Bjørnli Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 skal bestille en 20-40 10x15bilder til ett fotoalbum som skal gis bort i julegave, hvor er det billig og greit å bestille fra via web? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Er det et firma som driver med postordre? Vet ikke om de "driver" med postordre, men det kan vel ordnes noe. Ja Dag på Fotoimport vet hva han driver med. Har fått masse tips av ham, og han tar seg tid til kundene sine også. Men han er ikke spesielt billig, som du er inne på. :-) Ikke jeg som betaler Ja han tar seg tid til en prat. Skal spare opp til et kjempelerret, de kan skrive bra stort. Det som er greit er at du bare sender fila så vips har du et nydelig lerret ferdig innrammet. Rammen ble ikke så dyr heller! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Er det et firma som driver med postordre? Vet ikke om de "driver" med postordre, men det kan vel ordnes noe. Ja Dag på Fotoimport vet hva han driver med. Har fått masse tips av ham, og han tar seg tid til kundene sine også. Men han er ikke spesielt billig, som du er inne på. :-) Ikke jeg som betaler Ja han tar seg tid til en prat. Skal spare opp til et kjempelerret, de kan skrive bra stort. Det som er greit er at du bare sender fila så vips har du et nydelig lerret ferdig innrammet. Rammen ble ikke så dyr heller! Det er synd at disse selvstendige fotobutikkene forsvinner på sikt, har selv mistet 3 stk i nærmiljøet de siste årene, handle gjerne litt dyrere hos disse fotobutikkene for å ha tilgang til ekspertisen/praten. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Fotoimport er ikke en typisk fotobutikk, da. Det er mere salg av papir, utstyr og print i storformat og andre fototjenester som studio, skanning og annet fotorelatert. Den største skriveren de har kan skrive ut 162,5 cm på korteste side. Skulle gjerne hatt en sånn en, men den koster runtd 100K NOK i innkjøp. Ingardj: Mye kostet det du hentet da? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Årets siste tippeligabilder ble ferdiggjort tidligere i dag. 14854 raw filer har blidt til 697 ferdige bilder. Ved siden av dette 1899 raw filer i fra NM 2011, hvorav 203 ferdige bilder. Ved siden av dette også noen timer med videomateriale. Har vært i Tromsø som lengst nord, og Fredrikstad som lengst sør. Vært innom Canon 450D,Canon 550D, Canon 7D,Canon 1-D Mark III, Canon 1-D Mark IV, Canon 5D mark II,9 Forskjellige objektiver og 2 forskjellige blitzer. Blir godt med litt annet en fotball nå 3 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Blir godt med litt annet en fotball nå Det pleier jeg å si ca. 15 sekunder etter avspark i første runde 2 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Årets siste tippeligabilder ble ferdiggjort tidligere i dag. 14854 raw filer har blidt til 697 ferdige bilder. Ved siden av dette 1899 raw filer i fra NM 2011, hvorav 203 ferdige bilder. Blir godt med litt annet en fotball nå Hvor mange solgte, hvis man får lov og spørre da Blir godt med litt annet en fotball nå Det pleier jeg å si ca. 15 sekunder etter avspark i første runde Huff, så lenge Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Selvsagt er det noen indere involvert Det showet vil gå ut på dato, etterhvert som bandmedlemmene vil dø av kvikksølvdamp. Med mindre de dør av den kjørende bil som de har over seg aller først Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Årets siste tippeligabilder ble ferdiggjort tidligere i dag. 14854 raw filer har blidt til 697 ferdige bilder. Ved siden av dette 1899 raw filer i fra NM 2011, hvorav 203 ferdige bilder. Blir godt med litt annet en fotball nå Hvor mange solgte, hvis man får lov og spørre da Blir godt med litt annet en fotball nå Det pleier jeg å si ca. 15 sekunder etter avspark i første runde Huff, så lenge Hva skal til for at dere skal like fotball da? Noe sånn som dette: http://www.tv2.no/sport/fotball/ovrig/hva-synes-du-om-disse-utradisjonelle-ballguttene-3646216.html ? Alle er levert til www.kfl.no. Har ikke tallet her og nå, men ved siden ca 50 stk som er solgt (hvis jeg ikke tar helt feil) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Hva skal til for at dere skal like fotball da? Hvorfor skal vi på død og liv like fotball? Jeg liker whisky, men hverken forventer eller forlanger* ikke at Gud og hvermann skal like det. edit: Å blande inn søte damer blir bare feil ... *) Det er forøvrig ikke mening å beskylde deg for å forlange at vi skal like fotball. Men jeg har vært borti noen som er der... Endret 29. november 2011 av tomsi42 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hva skal til for at dere skal like fotball da? Noe sånn som dette: http://www.tv2.no/sp...ne-3646216.html ? Alle er levert til www.kfl.no. Har ikke tallet her og nå, men ved siden ca 50 stk som er solgt (hvis jeg ikke tar helt feil) God gammeldags løkkefotball uten avanserte taktiker er morsom og se på. Bortimot ti prosent solgt, ikke dårlig det. Du skal få for at du tar gode bilder av stemningen rundt fotballen Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Fotoimport er ikke en typisk fotobutikk, da. Det er mere salg av papir, utstyr og print i storformat og andre