Jørgen Sørheim Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 3000kr for Samyangen, ned fra 4200kr eller deromkring. Ingenting å si på prisen, men litt spesielt å velge ut det objektivet. Er det noe jeg virkelig ikke har lyst til å drive på med, så er det manuell fokus på 1.4. 1 Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Hvem som henger seg på hvem er vel likegyldig for oss. Om de bestemmer seg for å konkurrere på den måten, så er vel konsekvensene for oss forbrukere ingenting annet enn positive For de av oss som ikke er på Facebook, så er det vel kun negative konsekvenser. For når det er tilbud på Facebook, så er det et annet tilbud som ikke er der. Så dermed blir vi diskrimimert. Og før dere kommer med "Men det er bare å melde seg inn på Facebook", glem det. Det er ikke et tema. Det var hvem som var først og hvem som hermer som jeg siktet til. Men, om du velger å ikke delta på Facebook, så kan vel ikke så mange andre en deg selv klandres for det? Endret 8. desember 2011 av Itspersonal Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Det var hvem som var først og hvem som hermer som jeg siktet til. Ut i fra det ståstedet, så har du rett. Men, om du velger å ikke delta på Facebook, så kan vel ikke så mange andre en deg selv klandres for det? Det er jo en grov misforståelse at det er en negativ ting å velge å holde seg unna FaceBook. Så det er ikke noe å klandre folk for. Endret 8. desember 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Men, om du velger å ikke delta på Facebook, så kan vel ikke så mange andre en deg selv klandres for det? Det er jo en grov misforståelse at det er en negativ ting å velge å holde seg unna FaceBook. Så det er ikke noe å klandre folk for. Jeg er enig og har av flere grunner tenkt tanken på å slette Facebook kontoen. Men, Facebook diskriminerer ingen og dermed står alle fritt frem til å benytte seg av tilbudene. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Men, Facebook diskriminerer ingen Og det tør du si på et fotoforum 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg er enig og har av flere grunner tenkt tanken på å slette Facebook kontoen. Godt å høre Men, Facebook diskriminerer ingen og dermed står alle fritt frem til å benytte seg av tilbudene. Det er egentlig ikke FaceBook som er problemet, men det er de aktørene som favoriserer FB istedet for andre åpne fora som ikke trenger registrering. Annonsebilag som havner i postkassa, internettsidene deres osv. For meg som har tatt et valg om å holde meg unna FB, så virker det diskriminerende. 1 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 3000kr for Samyangen, ned fra 4200kr eller deromkring. Ingenting å si på prisen, men litt spesielt å velge ut det objektivet. Er det noe jeg virkelig ikke har lyst til å drive på med, så er det manuell fokus på 1.4. Fokusbekreftelse er en fin bil Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Eller Sonys EVF. Edit: Peaking som det er kalt. Endret 8. desember 2011 av Itspersonal Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Skolfotografen "bytte" motiv på Billies T-shirt Kjipt for fyren sikkert, men: har fotografen faktisk lov til dette? :S 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Skolfotografen "bytte" motiv på Billies T-shirt Kjipt for fyren sikkert, men: har fotografen faktisk lov til dette? :S I dette tilfelle har nok fotografen lov til det siden det er satt opp et regelverk, synes fotografen "tok igjen" på en kul måte 2 Lenke til kommentar
egilh Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Fikk meg en god latter hvertfall! Ikke blei det noe nytt bilde heller Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Det er egentlig ikke FaceBook som er problemet, men det er de aktørene som favoriserer FB istedet for andre åpne fora som ikke trenger registrering. Annonsebilag som havner i postkassa, internettsidene deres osv. For meg som har tatt et valg om å holde meg unna FB, så virker det diskriminerende. Grisebillig markedsføring kalles det. + at den når ut til andre målgrupper enn tradisjonell markedsføring. Tror du bare må venne deg til det. Ving norge delte ut gavekort for noen tusenlapper på FB for en stund siden, nå når de ut til over 100.000 mennesker på FB, raskere, billigere og enklere enn å trykke opp kataloger eller markedsføre nettsiden i VG. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 3000kr for Samyangen, ned fra 4200kr eller deromkring. Ingenting å si på prisen, men litt spesielt å velge ut det objektivet. Er det noe jeg virkelig ikke har lyst til å drive på med, så er det manuell fokus på 1.4. Pingle. Er blenderåpningen stor nok er det ikke et problem - her er den som min ZE 2/50 - hele 25mm. Det er nok. Men - det er feil Samyang - skulle vært 14mm'en. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Og: Yaay! For et par uker siden sendte jeg all den gode Canon-optikken min til Norge (nei, den gjenværende EF 28-90 (mkI) er ikke i den kategorien) - har fått solgt alt sammen! W00t! Har fått kjøpt fast vidvinkel, selv om jeg ikke har fått lagt de skitne lankene mine på den enda. Hmm - hva nå? Blits? Stativ? Vente på godt tilbud på et eller annet snadderobjektiv? Er i alle fall nettopp ferdig med trinn 11 og første halvdel av 12! Endret 8. desember 2011 av Trondster Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Vente på godt tilbud på et eller annet snadderobjektiv? Det er det som er ræva, aldri jul/romjul//nyttårs-tilbud på objektiver, bare på sånne dumme forbrukersøppel Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Har langtidsperspektiv - kan godt vente til en kompis skal til USA eller for den del neste høstmesse hos FV. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Digit bildekritikkShow off "gode bilder" med karakter kun 5 og 6. Sitter og vil så gjerne ut og ned ved fotballbanen og få noen bilder av snø i spennende lys. Noen lærere på skolen må da skjønne at de kan ikke gi oppgaver og prøver de dagene jeg vil ta bilder. Tenker meg kanskje og traske litt innover i nordmarka tidlig tidlig om morgningen og få noe soloppgang. Hvis ikke innover i marka opp på toppen av Varingskollen. Men må dog være rask da jeg skal til Fredrikstad en tur og spille noe basketball. Endret 8. desember 2011 av k-h-s Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Digit bildekritikkShow off "gode bilder" med karakter kun 5 og 6. Sitter og vil så gjerne ut og ned ved fotballbanen og få noen bilder av snø i spennende lys. Noen lærere på skolen må da skjønne at de kan ikke gi oppgaver og prøver de dagene jeg vil ta bilder. Tenker meg kanskje og traske litt innover i nordmarka tidlig tidlig om morgningen og få noe soloppgang. Hvis ikke innover i marka opp på toppen av Varingskollen. Men må dog være rask da jeg skal til Fredrikstad en tur og spille noe basketball. Forstår godt hva du mener!Forferdelig å sitte inne i klasserommet og se ut på en vakker himmel og et enda vakrere lys som det er kriminell vakker. Føler det er et overgrep ovenfor meg at jeg iblant ikke får muligheten til å dokumentere det. Skulle jeg en gang bli lærer, eller mer sannyslig, ha en vikartime, skal jeg sette av noen minutter i hver time til dokumentering av vinterens vakre himmeler. Ingenting er verre enn å se maktesløst ut på et vakkert motivet flere ganger i uken Endret 8. desember 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Går til skolen i mørket, men ser sola tipper over innen 30min. Går hjem 30 min etter sola har gått ned. Lenke til kommentar
Breni Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Typisk at JP skal ha tilbud på akkurat dette objektivet en drøy måned etter at jeg selv kjøpte det til fullpris.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå