Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Japp... ikke gøy å gjøre et 4 GB-kort ubrukelig... :hm:

Mitt var 8GB :new_woot:

Må erstatte den plastsnutten som har ramlet ut; ellers så tror kamera kortet er skrivebeskyttet.

Har du noen god oppskrift? :p

Lenke til kommentar

Jeg også trodde jeg hadde kjøpt noe brukti nettbutikken til Interfoto en gang, men den gang ei. Det hadde vært en før meg og handlet sa de, selv om jeg fikk ordrebekreftele og alt.

Den prisettinga på Interfoto synes jeg er helt på viddene noen ganger, de forlanger 2.450,- for et gammelt 70-300 G med plastikkfatning, som jeg ville solgt for 500,-. Mens et Nikon D700 med 10.000 eksponeringer selger de for 8.000,-

Der hadde jeg ikke tatt noe for god fisk , før jeg sto med varen i hånda.

Lenke til kommentar

Brukt fra Interfoto eller noe sånt.

Helt korrekt - Interfoto.

Fytterakkern - Tja, litt tidlig for meg å være bastant på det ikke skjedde nå, men de tok da pengene, fikk ordrebekreftelse og noen få sekunder etter ble annonsen oppdatert med at huset var solgt. Je har trua!

Edit: Sporingsnummer på pakka er også mottatt:)

Takk for gratulasjoner btw.

Endret av Killswitch
Lenke til kommentar

Noen som har opplevd at låseknappen på SD-kortet har falt av? Mista det i gulvet, satte det i kamera og så var det låst. Så på det og nå er det ikke noe knapp der. :ohmy:

Dette har faktisk skjedd meg med to (av tre) Lexar SD-kort. Av en eller annen grunn er knappen på disse litt løsere eller lettere å komme borti enn på SanDisk sine. Først så løsner det med kortet i låst posisjon, deretter har det falt av når jeg har forsøkt å flytte det. I begge tilfeller fikk jeg nytt minnekort, men sist gang så tok jeg heller et SanDisk tilbake.

Lenke til kommentar

Jeg liker så godt hvordan digitbrukerne klarer å ignorere det trådstarterne i bildekritikken er ute etter. Fantastisk hvordan "Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det" får svar i form av "fint bilde" :)

Endret av Krølle
Lenke til kommentar

Jeg liker så godt hvordan digitbrukerne klarer å ignorere det trådstarterne i bildekritikken er ute etter. Fantastisk hvordan "Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det" får svar i form av "fint bilde" :)

Da syns jeg du skal gå foran som et godt eksempel og kome med en konstruktiv kritikk. Det tror jeg er eneste måten man kan få folk til å følge de retningslinjene.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Da syns jeg du skal gå foran som et godt eksempel og kome med en konstruktiv kritikk. Det tror jeg er eneste måten man kan få folk til å følge de retningslinjene.

Absolutt, og jeg prøver! Jeg er helt enig i at dette er løsningen, og ikke minst at man er flere som går sammen. Med flere som går sammen og øker nivået og standarten på kritikken tror jeg digits brukere vil forstå at dette er ønskelig og det nivået vi alle ønsker å holde. Som ordtaket sier: Hvis en person tror på noe er han gal, om flere tror på det samme kalles det en religion :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Absolutt, og jeg prøver! Jeg er helt enig i at dette er løsningen, og ikke minst at man er flere som går sammen. Med flere som går sammen og øker nivået og standarten på kritikken tror jeg digits brukere vil forstå at dette er ønskelig og det nivået vi alle ønsker å holde. Som ordtaket sier: Hvis en person tror på noe er han gal, om flere tror på det samme kalles det en religion :)

Det er det som er greia. Skal vi endre ting , så må vi stille opp selv. Samtidig må vi bli flinkere å poste bilder, og velge nivå ut ifra hva vi er ute etter.

Det er lov med kosebilder på digit.no, men tag de med visning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...