Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde håpet å vinne 1. premien i WWF sin fotokonkurranse, men det ble bare 3. plassen :(

Se vinneren(e) her

Gratulerer med at du nå har gitt fjaseboka rett til å distribuere bildet ditt vederlagsfritt :p

Hvis FB er så interessert i å bruke bildet mitt, som er i hele 900px på lengste side, skal de gjerne få lov. Men det kommer nok ikke til å skje, det er bare en unnskyldning dere gamle gretne gubber bruker for å ikke lage profil på fjesboka ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Seøv har jeg f2.8, uten IS. Føler det er nok for min del, ikke følt at det uten IS har gjort at jeg har mista noen av bildene jeg skulle hatt.

Men du skyter vel mest sport, så da har du spåass raske lukkertider at IS ikke er veldig nødvendig?

Egentlig, men er jo det azathosk også skal.

Men bruker det til mye turer i nærmiljøet, slik som høstbilder blomster, natur og dyr.

Er tungt å gå med, men vekta er noe du tenker på de første 2 min og siste 2 min før du går inn døra. Men gå for all del ikke med et 1d eller 7d m batterigrep og en 70-200 rundt Halsen i lang tid. Ikke bra for nakken, bedre å skaffe seg en rein som legger vekta andre steder en bare rundt nakken.

Lenke til kommentar

Over til noe helt annet. Hva er den billigste tableten der ute som faktisk kan brukes til noe fornuftig? Husk at jeg har sterkt fremskreden epleallergi :p

1. Du mener nettfjøl eller tabelett? :hmm:

2. Definer "noe fornuftig". Bilderedigering? Nettsurfing? Romanskriving? :confused:

3. Selvsagt skal man ikke bruke nedfallsfrukt :tease:

Jeg ville ventet. Versjon 1.0 er som regel lite å trakte etter...

Lenke til kommentar

enda en sekk! Think Tank Shape Shifter; forøvrig fantastisk til D3 * 2, 70-200mm f/2.8 og 24-70mm f/2.8; samt quantum batteripakke og et par blitser + laptop. Veldig kompakt og smal også. Muligens den opimale fotosekken for engangsskyld? :)

Lenke til kommentar

Hmm. Driver og vurderer et hus nummer to før jeg drar til Argentina i to-tre måneder etter jul - 5D classic eller noe crop-greier? :|

Kanskje mulighet for video hadde vært noe her? 60D eller 600D?

Det står 5D II i signaturen hans...

Stemmer 5d II har jo video :blush:

Lenke til kommentar

Jepp, video er ikke så viktig i første omgang. Må jo uansett over på andre merker for å få bedre kvalitet der uansett (for now*).

Trenger egentlig bare et kamera å ha i bakhånd i fall 5D II skulle slutte å virke - og så er det jo unektelig kjekt med to hus i enkelte situasjoner, iallefall når man bare skyter fastobjektiver. Heller mest mot 5Dc, siden jeg har hatt en tendens til å ikke like ~50mm på ff - altså ~35mm på crop - til gjengjeld hadde sikkert crop-kamera vært greit de gangene 135mm ikke helt har vært nok...

*) Sikter meg inn på en 1D X etterhvert, men det rekker jo ikke Canon å begynne å selge før til våren - og jeg greier neppe å betale noe sånt før til høsten...

Lenke til kommentar

Jeg var en tur på Åråsen i dag og tåka overraska meg. Ikke noe i Oslo, umulig å se femti meter foran seg i Lillestrøm.

Åråsen, ja det er et sted å vøre det. Godt å se du lærer azathosk :new_woot:

Du kjenner historien i veggen med en gang, selvom det er dårlige tider på Åråsen for tiden skal du ikke gå langt for å finne de gode tidene der.

Håper vi ses der da, er jo enda en seriekamp igjen mot Fredrikstad. Også tilbud i LSK shopen for tida. :thumbup:

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvordan man får slått på tastaturlyset på Dell bærbar ?

Og ja, den skal ha denne funksjonen :)

Du må ringe kundeservice og oppgi kredittkortinformasjonen din, for så å vente 2 uker på å få en pakke i posten der det står en unlock nøkkel.

:tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...