fototjenester som studio, skanning og annet fotorelatert. Den største skriveren de har kan skrive ut 162,5 cm på korteste side. Skulle gjerne hatt en sånn en, men den koster runtd 100K NOK i innkjøp. Ingardj: Mye kostet det du hentet da? 2000,- for lerret i 30x40 på plate (rammen skal ordnes selv) og et ferdigrammet bilde (litt tykk ramme) i 40x50. Da er bildene lakket. Det som er rammet inn er ferdig til å henges på veggen. De som skal ha bildene (mine foreldre og søster) syntes det var kjempebillig De så for seg flere tusen. Men det kommer nok av at de regner fotografjobben inn i prisen Jeg setter pris på en ordentlig jobb! Jeg fikk ordnet fargebalansen, samt at ansiktet på det ene bilde ble lettet litt. Og det gjorde en forskjell. Hyggelig fyr som virker som om han tar kundene meget seriøst (i motsetning til stort sett alle andre plasser man betaler for å få ting gjort (tenk bilverksted, el-butikker osv).. Kjempespesiell "butikk" da ja. Det er helt nede i en kjeller, og er nesten bortgjemt. Edit: Og jeg fikk meg en lærepenge; Husk å tenk på luften rundt de du tar bildet av! I 3x2 format kan det se supert ut, men så må man jo croppe mye for å få riktig format for å henge på veggen. Heldigvis hadde jeg nok, men det var bare såvidt på det ene bildet jah! Endret 29. november 2011 av Ingardj Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hva skal til for at dere skal like fotball da? Hvorfor skal vi på død og liv like fotball? Jeg liker whisky, men hverken forventer eller forlanger* ikke at Gud og hvermann skal like det. edit: Å blande inn søte damer blir bare feil ... *) Det er forøvrig ikke mening å beskylde deg for å forlange at vi skal like fotball. Men jeg har vært borti noen som er der... Alle kan ikke like fotball! Noen liker det, andre liker det ikke. Det får enda være godt, ellers hadde det vell vært fotball året rundt.Utrolig godt med pause igjenom vinteren, så kan man heller følge med litt på langrenn og NBA. Bortimot ti prosent solgt, ikke dårlig det. Du skal få for at du tar gode bilder av stemningen rundt fotballen Nei, må si meg fornøyd med det. Første sesongen min også! Takk, ja føler de fleste aviser og andre kunn tenker på spillet på banen og hvordan det er. Men altfor få i Norge bryr seg om stemningen, og menneskene som støtter lagene sine 110%. Det skrives mer om når det er dårlig oppmøte etc, det skrives ikke om de få som trosser reiseavstand dårlig vær og elendig fotball og likevell elsker klubben i sitt hjerte. 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Alle kan ikke like fotball! Noen liker det, andre liker det ikke. Helt enig. Det får enda være godt, ellers hadde det vell vært fotball året rundt.Utrolig godt med pause igjenom vinteren, så kan man heller følge med litt på langrenn og NBA. For de som må, så er det jo fotball hele året. Men det kan jo bli for mye av ski-sport også ... Uansett, så har jo du hatt glede av fotballen i år, med mange fine bilder. Selv om resultatene til LSK sikkert kunne vært bedre. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 skal bestille en 20-40 10x15bilder til ett fotoalbum som skal gis bort i julegave, hvor er det billig og greit å bestille fra via web? ingen? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Det er fortsatt en del her som liker fotbal k-h-s, og det er også et par av oss som er fornuftige til å heie på Liverpool når det er snakk om desserten i fotball, nemlig Premier Leauge Er det noen som vet når den ferdige 3.6 oppdateringen til Lightroom 3 slippes? Er det ikke en prøveversjon som hittil har vært tilgjengelig? 1 Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 skal bestille en 20-40 10x15bilder til ett fotoalbum som skal gis bort i julegave, hvor er det billig og greit å bestille fra via web? ingen? foto.com! Billig og bra Bestiller ofte derfra jah Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 skal bestille en 20-40 10x15bilder til ett fotoalbum som skal gis bort i julegave, hvor er det billig og greit å bestille fra via web? ingen? Hvorfor ikke fotobok? Blir bedre kvalitet. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 skal bestille en 20-40 10x15bilder til ett fotoalbum som skal gis bort i julegave, hvor er det billig og greit å bestille fra via web? ingen? Hvorfor ikke fotobok? Blir bedre kvalitet. Ho som får gaven fikk en fotobok for noen år siden, og ho ønsker seg vanlige bilder som ho kan ta ut og putte i ramme hvis ho vil foto.com! Billig og bra Bestiller ofte derfra jah de er kjappe på leveranse eller? må jo ha før jul Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 skal bestille en 20-40 10x15bilder til ett fotoalbum som skal gis bort i julegave, hvor er det billig og greit å bestille fra via web? ingen? Hvorfor ikke fotobok? Blir bedre kvalitet. Ho som får gaven fikk en fotobok for noen år siden, og ho ønsker seg vanlige bilder som ho kan ta ut og putte i ramme hvis ho vil foto.com! Billig og bra Bestiller ofte derfra jah de er kjappe på leveranse eller? må jo ha før jul Hmm, jeg har aldri stressa med å få bildene, så kanskje opp mot to uker er vanlig hvis jeg ikke husker feil. Kan ikke garantere noe da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå