sn0dig Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Tror jeg har bestemt meg for neste objektiv - blir fastoptikk - også denne med manuell fokus. Gjør ikke noe det, så lenge det er godt optisk! Yay! Vidvinkel! Zeiss? Samyang? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Voigtländer? Gammel Nikon optikk med adapter? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Hvis det er 24-70mm-en, så er det en helt ok pris. Ser jo at det er en del som ønsker å kjøpe akkurat den på foto.no for tiden. Meg inkludert, men nå har jeg nettopp gått til innkjøp av Kacey beauty dish og 17-40mm. Kjøpte du den i dag? I så fall kjenner jeg nok han som solgte deg den. Søndag. Fikk den for 2500kr, så at det var en annen for 3500kr på markedet samme dag. Hentet mitt objektiv hos en 40-50 år gammel fyr i Fyllingsdalen. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Var ikke meningen at dere skulle gjette det med en gang, da. Bilder kommer når jeg har optikken i hus. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Hvis det er 24-70mm-en, så er det en helt ok pris. Ser jo at det er en del som ønsker å kjøpe akkurat den på foto.no for tiden. Meg inkludert, men nå har jeg nettopp gått til innkjøp av Kacey beauty dish og 17-40mm. Kjøpte du den i dag? I så fall kjenner jeg nok han som solgte deg den. Søndag. Fikk den for 2500kr, så at det var en annen for 3500kr på markedet samme dag. Hentet mitt objektiv hos en 40-50 år gammel fyr i Fyllingsdalen. Er det snakk om 17-40L? For en knallpris da! Forøvrig ikke samme selger nei. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Ja, var ikke rent lite fornøyd med den prisen. Han virket litt overrasket da jeg ringte. "Øh, åja. Det var fort. Jeg la annonsen ut for to minutter siden." Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Det var ikke da du sa "Ja, det var en så lav pris at jeg ringte så fort som mulig"? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Synes jeg var heldig da jeg fikk 24-105mm f/4L for 4 lapper. Ikke dårlig pris det heller, men synes din var enda mer ekstrem. Går nok en stund før jeg kjøper meg kamera. Brukte pengene fra salget på PC-oppgradering, så kamera blir det nok ikke før etter jul. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Sitter å lurer på om jeg skal satse på en Asus Transformer. Grei pris, grei ytelse, har støtte for microSD kort, og en elegant tastatur/dock-løsning. Så er det bare å finne ut hva som finnes av programvare der ute Er litt i samme situasjon som deg, vurderer frem og tilbake om jeg har behov for et nettbrett (det har jeg jo strengt tatt ikke da men). Var innom Elkjøp og fiklet litt blant annet på Samsung Galaxy tab, de hadde både 8,9" og 10.1" så jeg fikk sammenlignet størrelsen, uten at jeg ble noe klokere av det da. Så ser jeg at Staples har tilbud på Acer Iconia A500 som har scoret bra/greit i tester (hos dinside.no og amobil.no). Men den får jo minus for videoavspilling, men har mulighet for minnekort noe samsungene ikke har. Fiklet også litt på den, men må si at samsungen tiltalte meg mer når det gjelder utseende og størrelse. Ellers så så jo Asus'en spennende ut. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Zeiss? Samyang? Canon TS-E? Voigtländer? Gammel Nikon optikk med adapter? Hey det skal da være noe sært da, det har Trondster lovet Endret 28. november 2011 av Nautica Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Er litt i samme situasjon som deg, vurderer frem og tilbake om jeg har behov for et nettbrett (det har jeg jo strengt tatt ikke da men). Det at vi strengt tatt ikke har behov for en, har ingenting med saken å gjøre Så ser jeg at Staples har tilbud på Acer Iconia A500 som har scoret bra/greit i tester (hos dinside.no og amobil.no). Men den får jo minus for videoavspilling, men har mulighet for minnekort noe samsungene ikke har. Jeg så tilbudet til Staples. Var innom der i dag, og klådde på den og en Asus Transformer. Har mer sans for transformeren - virker litt mer kompakt og solidere. Når det gjelder videoavspilling, så har det med manglende codecer og dårlig programvare; men det finnes vel å få kjøpt. Video er ikke viktig for min del, og kameraet enda mindre... Fiklet også litt på den, men må si at samsungen tiltalte meg mer når det gjelder utseende og størrelse. Ellers så så jo Asus'en spennende ut. Samsung kan det med finish og størrelse. Men det var det med manglende minnekort-spor, da. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 En av de største Olympus gruppene på Facebook har ett par hardcore bilder lagt ut siste par døgn inkl en som spyler ! E3 med hageslangen... Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Driver med omorganisering av kabler og slike ting rundt, bak pulter,pcer og harddisker. Hvordan er det ang e-sata kablene? Trenger noen nye da de jeg har er altfor korte. Har nå i dag en på 50cm og en på 1 m. Men skulle gjerne hatt på 1.8-2.0m. Ser det selges noen, men leser også om mange som sliter med kablene. Er dette for langt for e-sata? Skal forøvrig ha 2 stk. Må også ha 5 stk usb kabler av 2 m. Av typen USB-mini usb (den strl man finner på de fleste kameraer). Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Kjempefornøyd med fotoimport i Trondheim! Nettopp hentet to lerreter (2-års bilde og konfirmasjonsbilde) og de ble kjempe bra. Hyggelig fyr som driver sjappa! Det er verdt å betale litt mer for et bilde som har blitt korrigert av et trent øye. Anbefales! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Er det et firma som driver med postordre? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Ja Dag på Fotoimport vet hva han driver med. Har fått masse tips av ham, og han tar seg tid til kundene sine også. Men han er ikke spesielt billig, som du er inne på. :-) Lenke til kommentar
egilh Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 http://vimeo.com/32389148 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Selvsagt er det noen indere involvert Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Selvsagt er det noen indere involvert Det showet vil gå ut på dato, etterhvert som bandmedlemmene vil dø av kvikksølvdamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå