Epp Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Fikk lyst på et slikt kamera... Zorki 4K by seriykotik1970, on Flickr Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Fikk lyst på et slikt kamera... Zorki 4K by seriykotik1970, on Flickr Go for it. Koster omtrent ingenting, og er et rent helvete å bruke, men gøy er det. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Fikk lyst på et slikt kamera... Zorki 4K by seriykotik1970, on Flickr Go for it. Koster omtrent ingenting, og er et rent helvete å bruke, men gøy er det. Har lest litt på det at det er ikke videre lett å bruke . Det er dog en utfordring det også og det er gøy. Ville vært billig og moro måte å teste rangefinder på dog. Skal følge med på ebay etter et fint eksemplar... Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg gikk fra Smugmug til flickr da deres filosofi passet meg bedre. Betaler 25 daler i året for Pro utgaven. Tror det kan passe deg også; ettersom du ønsker eksponering. 150 kr er jo ikke akkurat så mye så får prøve litt Ser vist at jeg hadde smugmug til 04/12 Blir godt med litt annet en fotball nå Og over til hockey for mitt vedkommende. Blir Hånball og innebandy for meg Lenke til kommentar
egilh Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Farlig med penger på konto. Kjøpte meg en Black-Rapid RS-7 Ooog, hvis noen er ute etter hansker som kan benyttes til foto fikk jeg en fin gave av samboeren for ett par uker siden, ett par Sealskinz jakthansker. Gode og varme og relativt tynne, med mulighet til å dra av pekefingeren. Pekefingeren har en magnet i stoffet ytterst slik at den kan festes på hansken Lenke til kommentar
Epp Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Pekefingeren har en magnet i stoffet ytterst slik at den kan festes på hansken Fint når du skal bytte minnekort Lenke til kommentar
egilh Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Fint når du skal bytte minnekort Kunne vært morsomt å prøve Men nei, de er uansett såpass tykke at jeg ville nok tatt de av for å bytte minnekort. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Trodde virkelig 8GB ram skulle holde ei stund. Men nå prøver jeg meg på en alternativ workflow for timelapse enn den jeg vanligvis bruker - TIFFs gjennom Motion til ProRes4444. Spiser jo RAM! Motion bruker 5,4 GB ram, mens jeg har ei swap-fil på nesten 2GB. Må virkelig få satt inn SSD igjen. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Et godt tips egilh! Å finne et par hansker som kombinerer foto og kuldegrader er ikke alltid lett. I disse plussgradene og relativt greie minusgradene holder hanskene under foreløpig. Blir nok verre når kulda setter inn (om den i det hele tatt kommer) Endret 1. desember 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Har gitt avataren en omgang juling. Men - synes ikke jeg fikk fram at det såvidt var et hint av blått i "øyet".. 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Fanker'n er det ingen som er interessert og selge sine produkter lengere ?, har rettet noen forespørsler til flere produsenter i løpe av uken og ingen har gitt tilbakemelding Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Fikk lyst på et slikt kamera... Høres ut som et rop for hjelp. Bruker du Nikon til vanlig? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Selv kunne jeg godt tenkt meg et Konica Hexar Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle sitte en slik sen kveld og pusse bort rust fra 7D'en slik at den blir klar til bruk igjen. ... glemte se positivt på det. Det blir nok den blankeste blitsskoen som fins. Endret 1. desember 2011 av pybalto 1 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Ja. Tråden om 7d og fint. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1394233&view=findpost&p=18659482 Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 God dag. Ex phil eksamen gikk overraskende greit, og da jeg skrudde på telefonen ble jeg oppringt av lokalavisa og spurt om jeg var interessert i å stå som fast freelancer for dem. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Grattis! Hvilken avis er det? Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Takker. Avisa Nordland. Har tatt litt bilder (Lars Vaular bildene i novembertråden F. eks) for dem tidligere. Endret 2. desember 2011 av Killswitch Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Eksisterer det en sammenheng mellom skjermdumpen fra en digitalrev snutt og brukernavnet ditt Nautica? Endret 2. desember 2011 av FredrikV. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå