Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Gorpium: Det er en forskjell på en Nikon-fanboy som er seriøs når han sier at Canon suger, og en som tuller. Hvorfor du mener jeg er seriøs er for meg en gåte, kan det forklares ved at du er analfabet, dyslektiker el lignende så du ikke forstår setningene 100%?

Du kan se i en tråd hvor det ble snakket om Canon MP-65, at jeg liker "finheten" i canon's bildefiler, at du er så trangsynt at du ikke vil se det, og heller fokusere på et par sitat, der du tydeligvis ikke forstår sammenhengen (Her dysleksien kommer inn?) får nesten bare være ditt problem. Og du kan også gjøre som aksjetrading fikk beskjed om, slutt å forfølge en bruker for å påpeke og irritere, det ender med at jeg begynner å rapportere deg, for å få usaklighetene du har kommet med i det siste er noe jeg går lei av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel. Det er mer det at jeg gjerne kan stikke av med en sjokolade i butikken, men ett kamera? Aldri. Det er vennen min og verktøyet mitt. På samme måte vil jeg ikke leke pirat med noe som adobe har laget : <

You're one of them. :hm:

Lenke til kommentar

Ehhh.. paranoia anyone?

Det er en forskjell på en Nikon-fanboy som er seriøs når han sier at Canon suger, og en som tuller.

Sjølvsagt.

Nå vet du jo ikke om jeg tuller eller ikke, eller vet du det?

(Prøv å koble det til en viss tråd som omhandlet MP-E 65mm)

Og du kan også gjøre som aksjetrading fikk beskjed om, slutt å forfølge en bruker for å påpeke og irritere, det ender med at jeg begynner å rapportere deg, for å få usaklighetene du har kommet med i det siste er noe jeg går lei av.

Er det nå jeg skal begynne å le? Eller er det påtide å ta din personlighet i betraktning hver gang jeg leser noe som du har skrevet som jeg ikke helt er enig i der og da?

Dysleksi har for øvrig ingenting med tolkning av tekster.

Hva så om en liten del av meg er infisert av dysleksi? Gir det deg rett til å henge meg ut av den grunn? Eller kanskje arrogansen din tar overhånd.

Dysleksi har for øvrig ingenting med tolkning av tekster.

Endret av gorpium
Lenke til kommentar
Likevel vil voksne dyslektikere ofte kjennetegnes ved at de leser langsomt eller usikkert, skriver enkelte ord feil og strever med å skrive lengre tekster.

Kjenner meg veldig igjen desverre.

Flittig bruker av

post-157128-1215126270_thumb.png

Fint du har roet deg ned (høhø), så kan vi snakke sivilisert om dette og løse problemet uten å blande inn høyere makter.

Skal ikke rake mer opp i det. Lar det være som det er nå og håpe på en bedre framtid med hyggeligere samtaler. Så kanskje vi klarer å dukke unna hverandres svakheter.

Lenke til kommentar

Hør på Simon Aldra.

Hvorfor skal jeg være redd for at en moderator ser det? Jeg er en ærlig person i de fleste tilfeller og har vært moderator på flere IT-forumer, så følging av regler er ikke noe nytt for meg.

Jeg har vært medlem her i drøyt to måneder. Tror du virkelig at jeg jakter på enhver sjanse til å snakke imot deg?

Lenke til kommentar

Ja blant annet fordi du valgte å kommentere min kritikk på Gissans bilde, og ikke bildet.

For så i etterkant, på PM, si at du kanskje tok feil. Ble du for ivrig når du skrev? Her kan du påpeke at jeg tar feil,så hermå du skyndte deg å skrive?

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=11495344

En annen grunn kan være fordi jeg har kranglet mye med Gissan, og siden dere to har blitt så gode venner så skal vel du/føler vel du en plikt til å prøve å være imot meg.

Jeg vet ikke, bare så rart det hele tiden dukker opp små sitat fra deg som er kvalme, men godt skjult, så kunne enkelte kan se budskapet.

Jeg sikter da f.eks til "The Ironi" og ":!:", du vet helt sikkert hva jeg mener....

Lenke til kommentar

Vet du hva Marius, dette nærmer seg faktisk nettopp det du snakker om - når en skal være redd for at moderator begynner å legge seg opp i ting.

La det ligge, eller fortsett på PM. Altså, ikke på vår kjære måkegrillende bergenser, men over personlige meldinger.

Og da takker jeg for meg, nettopp ferdig med portrettintervjuet mitt. Rimelig happy. Spesielt å intervjue en 22-åring, det har jeg så absolutt ikke prøvd før.

Jajo, får håpe personen liker det. :)

Lenke til kommentar

At jeg hverken er bergenser eller liker fjærkre bør være på sin plass å nevne i denne sammenheng. Hvis fjærkreet i tillegg har en hint av transma..ak gjør at jeg.. :sick: ..snart over hele tastaturet. Det finnes derimot en annen person her på forumet som er bergenser, og var i Bergen og ser ut til å være på godfot med.. Nei, den få jeg la ligge til en privat anledning :innocent:

For den var slem og utilsiktet. Jeg følte bare behov for å rette misstanken mot noen som sannsynligvis var i byen den dagen. Og vi har jo flere av dem. Det er vel ikke alle som har avslørt utseende sitt for andre akamister enda, å noe moro må det være mulig å få ut av den historien.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...