Bruker-93156 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Tja, jeg har en bra overtalelsesevne Dette var Stavanger? Alder på de? Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Tja, jeg har en bra overtalelsesevne Dette var Stavanger? Alder på de? Hehe, det på Sandnes. Alder vet jeg ingenting om. Snakk med han snOdige nr 6 eller noe Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) snOdig: Du har ett par heite koleger på JP Sandnes! Forstår godt hvis du trives der For siste gang; jeg jobber ikke på sandnes! Bare i helgene, og jeg har ikke jobbet der enda! Edit: Forøvrig Thya og Elin... Endret 4. juli 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 snOdig: Du har ett par heite koleger på JP Sandnes! Forstår godt hvis du trives der For siste gang; jeg jobber ikke på sandnes! Bare i helgene, og jeg har ikke jobbet der enda! Edit: Forøvrig Thya og Elin... Da har jeg misforstått. Heite var de okkesom Lenke til kommentar
Carny Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Da blir det Sandnes neste gang.... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Pics? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) De har herved blitt informert om innlegget til Vegard_ Edit: I tilfelle de leser dette her; Hei Thya/Elin, Petter fra JP stavanger her Endret 4. juli 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 No, but the company was... Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Skjerpings gutter. Her diskuteres det jenter som jobber i en fotobutikk på et foto-forum, uten at noen klarer å vise fram et foto av jentene. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Skjerpings gutter.Her diskuteres det jenter som jobber i en fotobutikk på et foto-forum, uten at noen klarer å vise fram et foto av jentene. Har ikke sett dem, jeg, men nå fantaserer jeg om at de er i et studio og snurrer seg inn i en hel haug med 35mm film, nakne selvfølgelig. Hun ene er blond og hun andre er brunette. ...ops, sa jeg det høyt? Hei, Thya og Elin..ta det som en spøk fra en gammel gris på 53 år. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Gawd, er det rart det er lite jenter på forumet? Lenke til kommentar
fototim Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Ikke for å forstyrre fantasien din Carny, men er filmen våt? Wet look er bra. Mvh En nesten like gammel gris. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Ja, masse fremkallingskjemikalier... Grrrr... Fra en gris på 17 år, forhåpentligvis like gamle som de Edit: Foto foto foto foto foto foto foto foto ! Cheer... Endret 4. juli 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Carny Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Ikke for å forstyrre fantasien din Carny, men er filmen våt? Wet look er bra. Mvh En nesten like gammel gris. Joda, den kan gjerne være våt....hehe. Jeg bare skrev det der for tull da Dog er jeg er fremdeles bare i 20-årene, selv om det nærmer seg slutten Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Tim tullet ikke Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Shit, nå kan jeg aldri gå i den butikken mer. jaja, det var uansett første gang i dag, så det blir gjerne ikke noe savn. Endret 4. juli 2008 av Vegard_ Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Gawd, er det rart det er lite jenter på forumet? Men mange chimps Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Hehe, fikk de solgt på deg noe da? Skal det være en penisforlenger? Ser du kan trenge en, vi har Nikon 70-200VR på tilbud Edit: * Glugg glugg*, ja jeg tar to, kan vel trenge det, *sikle* Endret 4. juli 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå