k-h-s Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Må selv bruke dette Litt cash, ja takk . Elg er kult ! Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Har solgt en solnedgang selv, så sammen har vi da det klassiske bildet "Elg i solnedgang" k-h-s! Endret 23. november 2011 av Killswitch Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 "Killer elk in sunset"? Tror det hadde blitt en slager! Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Ja, jeg kan sende faktura for beløp under 50 000, og det er (dessverre) ikke så store beløp det er snakk om. Tror du \ dere det holder å sette opp et skjema satt opp som en typisk regning, eller må jeg faktisk få tak i en blank faktura? fakturalarsen, google it, genialt gratis-program 1 Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 fakturalarsen, google it, genialt gratis-program Var faktisk ganske genialt, takk! 1 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 hmm, splitta akkurat opp lightroom katalogene mine etter kamera nå(har 4 mapper, canon 400d, 450d, 40d og 5d), merker at lightroom jobba raskere med små-kataloger istedenfor 1 stor en Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 hmm, splitta akkurat opp lightroom katalogene mine etter kamera nå(har 4 mapper, canon 400d, 450d, 40d og 5d), merker at lightroom jobba raskere med små-kataloger istedenfor 1 stor en Vurderer selv å splitte så jeg starter på en ny katalog i 2012. Men ikke helt sikker på om jeg skal eller ikke. Vil jo være raskere og jobbe i, men mer frem og tilbake ved å gå tilbake i arkivet... Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Et veldig godt pressebilde. http://blogs.scientificamerican.com/compound-eye/files/2011/11/Louise_Macabitas.jpg Les liten analyse og litt mer bakgrunnsinfo. Edit: Rettet URL. Et hyggelig tilleggsminne, om politistyrken skulle ønske å se tilbake på øyeblikket der de satt seg på feil side av historien – video fra fire vinkler: http://waxy.org/2011/11/viewing_the_uc_davis_pepper_spraying_from_multiple_angles/ Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Ja, jeg kan sende faktura for beløp under 50 000, og det er (dessverre) ikke så store beløp det er snakk om. Tror du \ dere det holder å sette opp et skjema satt opp som en typisk regning, eller må jeg faktisk få tak i en blank faktura? fakturalarsen, google it, genialt gratis-program Winvask er et annet som mange liker. Endret 23. november 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 hmm, splitta akkurat opp lightroom katalogene mine etter kamera nå(har 4 mapper, canon 400d, 450d, 40d og 5d), merker at lightroom jobba raskere med små-kataloger istedenfor 1 stor en Det tror jeg blir fryktelig uoversiktlig etterhvert. Hva med å dele opp i typen bilder istedet? Personlige, oppdrag, sport f.eks. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 hmm, splitta akkurat opp lightroom katalogene mine etter kamera nå(har 4 mapper, canon 400d, 450d, 40d og 5d), merker at lightroom jobba raskere med små-kataloger istedenfor 1 stor en Det tror jeg blir fryktelig uoversiktlig etterhvert. Hva med å dele opp i typen bilder istedet? Personlige, oppdrag, sport f.eks. Akkurat samme tanken slo meg - finne igjen ett bilde av "Ole Johnny Johnny" og så var det hvilket kamera tok dette. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg oppretter nytt Aperture-bibliotek for hvert oppdrag - så når jeg er ferdig og har levert bildene, importerer jeg de inn i et hovedbibliotek for hvert år. På den måten slipper jeg å blande sammen andre oppdrag med det jeg jobber med, men har fortsatt god oversikt i etterkant. Ny eksterndisk for hvert år. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Får låne et 5D Mark II til helga, redd for å bli for glad i det dynamikkomfanget som det huset har. Har jo noen kr som egentlig spares til nye Canon huset som kommer i mars... Kan tamron sin 17-50 f2.8 uten bildestabilisator brukes på 5D mII egentlig? Endret 23. november 2011 av k-h-s Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Nei, det er til crophus k-h-s. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Det passer fysisk, men vignetterer noe jævlig. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jo, den kan brukes, men den vil vel antageligvis ikke dekke hele sensoren. Ingen av tredjepartsprodusentene bruker EF-S-fatningen, så tredjepartsoptikk til Canon kan brukes på alle Canon-hus, uavhengig av om den er designet for crop eller fullformat. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 24-105 f4 IS USM L duger litt bedre. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Har jo noen kr som egentlig spares til nye Canon huset som kommer i mars... Er dette noe som ligner offisielt eller er det bare spekulasjoner? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Er dette noe som ligner offisielt eller er det bare spekulasjoner? En kvalifisert gjetning er at det kommer 5DmkII-oppfølger(e) en gang til våren. Men helt sikkert er det ikke. 24-105 f4 IS USM L duger litt bedre. Det har du helt rett i. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 hmm, splitta akkurat opp lightroom katalogene mine etter kamera nå(har 4 mapper, canon 400d, 450d, 40d og 5d), merker at lightroom jobba raskere med små-kataloger istedenfor 1 stor en Det tror jeg blir fryktelig uoversiktlig etterhvert. Hva med å dele opp i typen bilder istedet? Personlige, oppdrag, sport f.eks. Akkurat samme tanken slo meg - finne igjen ett bilde av "Ole Johnny Johnny" og så var det hvilket kamera tok dette. Jeg legger til keywords og filtrerer etter dette hvis jeg leter etter noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå