Paisley Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Misunner dere som har juleferie. Skole til og med den 22. suger Lenke til kommentar
egilh Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Tilogmed 22.? Kan ikke akkurat si jeg synes synd på deg, da de aller fleste jobber tilogmed 23. .. men jeg har tatt meg fri 23. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Misunner dere som har juleferie. Skole til og med den 22. suger Døh - når man har begynt å jobbe, så er normen fem uker ferie. Til sammen, i løpet av et helt år. Juleferie tas av dette. Og påskeferie. Og eventuell vinter- og høstferie. Og så er "resten" sommerferie og andre eventuelle fridager. Eller "restene". Ikke klag, du - du har hvor mange uker sommerferie? Endret 20. desember 2011 av Trondster Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Mellomformat som er tingen snodig Foretrekker 35mm Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Misunner dere som har juleferie. Skole til og med den 22. suger Døh - når man har begynt å jobbe, så er normen fem uker ferie. Til sammen, i løpet av et helt år. Juleferie tas av dette. Og påskeferie. Og eventuell vinter- og høstferie. Og så er "resten" sommerferie og andre eventuelle fridager. Eller "restene". Ikke klag, du - du har hvor mange uker sommerferie? Har dessverre bare litt over 2 måneder sommerferie om jeg ikke tar feil. Er så lite at jeg aldri har tatt meg bryet med å telle Allikevell. Julestemningen uteblir Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Allikevell. Julestemningen uteblir Det er et tegn på at du begynner å bli voksen ... 2 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Allikevell. Julestemningen uteblir Det er et tegn på at du begynner å bli voksen ... Apropos jul, tenker jeg skal lage ribbe på gamle måten i år, godt saltet i vannbad noen dager før jeg koker ribba Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Apropos jul, tenker jeg skal lage ribbe på gamle måten i år, godt saltet i vannbad noen dager før jeg koker ribba Det ligner den måten min mor alltid lager ribbe. Herlig - da blir det julestemning Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Allikevell. Julestemningen uteblir Det er et tegn på at du begynner å bli voksen ... Et annet tegn er at jeg i år får gryter og kjeler fra mor, og drill og øks fra far. Enten et tegn på at de vil ha meg ut av huset, eller at de planlegger å bryte noen FN lover vedrørende barnearbeid Først nå som jeg eksporterer mappene i LR3 inn i individuelle kataloger ser jeg hvor mange bilder jeg har, og hvor mange jeg er nødt til å bli kvitt. Tar skremmende lang tid Endret 20. desember 2011 av Krøller Lenke til kommentar
gulnisse Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Allikevell. Julestemningen uteblir Det er et tegn på at du begynner å bli voksen ... Nå blir jeg litt deppa her merker jeg. Har juleferie fra imorgen, men ingen julefølelse. Så det betyr altså at jeg holder på å bli voksen? Synes egentilg ikke det å bli voksen høres ut som en god plan jeg, men alternativet er vel betraktelig verre Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Allikevell. Julestemningen uteblir Det er et tegn på at du begynner å bli voksen ... Nå blir jeg litt deppa her merker jeg. Har juleferie fra imorgen, men ingen julefølelse. Så det betyr altså at jeg holder på å bli voksen? Synes egentilg ikke det å bli voksen høres ut som en god plan jeg, men alternativet er vel betraktelig verre Når du begynner å gi mer gaver enn det du får tilbake, er du voksen Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Når gavene du mottar på julaften ikke lenger fyller en bærepose er du vel og voksen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Et annet tegn er at jeg i år får gryter og kjeler fra mor, og drill og øks fra far. Enten et tegn på at de vil ha meg ut av huset, eller at de planlegger å bryte noen FN lover vedrørende barnearbeid Det kan være begge deler, vettu Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Er det noen slemme barn her, ok dere skal få presanger allikevel http://www.youtube.com/watch?v=q4a9CKgLprQ Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Bare jeg som sliter med å ta de på "digit" seriøse? Er jo et :!: :!: :!: i hver setning. Ikke å skjønne sammenhengen. Og hvis det er en setning uten noe smilefjes etterpå, så er det et langt innlegg om klaging, og syting om mangler og feil. Både karakterer, dårlig oppslutning, folk som ikke klarer at andre ikke liker bildene sine. Også føler jeg det er for mye showoff i bildekritikken, de er ikke ute etter kritikk men vil vise hva de driver med hele tiden. Er det ikke derfor vi ha måneds trådene? Prøver og komme meg litt inn å kommentere noe bilder, men fort kommer det kommentarer tilbake av fotograf om at kritikken er "feil". Endret 20. desember 2011 av k-h-s 1 Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Bare jeg som sliter med å ta de på "digit" seriøse? Er jo et :!: :!: :!: i hver setning. Ikke å skjønne sammenhengen. Og hvis det er en setning uten noe smilefjes etterpå, så er det et langt innlegg om klaging, og syting om mangler og feil. Både karakterer, dårlig oppslutning, folk som ikke klarer at andre ikke liker bildene sine. Også føler jeg det er for mye showoff i bildekritikken, de er ikke ute etter kritikk men vil vise hva de driver med hele tiden. Er det ikke derfor vi ha måneds trådene? Prøver og komme meg litt inn å kommentere noe bilder, men fort kommer det kommentarer tilbake av fotograf om at kritikken er "feil". Det virker som det har oppstått en betydelig kulturkollisjon her. Integreringen har fungert dårlig 1 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Snikdigitalisering? Endret 20. desember 2011 av Krøller 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Er jo et :!: :!: :!: i hver setning. Ikke å skjønne sammenhengen. De har vel kjøpt gavepakke med smiley's på Nille Også føler jeg det er for mye showoff i bildekritikken, de er ikke ute etter kritikk men vil vise hva de driver med hele tiden. Er det ikke derfor vi ha måneds trådene? Det er derfor Akam har månedstrådene, og digit har evalueringskategorien "Visning". Hadde folk giddet å velge riktig kategori, så hadde ting vært enklere. Prøver og komme meg litt inn å kommentere noe bilder, men fort kommer det kommentarer tilbake av fotograf om at kritikken er "feil". Da får du bare kontre med "Var det ikke kritikk du var ute etter?" ... 2 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Ei venninne har arvet D700, D300, D300s, 28-300 VR, 18-200 VR, 14mm f/2.8, 8x SB-900, SB-800 med mer, men hun har ikke rare fotointeressen. WANT. EDIT: Alt fra Nikon selvfølgelig. Endret 21. desember 2011 av -Teddy- 1 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 kostelig forside på dagbladet i dag: -det mangler bare en annonse for f.eks. kjøkkenkniver? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå