IceFox Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 God morgen, poikar! Gleder meg til treffet, Tom! Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Etter kaklingen som har vært på de siste sidene så er vell ikke "jenter" så usannsynlig.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Etter kaklingen som har vært på de siste sidene så er vell ikke "jenter" så usannsynlig.. Det var vel egentlig slik jeg tolket det også Tom Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) En annen grunn kan være fordi jeg har kranglet mye med Gissan, og siden dere to har blitt så gode venner så skal vel du/føler vel du en plikt til å prøve å være imot meg. Hahaha.. sier som jeg sa i PM-en, jeg har aldri snakket med Gissan utenfor forumet og du kan umulig si at jeg er 'venn' med en person etter noen få innlegg i en tråd. Herlighet. Jeg sikter da f.eks til "The Ironi" og ":!:", du vet helt sikkert hva jeg mener.... Jeg har vel kommet med mer eller mindre to innslag med ironi hvor jeg påpeker en mer eller mindre felles mening blant en stor del brukere her inne. Ikke bli så paraniod at du fortsetter å tro at jeg er etter deg. Nå trodde jeg faktisk dette var tatt hånd om, men noen fortsetter å rake opp i det. *sigh* Endret 4. juli 2008 av gorpium Lenke til kommentar
Carny Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Gidd.... Håper Mr.Olsen ikke gidder å svare på den der. Denne diskusjonen begynner å ta litt mye plass her. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Og nå håper jeg kaklingen avsluttes før noen av dere gror innovertiss... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Der fikk jeg d200'en min Happy day! Lenke til kommentar
Carny Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Der fikk jeg d200'en min Happy day! Gratulerer Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Grattis! Ut i finværet og les manualen med en iskald glassflaske Cola i hånden. Og så er det videre med kamera over skulderen. Ha en fin dag med nytt kamera, gutten. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Der fikk jeg d200'en min Happy day! Og da blir det sigma 70-200 F/2.8 på meg Happy day! Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) ha.. får vel skryte litt jeg også da.. fikk nettop besøk av postmannen på døra... Nytt tastatur og mus til meg. Logitech mx 5500 revolution Endret 4. juli 2008 av Dewil Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 http://www.logitech.com/index.cfm/mice_poi...43&cl=no,no Vurderer denne. Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Svarer med Manfrotto 190 xprob. Eneste minus er at jeg ikke har noe bra hode Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Grillpølse på Shell her! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Grillpølse på Shell her! Hørtes digg ut ! Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Synd jeg ikke kommer til Oslo allikevell så vi får ta en Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 En 6-pakning Royal Crown på glassflaske. Overraskende god for de som aldri har smakt den før. Ikke ulik the real deal, i motsetning til alt annet som ikke kommer fra Atlanta-gjengen. Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 snOdig: Du har ett par heite koleger på JP Sandnes! Forstår godt hvis du trives der Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Chicks? Uuujeah! Sto å sikla på utstyr, å så snur jeg meg å ser de deilige engl... erhem, i alle fall. Ideel skjekkested det da. Så vet du at du får ei som er interessert i foto. Eneste minus er at de kanskje er canonister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå