Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Phillips er vel et safe kjøp og jeg burde sikkert spandere på meg en LED-TV.

En generell regel er at du skal aldri kjøpe Philips utstyr med bevegelige deler; unntaket av den regelen er miksmastere.

TV-er fra Phillips er jeg mer usikker på ...

Jeg selv sitter på en Grundig TV jeg har arvet av min mor; Grundig lager fine, men usaklig dyre TV-er. Samsung og LG sine er rimelige, og trivelige.

Lenke til kommentar

Phillips er vel et safe kjøp og jeg burde sikkert spandere på meg en LED-TV.

En generell regel er at du skal aldri kjøpe Philips utstyr med bevegelige deler; unntaket av den regelen er miksmastere.

TV-er fra Phillips er jeg mer usikker på ...

Jeg selv sitter på en Grundig TV jeg har arvet av min mor; Grundig lager fine, men usaklig dyre TV-er. Samsung og LG sine er rimelige, og trivelige.

Hadde det for meg at Phillips hadde gode TV'er, spesielt på og gjengi farger og sort.

Er ikke lett, når det finnes tonnevis av TV'er i 32", får ta meg en tur i butikken til helgen.

Lenke til kommentar

Merker jeg er lei av å reise nå. Blir godt med en periode uten å besøke Gardermoen. Denne uka har det vært Bergen, Stavanger og Ålesund i morra. Puh!

Hadde en periode i høst med godt over en flight om dagen i snitt ikke noe å trakte etter. Fly er generelt noe herk; kollektivtransport skal gå på skinner.

Siden vi er inne på meningsløs konservatisme. Fløyelsjakker! Tversoversløyfer! Bartevekst! Hornmusikk!

http://www.youtube.com/watch?v=e3nvJ2hmaUI

Ahhh.

Lenke til kommentar

Hadde det for meg at Phillips hadde gode TV'er, spesielt på og gjengi farger og sort.

Er ikke lett, når det finnes tonnevis av TV'er i 32", får ta meg en tur i butikken til helgen.

Philips har veldig gode TV-er så det stemmer bra. Jeg ville ikke vurdert noe annet enn Philips eller Samsung skulle jeg kjøpt ny TV i dag. Samsung vinner jo overlegent på design men jeg har blitt veldig glad i ambilight som kun Philips tilbyr.

Og 32" er garantert for lite uansett hvor nært du skal sitte TV-en.

Lenke til kommentar

Noen som fikk med seg mpx sitt timessalg mellom 19 og 20 som omhandlet mobil og foto? :)

EDIT: Svaret var å finne fra en på facebooksiden deres som kommenterte følgende: Jeg må si det var kjedelige tilbud i Foto timen. Bare konsumerstasj som Elkjøp selger jo. :< Hvor er kvalitetsproduktene? Mpx svarte og sa følgende: Ja, vi hadde håpet å få til noe mer spestige tilbud i denne timen, men det kommer heldigvis flere kategorier senere som skal stå mer til forventningene :)

Tydeligvis ikke mye jeg gikk glipp av :)

Endret av FredrikV.
Lenke til kommentar

Merker jeg er lei av å reise nå. Blir godt med en periode uten å besøke Gardermoen. Denne uka har det vært Bergen, Stavanger og Ålesund i morra. Puh!

Hadde en periode i høst med godt over en flight om dagen i snitt ikke noe å trakte etter. Fly er generelt noe herk; kollektivtransport skal gå på skinner.

Jeg er tilbøyelig å være enig. Ålesund er ikke like enkelt å komme seg til på skinner, dessverre. Skal til Kristiansand senere i desember, tror det fort blir tog da altså.

Lenke til kommentar

Og 32" er garantert for lite uansett hvor nært du skal sitte TV-en.

Akkurat passe, til plassen den skal være, blir for dyrt og bygge om den integrerte hylla, og vil helst ikke bruke noe mer er 3K til dette :)

Får se litt nærmere på Philips og Samsung, blir ikke og kjøpe et ukjent merke igjen, Wiewpia 32" jeg har/hadde tok kvelden nå i dag, nøyaktig 5 år og to måneder etter at jeg kjøpte den, har blitt reparert tre ganger i løpe av perioden også, samt at butikken jeg kjøpte den fra har lagt inn årene "Elprice".

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Lager Phillips TVer? Trodde det bare var LG, Samsung og Såny som gjorde det nå for tia ;):tease: Du får mye bra 32" for 3K.

Endret av Epp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...