Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

For min del tok det 14 timer fra sendingen ble lastet opp fra MPX i Sandefjord til det lå på min lokale ICA som er tre minutters rolig gange fra døra mi. Bor ca. halvtime, tre kvarters kjøring fra Bergen sentrum. Det er litt mindre enn de 3-4 dagene det pleier å ta med Posten. Har heller ikke opplevd noe tull med MyPack. Men det er bare andre gang jeg bruker det da.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørs om det ikke blir litt som med tjenester som UPS og Fedex. Avhenger mye av den lokale representanten, eller i dette tilfellet utleveringsstedet :)

 

 

 

EDIT: Anbefaler dere å lese dette åpne brevet til Leica fra Ashwin Rao. Ikke tvil om at han er inne på noe:

http://www.stevehuffphoto.com/2012/01/06/another-open-letter-to-leica-by-ashwin-rao/

Endret av Krølle
Lenke til kommentar

Har nå et Tamron 17-55mm 2.8, og er jo absolutt greit å ha 2.8, men tror jeg klarer meg uten. Spørsmålet er jo hvor mye IS veier opp for manglende lysstyrke?

 

Dessuten koster jo 70mm 1500 kroner mer (veiledende bruktpris) enn 105mm og er jo kjekt med de ekstra 35 mm. Ikke lett dette gitt.

Lenke til kommentar

Dæven døtte - Corel har kjøpt opp Bibble.

Oi! Det er bra, ikke sant? :p

 

Det står i den posten at de beholder støtte for Linux, det er det som er det viktigste for min del. Høre flott ut det som skrives om at de får flere ressurser til UI-design og kvalitetstesting, for det virker det som de trenger. :p

 

Jeg ser fram til det nye produktet som omtales i posten. Håper det blir problemfritt å kombinere det med eksisterende xmp-filer og kataloger generert av Bibble.

Lenke til kommentar

Han der Ken Rockwell som mange elsker å hate.

I tillegg til å teste og mene noe om alt Nikon, så regner jeg med at han også tar en del bilder. Jeg har såvidt sjekket bildene han har publisert på nettsiden, men er usikker på hva jeg synes om de.

 

 

Hva mener dere?

 

Det er jo en grunn til at jeg undrer meg over dette. Og det er jo selvfølgelig basert på at når man lever av å selge seg ut som en autorietet innen foto og kamerautstyr,også bør kunne levere bilder som bekrefter ens kompetanse og troverdighet på området.

Lenke til kommentar

Hva mener dere?

Han har jo en distinkt stil, vil jeg si. Og den passer godt til noen av motivene han foreviger.

 

Det er jo en grunn til at jeg undrer meg over dette. Og det er jo selvfølgelig basert på at når man lever av å selge seg ut som en autorietet innen foto og kamerautstyr,også bør kunne levere bilder som bekrefter ens kompetanse og troverdighet på området.

Synes de bildene hans stort sett viser at han kan sakene sine. Men det betyr ikke at du må like det.

Lenke til kommentar

Oi! Det er bra, ikke sant? :p

Det er klart bedre enn å fortsette slik som de har gjort det i 2011, ihvertfall.

 

Det står i den posten at de beholder støtte for Linux, det er det som er det viktigste for min del. Høre flott ut det som skrives om at de får flere ressurser til UI-design og kvalitetstesting, for det virker det som de trenger. :p

De trenger også folk til å utvikle RAW delen for å legge inn nye kameraer, samt fikse bugs med enkelte eksisterende profiler.

 

Jeg ser fram til det nye produktet som omtales i posten. Håper det blir problemfritt å kombinere det med eksisterende xmp-filer og kataloger generert av Bibble.

Jeg tror det blir interessant. Er nok mer en videreføring av dagens program, men med noen forbedringer.

Lenke til kommentar

Han der Ken Rockwell som mange elsker å hate.

I tillegg til å teste og mene noe om alt Nikon, så regner jeg med at han også tar en del bilder. Jeg har såvidt sjekket bildene han har publisert på nettsiden, men er usikker på hva jeg synes om de.

 

 

Hva mener dere?

 

Det er jo en grunn til at jeg undrer meg over dette. Og det er jo selvfølgelig basert på at når man lever av å selge seg ut som en autorietet innen foto og kamerautstyr,også bør kunne levere bilder som bekrefter ens kompetanse og troverdighet på området.

Stakk innom siden for å ta en kjapp titt, og fant dette bildet:

 

 

 

 

lavnd.jpg

 

 

Styggeste PP noensinne?

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...