Trondster Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Elkjøp har timestilbud i dag, foto har fått sin time fra 23-24. Står ikke noe om hva som kommer på tilbud. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/CC_ViewPagelet-Start?PageletUUID=f0WsGQVp6a8AAAE0dCgnGzEf&scid=EXT_NEWSLETTER_TIMESTILBUD_W50-11 Synd Elkjøp har så labert utvalg i optikk - det hadde ellers vært interessant med god optikk på tilbud.. 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 I morgen kveld og utover natten er det muligheter til og kunne se Geminidene/stjerneskudd over himmelen, ca 120 i timen skal det være. Beklageligvis er det overskyet her jeg bor i morgen kveld. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ok, fått forsikrings-tilbud fra DNB for å forsikre kamerautstyret mitt(verdigjenstand-forsikring), vil koste 951kr i året å forsikre med en egenandel på 1000kr pr gjenstand.... Noen som kan anbefale ett annet sted man kan forsikre kamerautstyret? (ikke steder man må ha innbo-forsikring for å forsikre) Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Min oppfatning av brukerne av digit.no er at det er en liten klubb av utvalgte brukere som skal definere den fotografiske retningen på nettstedet. Og de er etter mitt skjønn ikke åpne for alternative bilder/komposisjoner. Går man utafor «boksen» blir man klippet ned med utelukkende dårlige karakterer og negative tilbakemeldinger.. Akkurat der har vi bare oss selv å takke - så lenge det er ingen fra Akam går inn og bruker digit.no aktiv på en mer vettug måte, så blir det sånn. Jeg spiller BF3 nå for tiden, kameraet brukes kun i nødstilfeller (som spotane babybilder til takkekort og egne portretter) Håper å komme sterkt tilbake ved en senere anledning. God jul! 1 Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 BF3 er en slem tidstyv... Sammen med eksamensstyr. Juleferie fra i morra, da er siste eksamen for i år overstått og får vel blåse støvet av utstyret igjen. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Har selv kommet i skade for å installere Skyrim. D'oh! Lenke til kommentar
ventle Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ok, fått forsikrings-tilbud fra DNB for å forsikre kamerautstyret mitt(verdigjenstand-forsikring), vil koste 951kr i året å forsikre med en egenandel på 1000kr pr gjenstand.... Noen som kan anbefale ett annet sted man kan forsikre kamerautstyret? (ikke steder man må ha innbo-forsikring for å forsikre) Tror de fleste verdigjenstandsforsikringer ligger i det området. Samt at de fleste krever at du har andre forsikringer i samme selskap, verdigjenstandsforsikringer er noe de tjener svært lite på og det lønner seg rett og slett ikke å ha kunder som kun har den ene forsikringen. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Ok, fått forsikrings-tilbud fra DNB for å forsikre kamerautstyret mitt(verdigjenstand-forsikring), vil koste 951kr i året å forsikre med en egenandel på 1000kr pr gjenstand.... Noen som kan anbefale ett annet sted man kan forsikre kamerautstyret? (ikke steder man må ha innbo-forsikring for å forsikre) Jeg vet ikke om noe sted uten at du må ha innboforsikring e.l. Men bor du hjemme fortsatt, så bør det være mulig å få det på foreldrene dine sin forsikring. Bor du ikke hjemme, er innboforsikring noe du bør ha likevel. Hvor mye er utstyret som skal forsikres verdt totalt? Jeg betaler litt under 1000-lappen for utstyr verdt 40k ellerno, men da har jeg andre forsikringer i samme selskap. Egenandelen er på 10%, ikke et fast beløp. Endret 12. desember 2011 av Ratleto Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Veit dere kva som blir dekka av slike forsikringer? F.eks om eg tar med meg fotoutstyret under vann(dykking) i undervannshus, og opplever lekkasje? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Elkjøp har timestilbud i dag, foto har fått sin time fra 23-24. Står ikke noe om hva som kommer på tilbud. