Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvordan man får slått på tastaturlyset på Dell bærbar ?

Og ja, den skal ha denne funksjonen :)

Du må ringe kundeservice og oppgi kredittkortinformasjonen din, for så å vente 2 uker på å få en pakke i posten der det står en unlock nøkkel.

:tease:

Regna med det ja, har du en hack :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Du mener nettfjøl eller tabelett? :hmm:

Og forskjellen er ?

2. Definer "noe fornuftig". Bilderedigering? Nettsurfing? Romanskriving? :confused:

For mannen i gata, så tenker jeg epost, surfing og ebøker. Blir ofte spurt om råd rundt slike greier.

For min del så er lett bilderedigering noe som ville være fint å ha i tillegg.

3. Selvsagt skal man ikke bruke nedfallsfrukt :tease:

Eller frisk frukt som noen har spist av ;)

Jeg ville ventet. Versjon 1.0 er som regel lite å trakte etter...

Nå er jo de fleste på v2 eller v3

Lenke til kommentar

Hmm. Driver og vurderer et hus nummer to før jeg drar til Argentina i to-tre måneder etter jul - 5D classic eller noe crop-greier? :|

Ettersom du har en XZ-1, så regner jeg med at huset er primært beregnet til backup? Eller tenker du å gå rundt med to hus samtidig?

Lenke til kommentar

1. Du mener nettfjøl eller tabelett? :hmm:

Og forskjellen er ?

Den ene får man hodepine av den andre kurerer hodepina ;):p

Nettfjøl for mannen i gata bør da fungere greit. Fins da mange Androider der ute... Men ikke ta med deg nettfjøl på hytta uten strøm om du skal bruke den til e-bøker...

Når det er sagt så er nettfjøler ikke så mye mer enn forvokste mobiltelefoner med eller uten mulighet for å ringe. Selv er jeg ikke glad i å taste på en flat skjerm...

Hmm. Driver og vurderer et hus nummer to før jeg drar til Argentina i to-tre måneder etter jul - 5D classic eller noe crop-greier? :|

Ettersom du har en XZ-1, så regner jeg med at huset er primært beregnet til backup? Eller tenker du å gå rundt med to hus samtidig?

Når det første blir stjålet... :ph34r:

Lenke til kommentar

Litt begge deler - da jeg hadde to DSLRs brukte jeg begge i jobbsammenheng iallefall. Blir fem uker spanskkurs og fem uker som praktikant i ei avis i Buenos Aires mens jeg er der. Så blir jo sikkert en del bruk for begge husene - spesielt i og med at jeg kun har fastobjektiver... :p

Endret av olegunnaro
Lenke til kommentar

Når det første blir stjålet... :ph34r:

Når det første blir stjålet trenger man en gammel utslitt leica MP som ser ut som om den har vært igjennom helvete et par ganger. Ellers blir begge to stjålet på en gang, det ville vært kjipt.

Leica MP-kameraer er da ikke såå gamle?

Om jeg bare kunne hatt ett eneste kamera, tror jeg riktignok jeg hadde valgt en MP. Med 0.72 M2-søker, en 35mm, en 50mm og en 90mm.

Lenke til kommentar

Jeg var en tur på Åråsen i dag og tåka overraska meg. Ikke noe i Oslo, umulig å se femti meter foran seg i Lillestrøm.

Åråsen, ja det er et sted å vøre det. Godt å se du lærer azathosk :new_woot:

Du kjenner historien i veggen med en gang, selvom det er dårlige tider på Åråsen for tiden skal du ikke gå langt for å finne de gode tidene der.

Håper vi ses der da, er jo enda en seriekamp igjen mot Fredrikstad. Også tilbud i LSK shopen for tida. :thumbup:

Har da vært på Åråsen opptil flere ganger før. Ca en gang i året, faktisk. Like gøy hver gang! ;)

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvordan man får slått på tastaturlyset på Dell bærbar ?

Og ja, den skal ha denne funksjonen :)

Du må ringe kundeservice og oppgi kredittkortinformasjonen din, for så å vente 2 uker på å få en pakke i posten der det står en unlock nøkkel.

:tease:

Regna med det ja, har du en hack :p

Må nok mer til en et kredittkort eller hacking for å få belysning på tastene, det er faktisk ikke montert på maskinen, det var en av kriteriene når jeg kjøpte maskinen så jeg må nok ta en alvorsprat med butikken.

Edit: hater pc, man tukler litt med den og plutselig er klokken langt på natt, og man skal på jobb om noen fattige timer :)

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Må nok mer til en et kredittkort eller hacking for å få belysning på tastene, det er faktisk ikke montert på maskinen, det var en av kriteriene når jeg kjøpte maskinen så jeg må nok ta en alvorsprat med butikken.

Edit: hater pc, man tukler litt med den og plutselig er klokken langt på natt, og man skal på jobb om noen fattige timer :)

Tja, det hørest da ut som om du trenger et kredittkort for å få tak i en maskin med belyste taster ;):p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, det hørest da ut som om du trenger et kredittkort for å få tak i en maskin med belyste taster ;):p

Nei gitt, trenger heller et firma/butikk som leverer varer etter spesifikasjonene de lover at varer innehar, noe som ikke har skjedd i dette tilfelle. Får se hvilken løsning butikken fremlegger eller så får jeg handle varen fra en annen butikk som kan overholde det de lover.

Ikke for oss vanlige dødelige ennå ?

Lenke til kommentar

Og testen kommer ut positivt :)

Det var det da. Men ettersom Bibble sliter med å levere nye utgaver som fikser fundamentale problemer med håndtering av GH2 filene, så må jeg se meg etter et annet program. Alternativet er sevlsagt et annet kamera, men det er dyrere, og Bibble sliter med en del "nye" kameraer som 7D, 60D, D7000, K5 osv. Og X100 er det ingen støtte for enda (noe kaian sliter med) ...

Jeg har oppgradert ACDsee Pro til v5 (fikk et godt tilbud), og det er ganske OK, men er litt cheesy i kantene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...