eriklovold Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Fikk tak i dette i dag. Meget fornøyd. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg er såpass heldig at jeg får blekket rimelig, siden et av mine familie medlemmer jobber i Canon. Men jeg blir nok blakk uansett, for jeg kommer til å printe som en gal. Hvilken a-1 printer har du? Og har du noen tips i forhold til ICC profiler og kalibrering? Ah. Akkurat. Rekker ikke skrive noe særlig om dette med fargestyring, men se på fotoimport.no for en del tips. Kalibrering er viktig dersom du vil ha ordentlig kontroll på fargene. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Kjedelig http://vimeo.com/32936783 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Ouch! Over til noe som sikkert koster mindre enn $2400,- Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Fikk tak i dette i dag. Meget fornøyd. Et Gr1sefint kamera Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Firmwareoppdatering til Nikon P7000. Gode nyheter for meg og han andre som kjøpte dette kameraet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Firmwareoppdatering til Nikon P7000. Gode nyheter for meg og han andre som kjøpte dette kameraet. Ble ikke det meste som var feil allerede fikset i forrige versjon? (Etter en sjekk av feilisten - tydeligvis ikke) Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Firmwareoppdatering til Nikon P7000. Gode nyheter for meg og han andre som kjøpte dette kameraet. Ble ikke det meste som var feil allerede fikset i forrige versjon? (Etter en sjekk av feilisten - tydeligvis ikke) Mye ble rettet ja. Jeg har slitt litt med at kameraet gir et tydelig rødt fargestikk i bildene og har ikke helt fått til å rette på dette. Ser ut til at dette ordner seg med denne oppdateringen. Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Er NEX-7 ennå ikke kommet på markedet? Ble ikke dette kameraet lansert for en liten evighet siden? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Er NEX-7 ennå ikke kommet på markedet? Ble ikke dette kameraet lansert for en liten evighet siden? Joda, men så kom flommen* og tok fabrikken. Samme flommen som gjør at en 2TB hard disk nå koster 3 lapper og ikke en. *) Den store i Thailand. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Skal visst være klar for levering i januar: http://www.sonyalpharumors.com/phil-molyneux-sony-says-the-a77-and-nex-7-should-arrive-in-january-understimated-the-camera-production/ Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Ah, ja da får man vel smøre seg med litt mer tålmodighet. Hvilke objektiver er å anbefale til hvis man skal holde seg til 2 objektiver f.eks? Noe lysterkt fastopptikk og en normalzoom. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Da er Asus Eee Pad Transformer 32GB bestilt og på vei til meg. Ah, ja da får man vel smøre seg med litt mer tålmodighet. Hvilke objektiver er å anbefale til hvis man skal holde seg til 2 objektiver f.eks? Noe lysterkt fastopptikk og en normalzoom. Det er ingen dum start det. Synd 24mm f/1.8 er både stor og dyr. Tror det er et nydelig objektiv sammen med NEX-7 Endret 7. desember 2011 av tomsi42 3 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Da er Asus Eee Pad Transformer 32GB bestilt og på vei til meg. Du får komme med en ordentlig tilbakemelding på hvordan denne fungerer til bruket. Svakheter og positive ting. Vurdere selv, men er da litt appellfrelst men ikke helt... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Du får komme med en ordentlig tilbakemelding på hvordan denne fungerer til bruket. Svakheter og positive ting. Vurdere selv, men er da litt appellfrelst men ikke helt... Apple iPad har en stor fordel, og det er at der er de viktigste applikasjonene på plass. Ulempen er Apple's tvangstrøye. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Kjedelig Neppe - han fikk en god historie å fortelle, og B&H sponset ham med nytt hus! 1 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Du får komme med en ordentlig tilbakemelding på hvordan denne fungerer til bruket. Svakheter og positive ting. Vurdere selv, men er da litt appellfrelst men ikke helt... Apple iPad har en stor fordel, og det er at der er de viktigste applikasjonene på plass. Ulempen er Apple's tvangstrøye. Det er nettop det... Jeg vet jeg vil finne de applikasjonen jeg trenger og kan ha bruk for. Men noe videre en det går ikke med å selv kunne velge litt hvordan jeg ønsker å ha den. Så en spennende "dings" i kjøpesenteret Kadewe i Berlin. En asus ting som var veldig veldig tynn, men hadde inkludert tastatur og det hele som kunne vippes opp. I tillegg et spennende design i operativsystemet som den drev. Men hva den het var ikke mulig å finne ut av -.- Litt større en en ipad var den, men ikke for stor til mitt bruk vil jeg tro. Ser veldig lik ut som Asus Eee Pad Slider, men det var ikke den... Endret 7. desember 2011 av k-h-s Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hvor får man Tri-X 400 i 35mm format billigst? Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Du får komme med en ordentlig tilbakemelding på hvordan denne fungerer til bruket. Svakheter og positive ting. Vurdere selv, men er da litt appellfrelst men ikke helt... Apple iPad har en stor fordel, og det er at der er de viktigste applikasjonene på plass. Ulempen er Apple's tvangstrøye. Har hatt iPad i snart ett år og har ennå ikke merket noe av denne tvangstrøya Apple operer med. Ja, man må bruke iTunes og Apples egen butikk, men det er da ikke så ille? Tror kanskje jeg ville brydd meg mer for 10 år siden enn hva jeg gjør nå. I disse dager vurderer jeg jo til og med en iMac! :\ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Har hatt iPad i snart ett år og har ennå ikke merket noe av denne tvangstrøya Apple operer med. Ja, man må bruke iTunes og Apples egen butikk, men det er da ikke så ille? Tror kanskje jeg ville brydd meg mer for 10 år siden enn hva jeg gjør nå. I disse dager vurderer jeg jo til og med en iMac! :\ For oss som faktisk kan tenke oss å lage noen egne programmer, så er det faktisk en tvangstrøya da man må gå igjennom AppStore*. Eller jailbreake - og det blir bare for dumt. *) Edit - det gjelder altså også et program man har laget for å kjøre på ens egen iPad uten noen som helst intensjon å dele selsamme program med noen som helst. Og det er ganske så mye Red Tape som man må igjennom for å få til en AppStore avtale. Edit 2: Mac er ikke belemret med samme tvangstrøye. Synes dog at deres hardware er noget overpriset i forhold til mine behov. Endret 7. desember 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå