egilh Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 photorumours.com har listet objektivene som eksempel på at Fuji sine skal bli litt mindre.. av en eller annen grunn. The new Fuji LX 18mm f/2 lens will have an excellent distortion control and will be slightly bigger than the Sony NEX 16mm f/2.8 lens: The rumored Fuji LX 35mm f/1.4 lens will be smaller than the Sony NEX 24mm (the total length will be about 3-4 cm or 1.5 in): Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Greit at du poster fuji mockup, men hvorfor poster du sony objektiver? Haha, glemte å kopiere inn teksten som hørte til de to bildene som Egilh var snill å poste. Endret dette nå. Apropos Fuji. Ikke ofte en hund som tisser, toppløse dukker og oppskjærte fisker er å finne i reklamer for kameraer. Bare i Japan Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Prøver igjen, noen som har tips til kompaktkamera for naturbruk? Krav: God høy-iso kvalitet Video Tåle fukt og støt Ikke være rosa Helst mulighet for manuell overstyring. Nikon AW 100 eneste mulighet?... Litt skeptisk til 16mp på et kompakt... Endret 6. desember 2011 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Da blir det canon pixma pro-1 i januar og jeg gleder meg som en unge. Blir gøy å printe bilder, ser dog for meg at det blir dyrt. Kanskje jeg skal starte print service fra hybelen? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Litt artig at Datakjeden kjører "superpris" på Galaxy tab 10.1" til 4500 kroner... (Tilbud på Smart Club til 2990,- for de som ikke har fått det med seg...) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (Tilbud på Smart Club til 2990,- for de som ikke har fått det med seg...) Man kommer inn dørene der og får handlet uten å være medlem eller ? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Man kommer inn dørene der og får handlet uten å være medlem eller ? Jada, lenge siden man måtte være medlem for å handle. De er vel en del av Coop nå, og det er vel et og annet medlemstilbud for de med Coop-kort. Endret 6. desember 2011 av awesnes Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Nikon AW 100 eneste mulighet?... Litt skeptisk til 16mp på et kompakt... Fare for at det er den eneste - dvs. sjekk Panasonic FT3; den skal tåle litt. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Da blir det canon pixma pro-1 i januar og jeg gleder meg som en unge. Blir gøy å printe bilder, ser dog for meg at det blir dyrt. Kanskje jeg skal starte print service fra hybelen? Tror ikke du klarer å komme langt nok ned i pris for å klare å gjøre det til en tjeneste som går med overskudd. Til det må du antakelig ta for høye priser, og da vil ikke folk kjøpe av deg. Selv jeg, med A1+-skriver, med patroner på 220ml pr stk, har literspris på blekk på nesten 3300,-. Men ja, egen printer er gøy. Endret 6. desember 2011 av Ratleto Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Litt artig at Datakjeden kjører "superpris" på Galaxy tab 10.1" til 4500 kroner... (Tilbud på Smart Club til 2990,- for de som ikke har fått det med seg...) seriøst? Link? Billigste jeg finner på kelkoo er 3500. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Solgte D300en min i dag. Da blir det 30mm til NX100en og massevis av Tri-X 400. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Nikon AW 100 eneste mulighet?... Litt skeptisk til 16mp på et kompakt... Fare for at det er den eneste - dvs. sjekk Panasonic FT3; den skal tåle litt. Ishda, Nikon er jo kvalitet, går ikke feil der... Spørsmålet er bare kammofarget eller svart, er jo i forsvaret men passer dårlig om det skal medbringes på fest liksom =D Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Svart. Da går den i stil med neoprenmaska om vintern. Trodde ellers blå var mer "din" kammo farge? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Ishda, Nikon er jo kvalitet, går ikke feil der... Du lever fortsatt i den villfarelsen, skjønner jeg. Spørsmålet er bare kammofarget eller svart, er jo i forsvaret men passer dårlig om det skal medbringes på fest liksom =D Sort er nok lurest ... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Litt artig at Datakjeden kjører "superpris" på Galaxy tab 10.1" til 4500 kroner... (Tilbud på Smart Club til 2990,- for de som ikke har fått det med seg...) seriøst? Link? Billigste jeg finner på kelkoo er 3500. Denne du ville ha en link til ? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Er ikke på båt så neoprenmaska er ukjent for meg Lenke til kommentar
ventle Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Skal du kjøre snøscooter er neoprenmaska en kjær venn Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Er ikke på båt så neoprenmaska er ukjent for meg Jeg var i hæren, så båt er ukjent for meg:)Men er vel litt kaldere i Indre Troms enn på vestlandet. Edit: Etter 25 timers kjøring med hodet ut av luka, så VIL neoprenmaska fryse fast til skjegg \ lepper når effektiv temperatur ligger på rundt -50.. Prøvd og funnet særs ubehaglig. Edit 2: Akam.no på facebook: Før fuglene fiser i morgen skal Are opp av loppekassa og ta morgenflyet til Sverige for å hilse på en fotoprodusent og - hvem vet - kanskje få se noe nytt? Interessant... Endret 6. desember 2011 av Killswitch Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Litt artig at Datakjeden kjører "superpris" på Galaxy tab 10.1" til 4500 kroner... (Tilbud på Smart Club til 2990,- for de som ikke har fått det med seg...) seriøst? Link? Billigste jeg finner på kelkoo er 3500. Denne du ville ha en link til ? Eller er det denne du skal ha link til? Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Da blir det canon pixma pro-1 i januar og jeg gleder meg som en unge. Blir gøy å printe bilder, ser dog for meg at det blir dyrt. Kanskje jeg skal starte print service fra hybelen? Tror ikke du klarer å komme langt nok ned i pris for å klare å gjøre det til en tjeneste som går med overskudd. Til det må du antakelig ta for høye priser, og da vil ikke folk kjøpe av deg. Selv jeg, med A1+-skriver, med patroner på 220ml pr stk, har literspris på blekk på nesten 3300,-. Men ja, egen printer er gøy. Jeg er såpass heldig at jeg får blekket rimelig, siden et av mine familie medlemmer jobber i Canon. Men jeg blir nok blakk uansett, for jeg kommer til å printe som en gal. Hvilken a-1 printer har du? Og har du noen tips i forhold til ICC profiler og kalibrering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå