Breni Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Fra Fotovideo sin facebookside; "Gratulerer! Vi har nå 6000 lesere. Det er med stor glede vi kan tildele 60 av våre facebooklesere et Canon EOS 60D til kun 6000,- kroner (Normalpris 7.495,-). Alt du trenger å gjøre er å legge med informasjon "Facebook 6000" i forbindelse med ditt kjøp! GOD JUL! og takk for at dere trofast følger oss!" Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Bra tilbud, desverre ikke av interesse:/ Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hva er URL til FVs fjesbokside? Får ikke søkt opp, jeg. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hva er URL til FVs fjesbokside? Får ikke søkt opp, jeg. http://www.facebook.com/fotovideonorway Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Fra Fotovideo sin facebookside; "Gratulerer! Vi har nå 6000 lesere. Det er med stor glede vi kan tildele 60 av våre facebooklesere et Canon EOS 60D til kun 6000,- kroner (Normalpris 7.495,-). Alt du trenger å gjøre er å legge med informasjon "Facebook 6000" i forbindelse med ditt kjøp! GOD JUL! og takk for at dere trofast følger oss!" samme som jeg betalte når de åpnet den nye butikken. Kan forøvrig anbefale julekalenderen de har, vant et S95 første dagen, og dama vant et P300 to dager senere. Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Fra Fotovideo sin facebookside; "Gratulerer! Vi har nå 6000 lesere. Det er med stor glede vi kan tildele 60 av våre facebooklesere et Canon EOS 60D til kun 6000,- kroner (Normalpris 7.495,-). Alt du trenger å gjøre er å legge med informasjon "Facebook 6000" i forbindelse med ditt kjøp! GOD JUL! og takk for at dere trofast følger oss!" samme som jeg betalte når de åpnet den nye butikken. Kan forøvrig anbefale julekalenderen de har, vant et S95 første dagen, og dama vant et P300 to dager senere. ...så var det det å finne de jæ*** produktene da Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 http://www.facebook.com/fotovideonorway Festlig. Jeg får rett og slett ikke sett siden - den redirecter meg bare til forsiden. Sikkert FV som har satt opp at den er for folk som bor ikke Norge eller noe annet mig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 En av grunnene til at jeg valgte en Android tablet er muligheten for å kjøre python på enheten. Ikke så mye det at jeg kan lage programmer i python, men det at jeg kan sitte på tabletet og lage et lite script "on the fly". Finnes samme på ipad? Regner med å få spørsmål fra ipad folkene her på huset. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 En av grunnene til at jeg valgte en Android tablet er muligheten for å kjøre python på enheten. Ikke så mye det at jeg kan lage programmer i python, men det at jeg kan sitte på tabletet og lage et lite script "on the fly". Finnes samme på ipad? Regner med å få spørsmål fra ipad folkene her på huset. Python er kjekt. Såvidt jeg har funnet ut ser det ut som det KAN kjøres på iPad, men ikke rett ut av boksen. Hvis ønsket er å kunne kjøre litt python og lage små-apps som du selv kan kjøre, så tror jeg ikke iOS er riktig verktøy. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 http://www.facebook....fotovideonorway Festlig. Jeg får rett og slett ikke sett siden - den redirecter meg bare til forsiden. Sikkert FV som har satt opp at den er for folk som bor ikke Norge eller noe annet mig. Har samme problem her på berget også, man må nok være innlogget for å få tilgang. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Er det noen som har et favorittdikt på enten norsk eller engelsk som de kunne tenke seg å dele? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 kjenner kun til ett dikt. Takket være Iron Maiden oppdaget jeg det da den plata kom ut, spurte lærern om det og da lånte hun kasetten min. Hvis du vil lese diktet det er basert på: http://www.online-literature.com/coleridge/646/ 1 Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Siste status Sendingen er innlevert etter fristen, og vil bli sendt neste virkedag 08.12.2011 17:03, Fare for at jeg kommer til å slite ut F5 knappen i dag. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Da sitter man på Gulskogen stasjon og venter på toget... Booooooring! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Siste status Sendingen er innlevert etter fristen, og vil bli sendt neste virkedag 08.12.2011 17:03, Fare for at jeg kommer til å slite ut F5 knappen i dag. Hva er det du venter på? Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hva er det du venter på? Fikk lyst til å være med på Uke 50, så snubla jeg over en Sigma 50 til en utmerket pris på foto.no så slo jeg til. Håper bare den kommer i tide... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Fikk lyst til å være med på Uke 50, så snubla jeg over en Sigma 50 til en utmerket pris på foto.no så slo jeg til. Håper bare den kommer i tide... Snasent - liker sigma 50mm godt; så den tror jeg du blir glad i. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Fikk lyst til å være med på Uke 50, så snubla jeg over en Sigma 50 til en utmerket pris på foto.no så slo jeg til. Håper bare den kommer i tide... Ikke dumt det. Jeg lurer på om jeg skal gi opp jakten min på 35L for denne gangen og gå for det samme. Satt og så på noen bilder jeg tok i FotoVideo sine lokaler med forskjellige objektiver, ble ganske imponert over Sigmaen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg kjøpte nesten en Sigma 50mm i går selv - til 4/3, men bare nesten ... Kommer til å angre lenge. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Det er ikke så verst pris på den ny heller for tiden. 3.195,- på FV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå