Trondster Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Think Tank regnfrakk til hus med påmontert blits og 70-200 - så mangler jeg bare en 70-200 pluss ha i den.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Hvor er Drillo når vi trenger ham? Det erselvsagt Geografi kunnskapene hans jeg etterlyser. Jeg ser i Aftenposten at slalåmrennet i München den 1. januar er avlyst pga. mildt vær og snømangel. Noe som ikke høres så usannsynlig; men hvor i München har de en slalåmbakke? München ligger jo på en diger slette ... Lenke til kommentar
ventle Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Kanskje denne filmen kan opplyse deg http://www.youtube.com/watch?v=k1gSS4sA1eM Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Juletreet kan brukes til så mangt, og kan enkelt implementeres i et fotografi http://www.digital-photography-school.com/how-to-take-beautiful-bokeh-christmas-images-with-31-stunning-examples Endret 25. desember 2011 av Krølle Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Kanskje denne filmen kan opplyse deg Hælledussen for en søt liten bakke Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Hælledussen for en søt liten bakke Akkurat som ølen din! 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Akkurat som ølen din! De ølene jeg drikker i München, er ikke små Lenke til kommentar
Breni Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Noen med tanker om prisen på 5d markI II rett før mark III lanseres? Er det mye å spare på å vente til våren kontra å slå til på JP sitt tilbud på 12.990 nå? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Hva, har det kommet noen lanseringsdato eller specs på mk3 som jeg ikke har fått med meg? Jeg tror uansett ikke det er sinnsyke summer å spare på å vente, kanskje en tusenlapp eller to. Det er fortsatt et ganske kapabelt kamera, så jeg tviler på at det blir dumpingpriser. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Akkurat som ølen din! De ølene jeg drikker i München, er ikke små Men de fordrer lederhosen, så da vet du hva du skal ta på hvis ølet skal overstige 400cl Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Men de fordrer lederhosen, så da vet du hva du skal ta på hvis ølet skal overstige 400cl Det har jeg ikke lagt merke til i de 15-20* gangene jeg har vært i München ... *) Har kommet ut av telling Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Hva, har det kommet noen lanseringsdato eller specs på mk3 som jeg ikke har fått med meg? Nei. Men jeg vil ikke være overrasket om vi har de om en måneds tid. Eller rett etter påske. Eller i verste fall litt ut i august. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Noen med tanker om prisen på 5d markI II rett før mark III lanseres? Er det mye å spare på å vente til våren kontra å slå til på JP sitt tilbud på 12.990 nå? 12.990 er jo en god pris (selv om den har vært nede på dette før, når produksjonen var (for) stor og tilbudene kom på samlebånd). 5D mk2 ble vel selv lansert med en pris på godt over 20.000, så at mk3 følger opp er nok veldig sannsynlig. Vil tro det blir liggende over 20.000 kr. en god stund etter lansering. Er jo såpass mange mk2 ute å går. 5D mk2 vil nok beholde sin bruktverdi en stund, selv etter at 5D mk3 er lansert. Det er fremdeles et fantastisk kamera for lowlight-foto, for folk som ønsker å bruke under 20.000 kr. på et kamerahus Endret 26. desember 2011 av Andreasfe Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Jeg synes ikke det var så veldig god pris, med tanke på at det fra 21-23 Oktober i år kostet det samme kamera Kr 11.990,- hos Japan Photo. Forøvrig så vil 5D mark II ikke bli så billig noen gang at jeg vil vurdere det. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Forøvrig så vil 5D mark II ikke bli så billig noen gang at jeg vil vurdere det. Slik taler en ekte Nikon fan 6 Lenke til kommentar
TGB Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 5DmkII er da et fantastisk kamera når det kommer til bildekvalitet, fokus og byggekvaliet kunne vært langt bedre; men dukker opp ny utgave i 2012. Kommer personlig neppe til å skifte over fra Nikon grunnet investeringer i optikk og annet. Men det er naivt å påstå at Canon lager dårlig utstyr, for det gjør de ikke. At Canon er veldig feil grensesnittmessig når man er vant til Nikon er en annen ting, men alt dette er vane. 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) At Canon er veldig feil grensesnittmessig når man er vant til Nikon er en annen ting, men alt dette er vane. Det er det som er så interessant med Canon kontra Nikon - det er de to merkene som står lengst fra hverandre når det gjerlder grensesnitt. Det er nesten slik at man bør gå via et tredje merke (som akklimatisering) hvis man skal bytte den ene eller andre veien Endret 26. desember 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Forøvrig så vil 5D mark II ikke bli så billig noen gang at jeg vil vurdere det. Slik taler en ekte Nikon fan Fytterakkern ja Endret 26. desember 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Kunne ikke vært mer uenig. Har tafset på en del Nikon-hus de siste ukene, og det har vært null stress å sette seg inn i dem. Spesielt Dx00-husene har en fin layout og veldig tilgjengelige funksjoner. Annerledes, ja, men det er ikke som å bytte fra Canon/Nikon til X100. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Heretter kommer det til å stå "Nikon" foran på den foretrukne 50mm'en min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå