sn0dig Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Eller at alle skal montere kamera på skotuppen for å ta upskirt bilder som Tomsi linker til. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg synes vi skal ta bilder av rust og kattunger alle mann, herfra til evigheten. Drit i alt annet. Jammen, nå er det jo jeg som er sjef på rust,og bykatt som er sjef på katter, så dere må jo finne på noe annet! Euklid, du er jo god på obskure europeiske byer, så du er trygg. Det er verre med resten; hva skal de ta bilde av? Eller at alle skal montere kamera på skotuppen for å ta upskirt bilder som Tomsi linker til. Ser vel litt teit ut med en D700 på skotuppen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Jeg ser at folket på digit.no ikke liker interessante bilder Så dette bildet, er den eneste som har gitt det en femmer så langt! Synes at det var et uvanlig, men et stilig bilde! Endret 11. november 2011 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Ser vel litt teit ut med en D700 på skotuppen? Derfor man kjøper et lite "spionkamera" fra dealextreme eller ebay. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Jeg ser at folket på digit.no ikke liker interessante bilder Faktisk litt interessant med noe oppfriskende bilder som bryter tradisjonene her. En blanding av Abstrakt ekspresjonisme og Kitsch kanskje, hvis vi tar med de andre bildene fra samme "kunstner". Endret 11. november 2011 av Nautica Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 En blanding av Abstrakt ekspresjonisme og Kitsch kanskje, hvis vi tar med de andre bildene fra samme "kunstner". Det er det; men her har vi ihvertfall en som har en stil som ikke er glansbilder som passer til middelmådige engelske main-street fotoblader. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Så dette bildet, er den eneste som har gitt det en femmer så langt! Synes at det var et uvanlig, men et stilig bilde! Der er det noe rart, for jeg har også gitt en femmer, så den burde hatt to femmere: Lenke til kommentar
egilh Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Litt stolt? Gratulerer!! Litt veldig, eller litt som i _litt_ ? Gliser nå hvertfall fortsatt Dette åpner jo selvfølgelig for nytt utstyr, som påpekt tidligere her trenger jeg jo noe nytt for å ta bra bilder. Spørsmålet blir vel heller om jeg må omprioritere og gå for noe annet - lysutstyr, lyssterkt normal eller portrettobjektiv? Edit: Og tusen takk folkens! Utrolig morro! Endret 11. november 2011 av egilh Lenke til kommentar
egilh Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Gratulerer så mye Egil! Hva med å gi en liten gave til nurket? Takk! Du får de ikke som kosedyr da? Hvis ikke må blir dette bli en gave senere, det er noe med små barn og putte ting i kjeften 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Litt veldig, eller litt som i _litt_ ? Gliser nå hvertfall fortsatt God grunn til å være stolt. Gliset forsvinner fort nok - et par våkenetter fikser det Dette åpner jo selvfølgelig for nytt utstyr, som påpekt tidligere her trenger jeg jo noe nytt for å ta bra bilder. Spørsmålet blir vel heller om jeg må omprioritere og gå for noe annet - lysutstyr, lyssterkt normal eller portrettobjektiv? Jeg foreslår lyssterk optikk - du har ikke tid til å rigge opp utsyr - ungen er konfirmert før du får tid til å sette det opp. En blits som settes på kamera i tillegg rekker du -muligens . Lenke til kommentar
egilh Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg foreslår lyssterk optikk - du har ikke tid til å rigge opp utsyr - ungen er konfirmert før du får tid til å sette det opp. En blits som settes på kamera i tillegg rekker du -muligens . Det måtte isåfall ha vært en softboks med stativ til blitsen. Høres ut for meg som du sier jeg trenger både og. Både en blits til med softboks + den svindyre 35mm'eren jeg har lyst på Han ligger jo tross alt mye i ro i starten Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Internett-troll hyret for å promotere kameramerke - kan forklare ting på enkelte fora... http://photorumors.com/2011/11/11/major-camera-manufacturer-using-internet-trolls-to-promote-their-own-products/ Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 heh, nå har jeg lagt merke til at du flere dager denne uka har postet ca. 0555 trondster, der hvor jeg står opp for å dra på jobb Dog, ikke i dag når jeg heller kommer hjem fra nattevakt på denne tiden av døgnet :/ Angående Trolls; forundrer meg ikke et øyeblikk, og tror det skjer i større grad enn vi vet, og ikke minst i andre bransjer. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg har blitt pappa idag, til en fantastisk flott gutt!! (Litt stolt) Grattis! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Er nattevakt hver dag, jeg, bufodill. Eller "tvillingfar", som det også heter. Blir lett litt skjeve tidspunkter. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 løpe opp til et skrikende barn, sjekke for våte bleier, og evt finne frem litt føde så de får ro på igjen. Og mens man sitter med et barn eller to i armkroken, hva er mer naturlig enn å surfe litt på akam-forumet? En ekte entusiast, jeg håper du får julegave Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Mulig dette ikke er rett tråd. Men jeg får ikke logget inn på digit.no. Prøver å bruke kontoen jeg har her på forumet, har prøvd å resette passord, logge ut av forumet og inn igjen, men kommer meg rett og slett ikke inn på digit.no. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Mulig dette ikke er rett tråd. Men jeg får ikke logget inn på digit.no. Prøver å bruke kontoen jeg har her på forumet, har prøvd å resette passord, logge ut av forumet og inn igjen, men kommer meg rett og slett ikke inn på digit.no. Du bruker email og ikke forumbrukernavn når du skal taste inn "brukernavn" på Digit, ikke sant? løpe opp til et skrikende barn, sjekke for våte bleier, og evt finne frem litt føde så de får ro på igjen. Og mens man sitter med et barn eller to i armkroken, hva er mer naturlig enn å surfe litt på akam-forumet? En ekte entusiast, jeg håper du får julegave Hihi - takker for det. Jo - å surfe litt på mobilen mens jeg sitter og roer og vugger et barn er en av de få fritidsgledene jeg har for tiden.. Blir litt surfing på mobil innimellom - er sådär til å se på og kommentere bilder, men tekst kan man jo svare på. Har etterhvert blitt en "litt" foto-relatert ordliste på mobilen.. Endret 12. november 2011 av Trondster Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Ja, gjør det. Får sende de en mld. Mulig det er noe kluss med brukeren min. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Har dette oppsettet et spesielt navn? Liker godt bilder hvor man bruker ett rimlight på hver side av modellen, men klarer ikke finne så veldig mange tips/oppsett rundt det. Tar selvfølgelig også gjerne i mot linker til info om samme oppsett men uten lys på bakgrunnen. Det viktigste er å få rimlights. Endret 12. november 2011 av King-Nothing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå