Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det står 2x2GB i den så du må kaste ut de og sette inn 2x4GB.

Nja, var denne jeg kjøpte i utgangspunktet, da grunnet baklys i tastaturet, men det var faktisk ikke det så jeg returnerte den, det er 1 stk 4gb minne og mulighet til 8gb og to minneslotter, eller hva det heter igjen :)

Lenke til kommentar

Nja, var denne jeg kjøpte i utgangspunktet, da grunnet baklys i tastaturet, men det var faktisk ikke det så jeg returnerte den, det er 1 stk 4gb minne og mulighet til 8gb og to minneslotter, eller hva det heter igjen :)

Det er ikke det som står i spekken på Dustin sin side - der står det at begge slotene er brukt.

Lenke til kommentar

Det er ikke det som står i spekken på Dustin sin side - der står det at begge slotene er brukt.

Det har du rett i, var en tilsvarende maskin jeg hadde bare med 1x4gb montert.

Lenke til kommentar

Interessant lesning hos photorumors. Fujifims nye X-Pro1 (fujifilm står som eier av domenene xpro1.com og fujifilmxpro.com)

- custom designed 16MP APS-CMOS sensor EXR processor

- second generation hybrid VF

- three new lenses: 18mm (27mm equivalent) f/2.0, 35mm (53mm equivalent) f/1.4 and 60mm (90mm equivalent) f/2.4.

- Fuji-filim said it will build on the success of the X100 model

- adding a camera that features a custom-developed 16-megapixel APS-CMOS sensor incorporating a new filter array and the company's proprietary EXR processor technology.

Prisen ryktes å være 1500-2000 euro for kroppen alene, og kameraet vil trolig bli tilgjengelig for salg i løpet av våren.

Bildet under skal vise fatningen på en ferdig Xpro1

Fujifilm-mirrorless-camera.jpg

Endret av Krølle
Lenke til kommentar

Noen her som har kastet seg på GTD* bølgen? Ser på rimelige (dvs. gratis) løsninger som er kompatibelt med Windows/Linux og Android.

Ser det finnes programmer som Astrid og Remember the Milk? Er det veien å gå, eller er en løsning med datafil på dropbox smartere?

*) GTD - Getting things done

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Fujifilm X-Pro 1 *snip*

Merker det nøkker litt til i kjøpemuskelen når jeg ser dette.

Skal innrømme at kjøpemuskelen min forstrakk seg idet etterlengtede bilder dukket opp. Hvorvidt det er verdt (det jeg tro blir) en høy pris gjenstår å se, men på papiret ser det ikke dårlig ut. Om ikke annet vil dette kameraet være med å senke prisen på eksisterende X100. Man får allerede en ny X100 til 8000, så det spørs om man ikke kan forvente å se X100 så lavt som 6000-6500 på bruktmarkedet om noen måneder :)

Fujifilm%20X-Pro1%20mirrorless%20camera%20details%20leak%20%7C%20The%20Verge.jpg

Så er spørsmålet: Trenger man faktisk dette nye fujifilm kameraet? :D

Lenke til kommentar

X100 var nede i 6000 på bruktmarkedet allerede i oktober... bruktpriser X100

Interessant! Med andre ord kan nyprisen på X100 havne så lavt som et par tusenlapper mer enn nypris for X10. Med mindre prisen på X10 også faller samtidig vil nok flere føle at gapet mellom X10 og X100 prismessig ikke er så stort, og de vil hoppe på storebroren. Det er jo ikke tvil om at X10 blir kjøpt grunnet prisen, kontra X100 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...