olegunnaro Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hvor ofte bruker du 14mm? Jeg burde bli flinkere til å bruke min... :| Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Ganske ofte. Ihvertfall ganske ofte i forhold til hvor lite bilder jeg tar for tiden Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Sånn. Da er avgjørelsen tatt. Jeg skal selge mitt kjære 100mm F2.8L. Spørsmålet er om det kan være aktuelt å bytte det i en 70-200mm f2.8 uten IS. Det burde jo være ca samme prisklasse. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Spar litt ekstra til IS-utgaven. Det er vel verdt pengene. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Grr. Damen spurte om å få redigere noen bilder jeg hadde tatt med hennes kamera (dumme meg skulle formatert kortet først!) og jeg sa ja. Det er jo greit. Helt inntil jeg ser at hun har delt ut bildene hun har redigert. DASKLDJASKLDJASKD får lyst å slå, akkurat nå. Ba hun om å få de fjernet ASAP. hahahahaha. Lurer på hva du tok bilde av Lenke til kommentar
Breni Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) The holy korean trinity Damn, det var en fin objektivpark Mangler bare den til høyre, så er jeg i mål jeg også! Endret 10. november 2011 av Breni Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Spar litt ekstra til IS-utgaven. Det er vel verdt pengene. IS I eller IS II du tenker på? Jeg kommer nok til å gå for en brukt IS I. IS II blir for dyr, rett og slett. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 hahahahaha. Lurer på hva du tok bilde av Litt bilder av hjemmekoselig dasking kanskje Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 The holy korean trinity Damn, det var en fin objektivpark Mangler bare den til høyre, så er jeg i mål jeg også! Har 70-200 VR i tillegg, men nå skulle jeg bare brife litt med samyangene mine Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 har ett originalt nå men er noe feil med det, får ikke tatt pre-focus med utløserknappen, den tar bare bilde med en gang og er hyper-sensitiv hvis d skjønner. Har du sjekket hva det koster å prøve å fikse original-grepet? jupp, mer enn ett original grep som er helt nytt :/ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 jupp, mer enn ett original grep som er helt nytt :/ Synd du ikke har en 20D/30D/40/50D, så kunne du fått kjøpt mitt grep til en hyggelig pris. Det eneste jeg har igjen fra mine Canon dager. Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Noe som vet om det i linken under er Cokin-holderen, eller er det en fake Cokin-holder? Det står "holder for Cokin p-series", men jeg er usikker på om det er noe dårlig plastræl eller om det er det samme som man f.eks. kjøper hos FotoVideo? http://www.ebay.com/itm/77mm-Adapter-ring-Filter-Holder-Cokin-P-series-/280544071755?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4151bad04b Lenke til kommentar
egilh Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Ser ikke ut som Cokin, hvertfall. Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Ok. Jeg får kanskje søke litt og finne ut hvordan Cokin ser ut. Syntes det var mistenkelig billig. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Spar litt ekstra til IS-utgaven. Det er vel verdt pengene. IS I eller IS II du tenker på? Jeg kommer nok til å gå for en brukt IS I. IS II blir for dyr, rett og slett. IS I. Den går for rundt 9 store brukt. Fortsatt et helt prima objektiv, selv om II er skarpere. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) "holder for Cokin p-series" Den ordlyden blir brukt for uoriginale deler på eBay, samt at det omtrent alltid står original hvis det er original. Men det kan være produsert på samme kinesiske fabrikk som originalen eller en hjemme i en bakgård Endret 11. november 2011 av Nautica Lenke til kommentar
egilh Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Jeg har blitt pappa idag, til en fantastisk flott gutt!! (Litt stolt) Endret 11. november 2011 av egilh 5 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg har blitt pappa idag, til en fantastisk flott gutt!! Gratulerer!! Og - "pics, or it didn't happen"! Så gøy! 1 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg har blitt pappa idag, til en fantastisk flott gutt!! Gratulerer!! Og - "pics, or it didn't happen"! Så gøy! Gratulerer så mye! "Pics, or it didn't happen" - > "You have to proove it all from a to b." :!: Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg har blitt pappa idag, til en fantastisk flott gutt!! (Litt stolt) Gratulerer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå