Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er ikke bildene spesielt gode, men syntes nesten at fujifilm kameraet var skremmende likt utseende på Nikon V1. Skal forholde meg rolig frem til bildene av kameraets utseende er både klart og skarpt :)

Ser ut som om de ikke har montert hele kameraet. Mangler plastikken rundt selve kameraet og greier.

Lenke til kommentar

Bilder av Fuji speilløst systemkamera har lekket ut...

http://photorumors.com/2011/11/15/fuji-mirrorless-camera-leaked/

Bare jeg som ser ironien i at alle "spionbilder" av kamera, mobiltelefoner og annen forbrukerelektronikk alltid er tatt av Ole Johnny Johnny med skrumplever, nervøse rykninger og engangskamaera som til og med hadde fått Ken Rockwell til å sikle ?

De er faktisk tatt med mobilkamera ;)

I saw what ou did there ! Siktet mest mot det ræva resultatet som slike bilder har i 99,9 % av tilfellene...

Lenke til kommentar

Nå er ikke bildene spesielt gode, men syntes nesten at fujifilm kameraet var skremmende likt utseende på Nikon V1. Skal forholde meg rolig frem til bildene av kameraets utseende er både klart og skarpt :)

Ser ut som om de ikke har montert hele kameraet. Mangler plastikken rundt selve kameraet og greier.

Tenkte det samme når jeg så bildene for 2 gang. Håper på en vakker sort finish :)

Lenke til kommentar

Jeg er der selv. Leter etter 70-200 (med og uten IS), og har antageligvis funnet en kjøper til 100mm-en!

Den som leter finner. Det å selge objektivet tror jeg går lett .Da jeg la ut Canon samlingen min på foto.no, så forsvant det meste i løpet av et døgn. Et unntak; sitter fortsatt igjen med BG-E2N grepet ...

Lenke til kommentar

Grr. Damen spurte om å få redigere noen bilder jeg hadde tatt med hennes kamera (dumme meg skulle formatert kortet først!) og jeg sa ja. Det er jo greit. Helt inntil jeg ser at hun har delt ut bildene hun har redigert. DASKLDJASKLDJASKD får lyst å slå, akkurat nå.

Ba hun om å få de fjernet ASAP.

hahahahaha. Lurer på hva du tok bilde av :D

hahahahaha. Lurer på hva du tok bilde av :D

Litt bilder av hjemmekoselig dasking kanskje ;)

Nei var av ei venninne av oss. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...