ventle Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Har jo noen kr som egentlig spares til nye Canon huset som kommer i mars... Er dette noe som ligner offisielt eller er det bare spekulasjoner? Hvis det er 1Dx det siktes til er det offisielt Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Men det kommer da før mars? Med mindre k-h-s sikter til at han skal kjøpe det i mars, men jeg synes ikke det er den naturlige tolkningen av utsagnet hans.. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Nei, 1Dx blir ikke tilgjengelig i salg før i mars. Rykter rundt lanseringsdato for andre Canon-kameraer har jeg ikke oversikt over Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Tipper dessuten det blir dødsvanskelig å få tak i 1D X allerede i mars... tipper alle mediehusene kjøper inn i store kvanta på vårparten så fotografene har tid til å bli kjent med kameraet før OL. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Tror alle nye fullframehus fra Canikon kommer til å være så etterspurt at du skal forhåndsbestille med en gang det blir mulig, hvis du skal ha håp om å få det de første to-tre månedene.. 2 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Ser ut som jeg må skaffe meg en ny 32" TV, noen anbefalinger ? Phillips er vel et safe kjøp og jeg burde sikkert spandere på meg en LED-TV. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Phillips er vel et safe kjøp og jeg burde sikkert spandere på meg en LED-TV. En generell regel er at du skal aldri kjøpe Philips utstyr med bevegelige deler; unntaket av den regelen er miksmastere. TV-er fra Phillips er jeg mer usikker på ... Jeg selv sitter på en Grundig TV jeg har arvet av min mor; Grundig lager fine, men usaklig dyre TV-er. Samsung og LG sine er rimelige, og trivelige. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Merker jeg er lei av å reise nå. Blir godt med en periode uten å besøke Gardermoen. Denne uka har det vært Bergen, Stavanger og Ålesund i morra. Puh! Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Phillips er vel et safe kjøp og jeg burde sikkert spandere på meg en LED-TV. En generell regel er at du skal aldri kjøpe Philips utstyr med bevegelige deler; unntaket av den regelen er miksmastere. Teller knappene på en tv eller tv'ens fjernkontroll som bevegelige deler? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Teller knappene på en tv eller tv'ens fjernkontroll som bevegelige deler? Det kommer an på hvilket år Philipsen ble laget I gamle dager gjaldt det primært kasett- og platespillere. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Phillips er vel et safe kjøp og jeg burde sikkert spandere på meg en LED-TV. En generell regel er at du skal aldri kjøpe Philips utstyr med bevegelige deler; unntaket av den regelen er miksmastere. TV-er fra Phillips er jeg mer usikker på ... Jeg selv sitter på en Grundig TV jeg har arvet av min mor; Grundig lager fine, men usaklig dyre TV-er. Samsung og LG sine er rimelige, og trivelige. Hadde det for meg at Phillips hadde gode TV'er, spesielt på og gjengi farger og sort. Er ikke lett, når det finnes tonnevis av TV'er i 32", får ta meg en tur i butikken til helgen. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Teller knappene på en tv eller tv'ens fjernkontroll som bevegelige deler? Det kommer an på hvilket år Philipsen ble laget I gamle dager gjaldt det primært kasett- og platespillere. For meg er Phillips TV'er og skjegg-trimmere, sistnevnte funker dårlig Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg har en moderne bilderørs tv fra phillips. Den har vært med på 3 flyttelass og funkr som ei kule. Den er vel ca 7-8 år. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Merker jeg er lei av å reise nå. Blir godt med en periode uten å besøke Gardermoen. Denne uka har det vært Bergen, Stavanger og Ålesund i morra. Puh! Hadde en periode i høst med godt over en flight om dagen i snitt ikke noe å trakte etter. Fly er generelt noe herk; kollektivtransport skal gå på skinner. Siden vi er inne på meningsløs konservatisme. Fløyelsjakker! Tversoversløyfer! Bartevekst! Hornmusikk! http://www.youtube.com/watch?v=e3nvJ2hmaUI Ahhh. Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hadde det for meg at Phillips hadde gode TV'er, spesielt på og gjengi farger og sort. Er ikke lett, når det finnes tonnevis av TV'er i 32", får ta meg en tur i butikken til helgen. Philips har veldig gode TV-er så det stemmer bra. Jeg ville ikke vurdert noe annet enn Philips eller Samsung skulle jeg kjøpt ny TV i dag. Samsung vinner jo overlegent på design men jeg har blitt veldig glad i ambilight som kun Philips tilbyr. Og 32" er garantert for lite uansett hvor nært du skal sitte TV-en. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Noen som fikk med seg mpx sitt timessalg mellom 19 og 20 som omhandlet mobil og foto? EDIT: Svaret var å finne fra en på facebooksiden deres som kommenterte følgende: Jeg må si det var kjedelige tilbud i Foto timen. Bare konsumerstasj som Elkjøp selger jo. :< Hvor er kvalitetsproduktene? Mpx svarte og sa følgende: Ja, vi hadde håpet å få til noe mer spestige tilbud i denne timen, men det kommer heldigvis flere kategorier senere som skal stå mer til forventningene Tydeligvis ikke mye jeg gikk glipp av Endret 24. november 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Merker jeg er lei av å reise nå. Blir godt med en periode uten å besøke Gardermoen. Denne uka har det vært Bergen, Stavanger og Ålesund i morra. Puh! Hadde en periode i høst med godt over en flight om dagen i snitt ikke noe å trakte etter. Fly er generelt noe herk; kollektivtransport skal gå på skinner. Jeg er tilbøyelig å være enig. Ålesund er ikke like enkelt å komme seg til på skinner, dessverre. Skal til Kristiansand senere i desember, tror det fort blir tog da altså. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Og 32" er garantert for lite uansett hvor nært du skal sitte TV-en. Akkurat passe, til plassen den skal være, blir for dyrt og bygge om den integrerte hylla, og vil helst ikke bruke noe mer er 3K til dette Får se litt nærmere på Philips og Samsung, blir ikke og kjøpe et ukjent merke igjen, Wiewpia 32" jeg har/hadde tok kvelden nå i dag, nøyaktig 5 år og to måneder etter at jeg kjøpte den, har blitt reparert tre ganger i løpe av perioden også, samt at butikken jeg kjøpte den fra har lagt inn årene "Elprice". Endret 24. november 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Endret 24. november 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Epp Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Hadde det for meg at Phillips hadde gode TV'er, spesielt på og gjengi farger og sort. Lager Phillips TVer? Trodde det bare var LG, Samsung og Såny som gjorde det nå for tia Du får mye bra 32" for 3K. Endret 24. november 2011 av Epp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå