Reeve Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg tenkte med en gang at 8000 ikke var for mye å forlange. Alt er i god stand og har originalemballasje på alt og kvittering på huset. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Jeg tenkte med en gang at 8000 ikke var for mye å forlange. Alt er i god stand og har originalemballasje på alt og kvittering på huset. For 8K får man 60D nytt men 18-55, så tror ikke du får solgt det lett til den prisen. Siden 15-85 IS er et populært objektiv kan du prøve og selge det for litt under 4000.- og kameraet for rundt 4000.- , altså hver for seg. Endret 17. november 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 15-85 er langt bedre enn 18-55, bare så det er sagt, og koster i overkant av 5000 nytt. Jeg har lagt ut annonse på 8500. Har sett på andre annonser hvor 15-85 ligger fra 3900-4500, og huset har jeg sett fra 4-5k. Får se om jeg får solgt det til den prisen da. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 15-85 er langt bedre enn 18-55, bare så det er sagt, og koster i overkant av 5000 nytt. Jeg har lagt ut annonse på 8500. Har sett på andre annonser hvor 15-85 ligger fra 3900-4500, og huset har jeg sett fra 4-5k. Får se om jeg får solgt det til den prisen da. Poenget var at 8000.- er relativt mye for et brukt kamera med et objektiv, og de som forstår forskjellen på 18-55 og 15-85 vil ikke kjøpe til denne prisen, så tror det ville vært enklere og solgt dette stykkevis. 2 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Har gjort det klart i annonsen at jeg også kan selge stykkvis, med priser, så har tenkt på det og. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Komplett.no feier 15 år i dag med flere tilbud mellom klokken 13 og 16. Kanskje en idé å følge med på nettsiden i håp om noen gode fototilbud Komplett.no fyller i dag hele 15 år, noe som må sies å være lang fartstid i internettverdenen. Vi feirer dette med en tre timers bursdagsfest med ekstra gode tilbud på et utvalg produkter mellom kl 13.00 og 16.00. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Er på jobb fra to og utover. Satser på at jeg får lurt meg innom. Går det bra å bestille varer fra mobil? Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Fikk en gladmelding da jeg stod opp i dag, i innboksen lå det en forespørsel fra lokalavisa om jeg kan være fotograf for dem i kveld under en konsert. 3-4 bilder til papirversjon og bildeserie til nett samt et coverbilde til avisas magasin. 5 Lenke til kommentar
egilh Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Så var dagen her. Har mulighet til å kjøpe meg en 35L (tilogmed helt ny ..) spørsmålet er bare om jeg skal bruke så mye på ett objektiv eller gå for litt lys Får vel ta meg en tur til byen for å klå litt Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Så var dagen her. Har mulighet til å kjøpe meg en 35L (tilogmed helt ny ..) spørsmålet er bare om jeg skal bruke så mye på ett objektiv eller gå for litt lys Får vel ta meg en tur til byen for å klå litt Tror jeg hadde gått for begge deler. ligger en brukt på foto.no til 8000, og du får jo litt lys for 3 høvdinger. Men så har jeg blitt litt hekta på å kjøpe brukt da. Forstår godt de som vil ha nytt fra butikk når det gjelder et såpass dyrt objektiv. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Tror jeg hadde gått for begge deler. ligger en brukt på foto.no til 8000, og du får jo litt lys for 3 høvdinger. Men så har jeg blitt litt hekta på å kjøpe brukt da. Forstår godt de som vil ha nytt fra butikk når det gjelder et såpass dyrt objektiv. Klart man er glad i nytt, men brukt funker det også, hvertfall sålenge jeg får mulighet til å se på varen først Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Komplett.no feier 15 år i dag med flere tilbud mellom klokken 13 og 16. Kanskje en idé å følge med på nettsiden i håp om noen gode fototilbud Ikke så veldig spennende - timessalgene deres var mye fetere enn dette.. ..Men prislisten fra '97 var morsom. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Synes det er morsommere at PCen min kom tilbake i dag, med nytt og (litt) bedre skjermkort. Har satt inn de ekstra RAM brikkene, så nå har jeg 8GB RAM, 3GHz C2D CPU, GTS 450 GPU. Hurra. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Komplett.no feier 15 år i dag med flere tilbud mellom klokken 13 og 16. Kanskje en idé å følge med på nettsiden i håp om noen gode fototilbud Ikke så veldig spennende - timessalgene deres var mye fetere enn dette.. ..Men prislisten fra '97 var morsom. Nesten godt at det ikke var noen kjempetilbud da jeg ikke fikk sjansen til å titte innom. Morsomt å se på prislisten. Alltid gøy å mimre litt og se hvordan ting var før Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Fikk mail fra PS.no i dag med en bedre pris på Galaxy Tab 8.9 enn Komplett lille stunt - og den prisen gjelder hele neste uke ... Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Fikk mail fra PS.no i dag med en bedre pris på Galaxy Tab 8.9 enn Komplett lille stunt - og den prisen gjelder hele neste uke ... JEg også så den, nesten så jeg vurderer å kjøpe den i julegave til "familien"... Noen som har klådd på den? Hvordan er den praktiske forskjellen i størrelse mellom 8.9" og 10,1"? Bare så synd at den ikke har noe plass til minnekort, 16gb fylles jo fort opp hvis man slenger inn et par filmer og litt musikk. (Hadde egetlig ikke tenkt til å kaste meg på nettbrett-blølgen da men...) Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hvis noen vil spare penger på Leica så løp og kjøp ! Fra 01.01.2012 setter de opp prisen på alt av objektiver. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 JEg også så den, nesten så jeg vurderer å kjøpe den i julegave til "familien"... Noen som har klådd på den? Hvordan er den praktiske forskjellen i størrelse mellom 8.9" og 10,1"? Bare så synd at den ikke har noe plass til minnekort, 16gb fylles jo fort opp hvis man slenger inn et par filmer og litt musikk. (Hadde egetlig ikke tenkt til å kaste meg på nettbrett-blølgen da men...) Største forskjellen er vekt. Til 8.9" sin fordel. I og med at skjermen er litt mindre på 8.9 utgaven, men har samme oppløsning, så vil den mindre skjermen oppleves som skarpere. 16GB er lite (egentlig altfor lite ) - 32GB eller 64GB bør det egentlig være. Ser at Komplett har brukbar pris på 32GB Asus Transformer (~3.700,-) Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hvorfor er det for lite egentlig? Jeg har 16GB på min iPad og det holder i massevis. Om jeg har serier/filmer på den så forsvinner de når jeg har sett det og applikasjonene tar veldig liten plass. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hvorfor er det for lite egentlig? Jeg har 16GB på min iPad og det holder i massevis. Om jeg har serier/filmer på den så forsvinner de når jeg har sett det og applikasjonene tar veldig liten plass. Bilder - etter å ha sett haandverkeren/iKenneth/whats-his-nick-now bruke iPad som fotoverktøy som verktøy på tur; har jeg lyst på noe lignende selv. Og da trenger jeg en god del plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå