tomsi42 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 edit: så akkurat i esken at jeg fikk med 1 år med sandisk rescuepro, kjekt Det er kjekt. Og det er jo ikke noen grunn til å registrere og installere den før du faktisk trenger det; for da har du ett år fra det tidspunktet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Heia Sverige!. Endret 10. november 2011 av tomsi42 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 I visningen i forumtråder tar de ikke med innlegg i off topic-forumet med mer.. Legger merke til at denne tråden ikke regnes som off-topic... Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Hihi, Christian Lykke (adm. dir. i Bunnpris) kjørte på kamerabaggen min etter jeg tok bilder av han og bilen hans i dag. Glemte å ta med meg bagen etter å ha tatt bildene, så parkerte han sånn at bagen kom i klem mellom det ene forhjulet og fortauskanten. Heldigvis ble bare bagen pressa litt sammen - og alle objektivene mine overlevde. Er sånne øyeblikk man er superglad for å ha forsikring - selv om jeg heldigvis slipper å bruke den i dag. Endret 10. november 2011 av olegunnaro Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Dette er sikkert en grei tråd å spørre i: Er det noen mulighet for å kunne trykke "vis nytt innhold" uten å få opp alle disse andre forumene på diskusjon.no? Det hadde vært greit å få kun få foto-delen. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Dette er sikkert en grei tråd å spørre i: Er det noen mulighet for å kunne trykke "vis nytt innhold" uten å få opp alle disse andre forumene på diskusjon.no? Det hadde vært greit å få kun få foto-delen. Jeg bruker bare siste 24 timer for foto https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=search&do=active&f=280&siteSkin=akam.no Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Dette er sikkert en grei tråd å spørre i: Er det noen mulighet for å kunne trykke "vis nytt innhold" uten å få opp alle disse andre forumene på diskusjon.no? Det hadde vært greit å få kun få foto-delen. Jeg bruker denne linken. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Linkene dere viser er det man får hvis man velger "Siste 24 timer", og velger "Foto og Video" i dropdownen. ..Og er samtidig linken også jeg bruker. Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Det var en god ide å lagre den linken. Burde muligens kommet på løsningen selv, men shit au. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) edit: så akkurat i esken at jeg fikk med 1 år med sandisk rescuepro, kjekt Det er kjekt. Og det er jo ikke noen grunn til å registrere og installere den før du faktisk trenger det; for da har du ett år fra det tidspunktet. Jeg har allerde gjort det, ikke fordi jeg kunne, men hadde ett gammelt minnekort jeg som jeg trengte å få henta ut ifra, og jaggumeg funka det fint. og uans, hvis jeg en dag virkelig trenger det og den har expira så er det verdt å betale for uans edit: maila utviklerne ang det, og de sa: Once the software is activated, the timer is set for one year and cannot be halted. However, the renewal for the following year is discounted 50% and is good for another year. Endret 10. november 2011 av Bjørnli Lenke til kommentar
TGB Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Apple Time Capsule 2TB var et ekstremt hyggelig bekjentskap. Gir konseptet plug-and-play ny mening Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 titter på ebay etter kopi batterigrep til 5d'n min, http://www.ebay.com/sch/?_kw=BG-E4&_clu=2&_fcid=154&_localstpos=&_stpos=&gbr=1 er jo mange forskjellige merker der.. noen som er bedre enn andre? noen man skal holde seg unna? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 titter på ebay etter kopi batterigrep til 5d'n min, http://www.ebay.com/sch/?_kw=BG-E4&_clu=2&_fcid=154&_localstpos=&_stpos=&gbr=1 er jo mange forskjellige merker der.. noen som er bedre enn andre? noen man skal holde seg unna? Lønner seg å gå for originalbatterier er min erfaring Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 har original-batterier:) men grepet er umulig å oppdrive i norge virker det som har ett originalt nå men er noe feil med det, får ikke tatt pre-focus med utløserknappen, den tar bare bilde med en gang og er hyper-sensitiv hvis d skjønner. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Phottix eller Hähnel er bra. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Lønner seg å gå for originalbatterier er min erfaring Jeg har både gode og middels gode erfaringer med uoriginale batterier. Når det gjelder grep, så er jeg generellt skeptisk til kvaliteten på de billige ebay-grepene. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 The holy korean trinity Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 har ett originalt nå men er noe feil med det, får ikke tatt pre-focus med utløserknappen, den tar bare bilde med en gang og er hyper-sensitiv hvis d skjønner. Har du sjekket hva det koster å prøve å fikse original-grepet? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 The holy korean trinity Holy shit? Hvilken er favoritten? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Holy shit? Hvilken er favoritten? Er partisk til 35mm brennvidden, men alle tre er fantastiske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå