Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg holdt uansett på å få et eller annet anfall... Måtte se på klokka for å forsikre meg om at det ikke var 1. April.

Hehe - skjønner det godt. ;)

Som de selv skriver: "Prisen er ikke fastsatt i dette tidspunktet, men Japan Photo kan garantere deg en markedsledende pris når produktet er klart for levering. Du er velkommen til forhåndsbestilling allerede nå. Velg i såfall ''Postoppkrav'' som betalingsmåte."

Canon har slått sammen 1D og 1Ds-seriene i den nye 1Dx.

Lenke til kommentar

Rydde opp i regnskap før årsavslutning ble litt mer kaotisk enn forventet... dette med å utsette alt til siste slutt ;)

Bare vente i spenning på å få innbetalt årets siste fete fakturaer, og være klar for D4 :)

Endret av TGB
Lenke til kommentar

Juss-spørsmål om opphavsrett osv: hvis man tar lydopptak på en konsert, bryter man en eller annen lov hvis man publiserer det sammen med bilder fra samme konsert eller bruker lyden i en multimedieproduksjon? Er lovverket tydelig på dette, eller er det helt opp til artistene selv?

Når jeg har jobbet litt freelance for lokalavisa på diverse kultur, så har vi alltid hørt med bookingansvarlig \ manager om vi kan filme \ ta opp lyd dersom vi ønsker å bruke dette i omtale av konserten \ hendelsen. Pleier ikke å være noe problem, men ser for meg at ikke alle blir like glade om det gjøres uten forhåndsgodkjennelse.

Lenke til kommentar

Jeg er på jakt etter National Geographic NG A2210 Africa Series Medium Holster Case som jeg blant annet ser at de har hos B&H. Er det noen som vet om norske nettbutikker som tar inn National Geopgraphic vesker foruten fotovideo og japanphoto?

Er følgende veske jeg lukter på:

731800.jpg

Lenke til kommentar

Tenker på å selge 17-40'en. Ser den koster det samme nå som da jeg kjøpte den i sommer, og jeg tenkte legge meg ganske godt under nypris for at det skal gå litt raskt om jeg finner ut at den forsvinner.

På fotovideo sin annonse i PG så står det om objektivet : "Viktig: Nordisk Utgave / Nordisk Garanti norsk". Noen som vet hva dem mener med det?

Lenke til kommentar

På fotovideo sin annonse i PG så står det om objektivet : "Viktig: Nordisk Utgave / Nordisk Garanti norsk". Noen som vet hva dem mener med det?

Det betyr at de har importert den via Canon Norge, og det ikke er gråimport. Hadde det vært gråimport, så hadde det vært FV sitt problem å dekke 5 års reklamsjonsrett, ikke Canon.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...