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/CC_ViewPagelet-Start?PageletUUID=f0WsGQVp6a8AAAE0dCgnGzEf&scid=EXT_NEWSLETTER_TIMESTILBUD_W50-11 Meget kjedelig tilbud for min del. Antar for de fleste egentlig? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Bare drit, selv om kanskje 1100D kommer til å ligge under noen juletrær i år. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ser dere problemer med å printe ut 60x90 cm svart hvitt bilde fra min 12 mpx Sony A500? Er 12 mpx nok for å kunne dekke 90 x 60 cm uten at det blir pikslete eller grøtete? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ser dere problemer med å printe ut 60x90 cm svart hvitt bilde fra min 12 mpx Sony A500? Er 12 mpx nok for å kunne dekke 90 x 60 cm uten at det blir pikslete eller grøtete? Det bør holde lenge - jeg printet 50x70cm fra 8 MP, og andre har fått brukbare resultater med bare 6MP på samme størrelse. 1 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Veit dere kva som blir dekka av slike forsikringer? F.eks om eg tar med meg fotoutstyret under vann(dykking) i undervannshus, og opplever lekkasje? I mine vilkår står det: - Selskapet erstatter skade ved plutselig og uforutsett ytre årsak som rammer de forsikrede gjenstander. - SELSKAPET ERSTATTER IKKE SKADE SOM - skyldes slitasje, gradvis forringelse, feil eller mangel ved gjenstanden, unormal bruk eller uforsvarlig belastning - skyldes insekter eller mark - oppstår under utleie Dersom du har brukt ett skikkelig undervannshus og brukt det på rett måte, og det likevel lekker inn slik at kamerat inni blir skadet, skal dette være dekket. Jeg betaler 2200 i året for utstyr verdt 82.000. 1000kr per gjenstand i egenandel. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Noen som har (lest/hørt om) en fotoramme de kan snakke varmt om? Planlegger å gi en til mormor i julegave. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ser dere problemer med å printe ut 60x90 cm svart hvitt bilde fra min 12 mpx Sony A500? Er 12 mpx nok for å kunne dekke 90 x 60 cm uten at det blir pikslete eller grøtete? Jeg croppet ett 12,3 MP bilde ned til 1/3 av orginalen og bestilte det i 50x75 fra Japan Photo - hentet det fram her nå for å ta en titt og det ser veldig bra ut. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ja er vel ingen grunn til å la være. Hvordan henger dere de opp? Denne slideon funksjonen, hvordan festes den til veggen? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Jeg betaler 2200 i året for utstyr verdt 82.000. 1000kr per gjenstand i egenandel. Var omtrent det samme beløpene jeg opplevde og få presentert fra agenten min, så vi kom fram til et kompromiss og jeg forsikret utstyret til 49900.- og slapp unna med og betale ca 800.- i året, er vist en grense på 50K, jeg anser ikke det som noe problem siden jeg sjeldent har med alt samtidlig og bestandig har med meg endel kamerautstyr når jeg er avgårde, så da er det delt opp på to forskjellige plasser hvis jeg ikke er hjemme. Endret 13. desember 2011 av Nautica Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Damnd,- sitter å chatter med en liten gjeng her, ei venninne av meg har lansert spørsmålet om hun skal kjøpe canon eller nikon på FB. Kjenner e blir lettere, eller tyngre, provosert av de mange uvitende svarene. Folk Hyler ut can 550d, canon 60d, Nikon osv. og thats it. Dama har da aller eid ett eneste ett DSLR. Prøver iherdig og fortelle henne at alle DSLR vil oppfylle hennes krav, og at det som faktisk betyr noen som helst av noen som helst grad er, hvordan kameraet faktisk ligger i hånda. Men NEIdA, det er masse folk som fortsatt skriker ett merke. Spurte etter en saklig grunn for å velge det ene fremfor det andre, så gleder meg til svar. Blir bare litt i overkant provosert og måtte poste en klage tråd Endret 13. desember 2011 av sttrons 1 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Helt enig med deg - alle merkene leverer ting som er bra nok. Med mindre du har spesielle behov er det bare å pelle seg i butikk og prøve selv hva som gir godfølelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå