tomsi42 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Tinninglapp'en Det er den app'en som sliter og som trenger krykke Lenke til kommentar
egilh Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Et spørsmål til android folket - er det noen gode app'er for å lagre passordene mine på? Eller er ikke en slik app en god ide ... Du får f.eks. KeePass til Android. Kan også brukes på Windows og Linux. Kjekt program. Ellers er det andre alternativer jeg ikke har peiling på, som f.eks. LastPass. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 KeepAss høres bra ut Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Utrolig flott foto og tur vær i dag. Nå mellom 6 og 9 km inn i Nordmarka. Flotte forhold og gå på beina da snøen holder en nesten oppe. Ikke helt sikker på hvor jeg er, men er da bare og snu og følge sporene sine tilbake. Flott lys nå så kom dere alle ut. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Regner med å bli tilkalt til leteaksjonen etter deg k-h-s, tar med kameraet da:) 5 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Regner med å bli tilkalt til leteaksjonen etter deg k-h-s, tar med kameraet da:) Haha, trengs nok ikke. Grunnen til det var ukjent var at område hadde fått kraftig hogst og ble noe ukjent for meg og kartet. På vei tilbake igjen nå og ikke så altfor langt igjen til skia som er "parkert" nede i løypa. Ikke sett noe dyr, men har da sett mye spor og sjekka lysforhold. (fått noen tips om plasser av natur fotografer). Sitter å nyter kakao og bolle mens sola går ned. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Sitter å nyter kakao og bolle mens sola går ned. Kakao og bolle på tur blir aldri feil 1 Lenke til kommentar
Epp Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Sitter å nyter kakao og bolle mens sola går ned. Kakao og bolle på tur blir aldri feil Tja. Ville blitt skuffet om jeg fant kakao på kaffekanna jeg da Et spørsmål til android folket - er det noen gode app'er for å lagre passordene mine på? Eller er ikke en slik app en god ide ... Du får f.eks. KeePass til Android. Kan også brukes på Windows og Linux. Kjekt program. Ellers er det andre alternativer jeg ikke har peiling på, som f.eks. LastPass. Three Rings for the Elven-kings under the sky, Seven for the Dwarf-lords in their halls of stone, Nine for Mortal Men doomed to die, One for the Dark Lord on his dark throne In the Land of Mordor where the Shadows lie. One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring them all and in the darkness bind them In the Land of Mordor where the Shadows lie. 1 Lenke til kommentar
Epp Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 JULEPOST. .. HMM.. caps lock var på. Så trykka jeg feil knapp to ganger, og vips var det postet.. .. Det jeg skulle skrive var tenk om posten også hadde søndagsåpent.. Syns det er bra vi får post på lørdager, jeg. Ikke slik i alle andre europeiske land... Arg! Snør ute :-( Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Sweet! Pakker du de fint inn før du sender de avgårde til meg? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Morsom, du. Har du i det hele tatt noe analogt kamera? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Det vet du at jeg har! Akam/Japan foto sin konkurranse. Proffkamera det! :!: Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Det vet du at jeg har! Akam/Japan foto sin konkurranse. Proffkamera det! Nikon FM2N by sn0dig, on Flickr det er et skikkelig kamera! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Nice! Tror jeg har sett det før. Når du kjøpte det eller no. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Mellomformat som er tingen snodig Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Vidvinkel! Digger fastoptikk med god og lang fokusring! Bilder av og med den nye lekekameraten kommer om et par dager - når er det pakking og JULEFERIE! Endret 20. desember 2011 av Trondster Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Og da var Portal 2 anskaffet til under 50-lappen. Kjekt med juletilbud på Steam. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 P2 kjøpt. En til meg og en i gave. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Ikke dårlig pris det. Dog glad jeg har lagt gaming på hylla for en liten stund - hadde ikke hatt tid til det også! Det er snakk om at Canon kanskje endelig lanserer 24-70 II og 35 f/1.4 II på CES 2012. Høres spennende ut, men koster vel skjorta begge to ved lansering. Skulle ønske de heller kom med en 35 f/1.8 eller f/2 oppdatering snart. 24-70 II derimot, hvis det er sant er det jo bare å begynne å spare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå