tomsi42 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg har blitt pappa idag, til en fantastisk flott gutt!! (Litt stolt) Gratulerer! Det forklarer jo hvorfor du har vært noe fraværende i det siste Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg har blitt pappa idag, til en fantastisk flott gutt!! (Litt stolt) Gratulerer!! Nå er du ikke sjefen i huset lengre.. Kommer det bilder av nurket også? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hva er det for ett spørsmål å spørre en fotoglad nybakt far? Selvfølgelig kommer han til å ta bilder av nurket Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Ser for meg blitsen står i både vegger og tak på egilhs lokale sykehus. Gratulerer så mye Egilh! Endret 11. november 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg prøvde ACDsee PRO samtidig med Zoner, men fant fort ut at jeg ikke likte ACDsee. Syntes det var stor forskjell jeg Jeg har nå tatt en titt til på Zoner (v14, faktisk) og skal innrømme at det er en del forskjeller fra ACDsee. Men de forskjellene er allikevel mindre enn den forskjellen som er mellom de og LR/Bibble. For min del så håndterer ACDsee det jeg prioriterer bedre enn Zoner. Og jeg vil tippe at det er omvendt for deg. Anbefaler uansett resten å ta en titt på begge. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Takk folkens! En virkelig ubeskrivelig opplevelse, det må jeg si Bilder skal bli, ble ett par snapshots på sykehuset med en gang, men noen pc har jeg ikke kommet meg foran enda. Kanskje det blir en liten oppdatering ikveld, nå bærer det ned på sykehuset igjen, kanskje også noen flere bilder, var fullt på føden, så 4-manns rom er kanskje ikke stedet for masse blits lys Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) var full på føden Gratulerer, litt mye sjampanje kanskje Er i det kreative hjørnet i kveld Endret 11. november 2011 av Nautica Lenke til kommentar
egilh Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Gratulerer, litt mye sjampanje kanskje Er i det kreative hjørnet i kveld Skulle kanskje ønske det var litt champis der Endret 11. november 2011 av egilh Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Over til noe helt annet. Hva er den billigste tableten der ute som faktisk kan brukes til noe fornuftig? Husk at jeg har sterkt fremskreden epleallergi Ellers så blir vel svaret fort at det er kun Apple iPad som faktisk kan brukes til noe fornuftig Hva med denne fra Dell ? Endret 11. november 2011 av Nautica Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hva med denne fra Dell ? Jammen, det er jo kun en Windows PC Fordelen er at det finnes dlust av bildebehandlingsprogrammer til den ... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Hva med denne fra Dell ? Jammen, det er jo kun en Windows PC Fordelen er at det finnes dlust av bildebehandlingsprogrammer til den ... Driver fortsatt og leter etter en bærbar, ser ut som jeg må kjøpe direkte fra Dell for å få den sånn som jeg vil. Finner stadig vekk gøyale benevnelser i min søkende Edit, er dette riktige rekkefølge på W7, premium, pro og ultimate, og jeg burde holde meg unna premium utgaven. Endret 11. november 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Breni Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Jeg har blitt pappa idag, til en fantastisk flott gutt!! (Litt stolt) Gratulerer så mye Egil! Hva med å gi en liten gave til nurket? Endret 11. november 2011 av Breni Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Gratulerer så mye Egil! Hva med å gi en liten gave til nurket? Jeg vet ikke om dette er den riktige gaven. Før det første så er de bitene så små at det 5-års grense på de; og så er det en Canon (Ikke det, det kunne vært verre - det kunne vært en Nikon ) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Pleier det ikke å være at når ikke-fotointeresserte får barn, så kjøper de kamera. Når fotointeresserte får barn, kjøper de studioblits. 2 Lenke til kommentar
Epp Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg har blitt pappa idag, til en fantastisk flott gutt!! (Litt stolt) Litt stolt? Gratulerer!! Lenke til kommentar
Epp Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Finner stadig vekk gøyale benevnelser i min søkende Edit, er dette riktige rekkefølge på W7, premium, pro og ultimate, og jeg burde holde meg unna premium utgaven. Godt du ikke betalte for 1 års skader ved uhell!! Hvorfor ikke ta den billigste W7'n? Der er bare shit in different wrapping uanskvett. Endret 11. november 2011 av Epp Lenke til kommentar
Epp Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Pleier det ikke å være at når ikke-fotointeresserte får barn, så kjøper de kamera. Når fotointeresserte får barn, kjøper de studioblits. Nei, de oppgraderer kamera og portrett-objektivet For da blir jo bildene av den lille så mye bedre. Easy sale(*) (*) Funker ikke med unge nr 3 Endret 11. november 2011 av Epp Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg ser at folket på digit.no ikke liker interessante bilder 1 Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg synes vi skal ta bilder av rust og kattunger alle mann, herfra til evigheten. Drit i alt annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå