Nautica Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Stilig skudd av flares. Hmm - men burde ikke dagens missiler ha visuelle kameraer og nok prosessering til å ikke lenger bli lurt av den slags primitive mottiltak? Du skal ha ganske bra kamera for og finne flyet i det lys-helvete Seilte i den engelske kanalen for noen år siden og fikk gleden av og se Engelske Bell-helikoptere teppebombe med flare, enorm opplevelse. http://www.youtube.com/watch?v=52fHaBF-zJY Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Kjære julenissen, til jul i år ønsker jeg en Epson Stylus Photo R2880. Eventuelt, Kjære Statens Lånekasse, gi meg høyere stipend i januar. Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Eventuelt, Kjære Statens Lånekasse, gi meg LAVERE stipend i januar. ER SÅÅ EKKELT Å SNYLTE PÅ STATEN Å FÅ MASSE I STIPEND.. Fix'd Endret 4. desember 2011 av ChristianL Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Apropos juletiden og gaver. Noen som er så gavmilde denne 2 søndagen i advent at de vil lukke opp døren for meg? Tar bare noen sekunder http://mix.no/konkurranse/?c=1032555463-1 Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Eventuelt, Kjære Statens Lånekasse, gi meg LAVERE stipend i januar. ER SÅÅ EKKELT Å SNYLTE PÅ STATEN Å FÅ MASSE I STIPEND.. Fix'd Jeg har fortjent det lille stipendet jeg får gjennom å høre på tendensiøse forelesninger i over 10 år. At ingen bruker tendensiøse forelesninger som tortur forundrer meg i stor grad. 2 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 At ingen bruker tendensiøse forelesninger som tortur forundrer meg i stor grad. Geneve-konvensjonen. 2 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg var litt positiv til å begynne med. "Fint med nye bilder!", eller noe sånt. Men jeg innrømmer det nå, det er PLAGSOMT med BK-Digit i oversikten "Siste 24-timer." Burde gått an å filtrere bort underforum. 2 Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Noen folk er bare usakelig heldige... En kompis kjøpte en Nikon 70-200 F2.8 VRII til 9000 kroner i kveld. Standard bruktpris er 13500, og han fikk med alt av original emballasje og kvittering. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Stilig skudd av flares. Hmm - men burde ikke dagens missiler ha visuelle kameraer og nok prosessering til å ikke lenger bli lurt av den slags primitive mottiltak? Nå er det heller varmen fra flares som lurer missilene, de fleste går etter varmekilder. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Noen folk er bare usakelig heldige... En kompis kjøpte en Nikon 70-200 F2.8 VRII til 9000 kroner i kveld. Standard bruktpris er 13500, og han fikk med alt av original emballasje og kvittering. Du får takke everlong for tipset Edit:leifer Endret 4. desember 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Usikker på om det var selgeren her, men hvor mange knalltilbud av den typen kan det være på en søndagskveld? Edit: Var faktisk den kompisen min hadde oppdaga. Endret 4. desember 2011 av Killswitch Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Usikker på om det var selgeren her, men hvor mange knalltilbud av den typen kan det være på en søndagskveld? Edit: Var faktisk den kompisen min hadde oppdaga. Tenkte mer på "kupp på bruktmarked" tråden, hvor everlong nevnte den og du kommenterte rett etterpå Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Ja skjønte det. Men var ikke sikker på om det var nettopp denne som kompisen min hadde kjøpt. Visste ikke engang at vedkommende var på utkikk etter noe sånt, ellers hadde jeg sendt tipset fra everlong videre. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Fått mail fra en eller annen ikke-komersiell kristen-side på wordpress.com som spør om lov å få bruke bildene mine i noen nyhetsposter for å få litt mer liv på siden, de vil selvfølgelig kreditere meg. Greit å si ja, så lenge det ikke er til kommersiell bruk? Er ikke slik at selv om jeg sier at det er greit i en mail, at de da i prinsippet kan ta for seg av bilder, og om jeg senere endrer mening, så har jeg ingenting jeg skal ha sagt sånn rent lovmessig? Det jeg spør om, når det er en slik noenlunde uformell godkjenning at de kan bruke noen bilder, er om jeg kan trekke tilbake min godkjenning senere? Eller må slikt formuleres veldig pent og pyntelig Jeg burde iallfall begynne å skrive en disposisjon til forumpostene mine så jeg slipper å stille fire ulike spørsmål som går ut på det samme. Ikke sant? Endret 4. desember 2011 av -Teddy- Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Eventuelt, Kjære Statens Lånekasse, gi meg LAVERE stipend i januar. ER SÅÅ EKKELT Å SNYLTE PÅ STATEN Å FÅ MASSE I STIPEND.. Fix'd Jeg har fortjent det lille stipendet jeg får gjennom å høre på tendensiøse forelesninger i over 10 år. At ingen bruker tendensiøse forelesninger som tortur forundrer meg i stor grad. Det går bra min sønn, jeg tror deg. Men det er ikke alle som fortjener det stipendet dem får, selv om jeg ikke kan si at jeg vet så veldig mye om din situasjon.. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Stilig skudd av flares. Hmm - men burde ikke dagens missiler ha visuelle kameraer og nok prosessering til å ikke lenger bli lurt av den slags primitive mottiltak? Nå er det heller varmen fra flares som lurer missilene, de fleste går etter varmekilder. Det var det som var poenget mitt - burde ikke dagens varmesøkende missiler hatt litt mer avanserte systemer, med flere typer sensorer - selv et webcam burde kunne avsløre det der - i alle fall på dagtid... Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Tror du skal bruke bra mye penger på optikk før det er istand til å oppdage et relativt lite fly på 4 mils + avstand. Nå er jeg på ingen måte en ekspert på hvordan moderne anti luft missiler virker, men tror nok at dersom det hadde vært hensiktsmessig å gjort det slik, så ville det vært gjort allerede. Det mest vanlige i dag er vel et system som kombinerer radar og termisk låsing av målet. Endret 4. desember 2011 av Killswitch Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Det jeg spør om, når det er en slik noenlunde uformell godkjenning at de kan bruke noen bilder, er om jeg kan trekke tilbake min godkjenning senere? Eller må slikt formuleres veldig pent og pyntelig Er det ikke bare og si at det er greit men at du vil forhåndsgodkjenne hvert enkeltbilde de vil bruke. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Kjøpte visst en Nikon 85mm F1.8 AF-D til 1300 kroner jeg... Slettes ingen upris. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Det jeg spør om, når det er en slik noenlunde uformell godkjenning at de kan bruke noen bilder, er om jeg kan trekke tilbake min godkjenning senere? Eller må slikt formuleres veldig pent og pyntelig Er det ikke bare og si at det er greit men at du vil forhåndsgodkjenne hvert enkeltbilde de vil bruke. Det går an, men det blir jo mye pes for min del. Lurer på å si at "det er greit, men at jeg forbeholder meg retten til å trekke tilbake tillatelsen", og at de ikke skal bruke bilder hvor personer er lett gjenkjennelige. Yes. Det er sikkert greit nok. Ikke at jeg noen gang kommer til å trekke tilbake tillatelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå