 4. juli 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Var nettopp hos JP Trondheim, og de hadde bare 4 - 8 - 16 GB versjonene. 4gben kostet faen meg 4xx noe. Dyrt syns jeg. Hvor har alle 2gb kortene blitt av? Hva faen diskuteres det her egentlig? Få dere dame folkens Kom heller til Elitefoto Sandnes, her har vi til og med 512mb i ei skuff. Ang. damer er det nettopp det vi prøver på. Fungere som enn slags støttegruppe for min del Her har vi? Jobber du på elitefoto og stikker innom på JP for å kjøpe ting elns? Hehe, må jo sjekke ut forholda hos konkurenten Nei, skulle bare sikle på ett objektiv vi ikke hadde inne Fikk jo sikle på noe enda penere Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hehe, må jo sjekke ut forholda hos konkurenten Nei, skulle bare sikle på ett objektiv vi ikke hadde inne Fikk jo sikle på noe enda penere Også tar du ikke bilde?............. bilder bevarer minner, og du kan dele dem med andre! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 ''Hei! Siden jeg nesten slår haka i gulvet når jeg ser på dere, må jeg nesten ta et bilde av dere, slik at jeg kan vise dere til noen foto-nerder '' Funker nok Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hehe, må jo sjekke ut forholda hos konkurenten Nei, skulle bare sikle på ett objektiv vi ikke hadde inne Fikk jo sikle på noe enda penere Også tar du ikke bilde?............. bilder bevarer minner, og du kan dele dem med andre! Hadde dessverre ikke med meg kameraet idag, men i den situasjonen hadde det vert gunstig med 5 fps... ''Hei! Siden jeg nesten slår haka i gulvet når jeg ser på dere, må jeg nesten ta et bilde av dere, slik at jeg kan vise dere til noen foto-nerder '' Funker nok Perfekt sjekketriks:P Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 y0u n33d t0 g3t 4 l1f3 Jeg skal jobbe på sandnes i morra, tipper dere er misunnelige... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 y0u n33d t0 g3t 4 l1f3 Jeg skal jobbe på sandnes i morra, tipper dere er misunnelige... Hvis JP Sandnes er ubetjent i morgen, er sn0dig på bakrommet med jentene Lenke til kommentar
Philo Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 y0u n33d t0 g3t 4 l1f3 Jeg skal jobbe på sandnes i morra, tipper dere er misunnelige... Vel siden vi alle nerder i dag... "Screenshot or it didn't happen!!" Lenke til kommentar
Carny Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hvis folk absolutt vil se fine damer er det bare å ta turen til stranda....mindre klær har de på seg også.. Husk kamera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå