Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hihi, Christian Lykke (adm. dir. i Bunnpris) kjørte på kamerabaggen min etter jeg tok bilder av han og bilen hans i dag. Glemte å ta med meg bagen etter å ha tatt bildene, så parkerte han sånn at bagen kom i klem mellom det ene forhjulet og fortauskanten. Heldigvis ble bare bagen pressa litt sammen - og alle objektivene mine overlevde. :new_woot:

Er sånne øyeblikk man er superglad for å ha forsikring - selv om jeg heldigvis slipper å bruke den i dag. :)

Endret av olegunnaro
Lenke til kommentar

edit: så akkurat i esken at jeg fikk med 1 år med sandisk rescuepro, kjekt

Det er kjekt. Og det er jo ikke noen grunn til å registrere og installere den før du faktisk trenger det; for da har du ett år fra det tidspunktet.

Jeg har allerde gjort det, ikke fordi jeg kunne, men hadde ett gammelt minnekort jeg som jeg trengte å få henta ut ifra, og jaggumeg funka det fint.

og uans, hvis jeg en dag virkelig trenger det og den har expira så er det verdt å betale for uans

edit: maila utviklerne ang det, og de sa:

Once the software is activated, the timer is set for one year and cannot be halted. However, the renewal for the following year is discounted 50% and is good for another year.
Endret av Bjørnli
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...