Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke så verst pris på den ny heller for tiden. 3.195,- på FV.

jeg fikk den for 1500 inkl porto men med mulig fokusfeil. Spent på hvordan det fungerer på mitt kamera...

Hvis det er for ille så får jeg vel levere kamera + objektiver til FV for justering.

Endret av Johnny™
Lenke til kommentar

jeg fikk den for 1500 inkl porto men med mulig fokusfeil. Spent på hvordan det fungerer på mitt kamera...

Hvis det er for ille så får jeg vel levere kamera + objektiver til FV for justering.

Det er akkurat derfor jeg er tilbakeholden med å kjøpe Sigmaluxen brukt :)

Edit: Men en god pris du fikk!

Endret av egilh
Lenke til kommentar

Takk for gode tips! Klarte nok en gang å vinkle en skoleoppgave på en slik måte at jeg kan blande inn fotografering og dermed få en langt morsommere oppgave å jobbe med. "Bilder som skal representere et dikt " var noe jeg klarte å forhandle meg frem til, så tipsene kom godt med :)

Da begynner jeg å få konfigurert Asus Transformeren min.

Tror det bliren trofast følgesvenn

Håper du legger ut en liten oppsummering av ditt intrykk når du får tafset på den! Kunne godt tenkt meg en slik en selv :)

Endret av FredrikV.
Lenke til kommentar

Håper du legger ut en liten oppsummering av ditt intrykk når du får tafset på den! Kunne godt tenkt meg en slik en selv :)

Jeg er positivt overrasket. Har ikke fylt den opp med alt jeg skal ha på den - har nemlig ikke funnet alt jeg ønsker enda.

Noen ting kan jeg dog allerede si.

•  
  • Android 3.2 er klart bedre enn 2.3.
  • Tegra 2 platformen virker brukbart kjapp - så denne maskinen kan jeg leve med en stund.
  • Har kjøpt USB donglen og med den har jeg vært innpå en ekstern disk og kopiert data fra den. Dette svaret skriver jeg på et lite trådlåst tastatur.
  • Har innstallert noen interessante programmer - dropbox, squeezebox styring, SL4A + python og lua
  • Satt opp mailkontoene mine - mailprogrammet og gmail ser like ut, så det er lett å hoppe mellom de.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Firefox eller Chrome sier jeg. Bruker selv Firefox, Safari (MBP) og litt Chrome. Går desidert mest i Firefox.

Har vært hard med meg selv på MBP'en.. der ligger kun Safari. Men på iMac'en der har jeg 4 nettlesere. Og jeg bruker hver av de noen uker, så er jeg tilbake til Safari igjen.. så begynner karusellen på nytt.. jeg klarer bare ikke å bestemme meg altså!! :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Valgets kval:

Opera

Mozilla FireFox

Safari

Google Chrome

???????????????????

:dremel:

Hehe.. vet ikke helt.. FF er egentlig ute av dansen.. mulig at jeg skal prøve versjon 9 og gi den en ny sjanse.. da 9ern virka bedre.. lurer egentlig om det står mellom Safari eller Chrome... :p

Heihei! Jeg er ny! gleder meg til å diskutere fotorelaterte ting med dere!

haha.. klein post!

Velkommen ombord!

Lenke til kommentar

Takk, takk! fototreff høres ikke dumt ut. sliter litt med inspirasjon for tiden, så kanskje det hadde hjulpet med å få ut fingern:)

Over til andre ting. Stemmer for chrome fordi den kjører idividuelle prosesser for hver fane etc. + at den er raskere (imo). men har PC atm, så veit ikke hvordan det er på mac for tiden! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...