Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes vi skal ta bilder av rust og kattunger alle mann, herfra til evigheten. Drit i alt annet.

Jammen, nå er det jo jeg som er sjef på rust,og bykatt som er sjef på katter, så dere må jo finne på noe annet!

Euklid, du er jo god på obskure europeiske byer, så du er trygg. Det er verre med resten; hva skal de ta bilde av?

Eller at alle skal montere kamera på skotuppen for å ta upskirt bilder som Tomsi linker til.

Ser vel litt teit ut med en D700 på skotuppen?

Lenke til kommentar

Litt stolt? Gratulerer!!

Litt veldig, eller litt som i _litt_ ? :D Gliser nå hvertfall fortsatt ;)

Dette åpner jo selvfølgelig for nytt utstyr, som påpekt tidligere her trenger jeg jo noe nytt for å ta bra bilder. Spørsmålet blir vel heller om jeg må omprioritere og gå for noe annet - lysutstyr, lyssterkt normal eller portrettobjektiv?

Edit:

Og tusen takk folkens! Utrolig morro!

Endret av egilh
Lenke til kommentar

Litt veldig, eller litt som i _litt_ ? :D Gliser nå hvertfall fortsatt ;)

God grunn til å være stolt. Gliset forsvinner fort nok - et par våkenetter fikser det ;)

Dette åpner jo selvfølgelig for nytt utstyr, som påpekt tidligere her trenger jeg jo noe nytt for å ta bra bilder. Spørsmålet blir vel heller om jeg må omprioritere og gå for noe annet - lysutstyr, lyssterkt normal eller portrettobjektiv?

Jeg foreslår lyssterk optikk - du har ikke tid til å rigge opp utsyr - ungen er konfirmert før du får tid til å sette det opp. En blits som settes på kamera i tillegg rekker du -muligens ;).

Lenke til kommentar

Jeg foreslår lyssterk optikk - du har ikke tid til å rigge opp utsyr - ungen er konfirmert før du får tid til å sette det opp. En blits som settes på kamera i tillegg rekker du -muligens ;).

Det måtte isåfall ha vært en softboks med stativ til blitsen.

Høres ut for meg som du sier jeg trenger både og. Både en blits til med softboks + den svindyre 35mm'eren jeg har lyst på ;) Han ligger jo tross alt mye i ro i starten :D

Lenke til kommentar

heh, nå har jeg lagt merke til at du flere dager denne uka har postet ca. 0555 trondster, der hvor jeg står opp for å dra på jobb :)

Dog, ikke i dag når jeg heller kommer hjem fra nattevakt på denne tiden av døgnet :/

Angående Trolls; forundrer meg ikke et øyeblikk, og tror det skjer i større grad enn vi vet, og ikke minst i andre bransjer.

Lenke til kommentar

Mulig dette ikke er rett tråd. Men jeg får ikke logget inn på digit.no. Prøver å bruke kontoen jeg har her på forumet, har prøvd å resette passord, logge ut av forumet og inn igjen, men kommer meg rett og slett ikke inn på digit.no.

Du bruker email og ikke forumbrukernavn når du skal taste inn "brukernavn" på Digit, ikke sant?

løpe opp til et skrikende barn, sjekke for våte bleier, og evt finne frem litt føde så de får ro på igjen. Og mens man sitter med et barn eller to i armkroken, hva er mer naturlig enn å surfe litt på akam-forumet?

En ekte entusiast, jeg håper du får julegave :D

Hihi - takker for det. Jo - å surfe litt på mobilen mens jeg sitter og roer og vugger et barn er en av de få fritidsgledene jeg har for tiden..

Blir litt surfing på mobil innimellom - er sådär til å se på og kommentere bilder, men tekst kan man jo svare på.

Har etterhvert blitt en "litt" foto-relatert ordliste på mobilen.. ;)

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Har dette oppsettet et spesielt navn?

tn32f.jpg

Liker godt bilder hvor man bruker ett rimlight på hver side av modellen, men klarer ikke finne så veldig mange tips/oppsett rundt det.

Tar selvfølgelig også gjerne i mot linker til info om samme oppsett men uten lys på bakgrunnen. Det viktigste er å få rimlights. :)

Endret av King-Nothing
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...