Nautica Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Den som venter på noe godt har gått i Nextopia fella og gått lei av det man alt har. Dette kommer selvsagt til å gjenta seg igjen når det man venter på noe godt har dukket opp... Godt som i godterier varer som kjent ikke lenge før påfyll igjen Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Nå er ikke bildene spesielt gode, men syntes nesten at fujifilm kameraet var skremmende likt utseende på Nikon V1. Skal forholde meg rolig frem til bildene av kameraets utseende er både klart og skarpt Ser ut som om de ikke har montert hele kameraet. Mangler plastikken rundt selve kameraet og greier. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Bilder av Fuji speilløst systemkamera har lekket ut... http://photorumors.com/2011/11/15/fuji-mirrorless-camera-leaked/ Bare jeg som ser ironien i at alle "spionbilder" av kamera, mobiltelefoner og annen forbrukerelektronikk alltid er tatt av Ole Johnny Johnny med skrumplever, nervøse rykninger og engangskamaera som til og med hadde fått Ken Rockwell til å sikle ? De er faktisk tatt med mobilkamera I saw what ou did there ! Siktet mest mot det ræva resultatet som slike bilder har i 99,9 % av tilfellene... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Nå er ikke bildene spesielt gode, men syntes nesten at fujifilm kameraet var skremmende likt utseende på Nikon V1. Skal forholde meg rolig frem til bildene av kameraets utseende er både klart og skarpt Ser ut som om de ikke har montert hele kameraet. Mangler plastikken rundt selve kameraet og greier. Tenkte det samme når jeg så bildene for 2 gang. Håper på en vakker sort finish Lenke til kommentar
TGB Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Utrolig nok klarte get oppgradere bredbåndet mitt uten noe rot. 50Mbit ned/10Mbit opp fra 20Mbit ned/4Mbit opp. Fikk faktisk nytt Cisco modem også Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 De er faktisk tatt med mobilkamera Note to self: Ikke kjøp mobil for kameraets sin del. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Er ikke så rart du fikk nytt modem. For å få 50mbit må man over på eurodocsis 3.0 og da må man ha nytt modem. De gamle Motorola-moderne støtter bare eurodocsis 2.0. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 I dag har jeg våget meg ut på bruktmarkedet som kjøper for første gang. Endte opp med en Olympus E-30. Tenkte det var lurt å hamstre litt utstyr mens det enda finnes... 3 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg er der selv. Leter etter 70-200 (med og uten IS), og har antageligvis funnet en kjøper til 100mm-en! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg er der selv. Leter etter 70-200 (med og uten IS), og har antageligvis funnet en kjøper til 100mm-en! Den som leter finner. Det å selge objektivet tror jeg går lett .Da jeg la ut Canon samlingen min på foto.no, så forsvant det meste i løpet av et døgn. Et unntak; sitter fortsatt igjen med BG-E2N grepet ... Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Bruktmarkedet er relativt genialt, kjøpte både min Nikon 70-200 2.8VRII og 24-70'en brukt. Begge fungerer fortsatt ypperlig uten skavanker, og sparte tilsammen litt over 7000 kroner på de to kjøpene. Ga henholdsvis 13500 og 7500 for objektivene. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Noen som husker den grafen der man hadde satt opp en oversikt over sensorytelse kompensert for sensorareal for en del kameraer? Den der Canon S90 viste seg å ha bedre ytelse per areal enn Nikon D3s? Jeg skulle gjerne ha funnet igjen denne grafen... Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Når vi er i gang med å finne slike sammenligninger: Noen som vet hvor jeg finner sammenligningen på hvor mye de forskjellige kameraprodusentene svir av på å reklamere for seg? Har sett den tidligere, men finner den ikke igjen. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Apropos Fujifilms kommende modeller. Noen fine tweets fra vår kjære Kai fra Digitalrev mellom blant andre han og fans, og han og fujiguys om dette nye kamerasystemet Endret 17. november 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Grr. Damen spurte om å få redigere noen bilder jeg hadde tatt med hennes kamera (dumme meg skulle formatert kortet først!) og jeg sa ja. Det er jo greit. Helt inntil jeg ser at hun har delt ut bildene hun har redigert. DASKLDJASKLDJASKD får lyst å slå, akkurat nå. Ba hun om å få de fjernet ASAP. hahahahaha. Lurer på hva du tok bilde av hahahahaha. Lurer på hva du tok bilde av Litt bilder av hjemmekoselig dasking kanskje Nei var av ei venninne av oss. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 unf unf unf at det kameraet som ikke er på samlebåndet ennå er så mye mye bedre enn det man har i dag og ikke bruker uansett... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Er dette måten akamfedre transporterer ungene når de skal på fototreff? Interessant måte å frakte barnet på, og den er vel og lettere enn de lengste telezoomene (hentet fra fotovideos facebookside) Endret 17. november 2011 av FredrikV. 9 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Vurderer å selge mitt utstyr for å kjøpe mer kompakt kamera, ala. µ4/3. Hvor mye tror dere jeg kan selge en Canon EOS 50D med EF-s 15-85mm, samt minnekort og noe annet smågreier? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg kjøpte 50D i våres, var tatt under 2000 bilder med, sammen med originalt batterigrep for 4800,-. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Vurderer å selge mitt utstyr for å kjøpe mer kompakt kamera, ala. µ4/3. Hvor mye tror dere jeg kan selge en Canon EOS 50D med EF-s 15-85mm, samt minnekort og noe annet smågreier? Team biathlon kan gi deg en indikasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå