Bruker-93156 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 3k for Tamron 90mm, 3500 for sigma 105mm Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Var jo ikke galt, trodde jeg måtte over 5k. Så er det bare, skal jeg ha macro, eller 50mm Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Ikke 50mm, så da har du ikke mye valg. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Tror Marius tenker i makroretninger. Helt sikkert. Gjelder for øvrig for oss som liker portretter også. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ærlig talt, ikke klag de få dagene vi har knallvær her til lands! Kom dere ut i båt el. lign. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Der var BG-E2n batterigrep flyttet fra 'innkjøpsliste' til 'i sekken'! Har vel ikke noe å si hvilket 'slot' man setter batteriet, når man bare bruker ett? Lenke til kommentar
fototim Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ærlig talt, ikke klag de få dagene vi har knallvær her til lands! Kom dere ut i båt el. lign. For å si det på en annen måte, få navleloet ut av nesa, og se muligheter i stedet for problemer. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Tror Marius tenker i makroretninger. Helt sikkert. Gjelder for øvrig for oss som liker portretter også. Jupp. Tok et portrett på en fotballbane i dag. Dribling, og så videre. Men skyggeøyne er HAT. Hrmpf. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ærlig talt, ikke klag de få dagene vi har knallvær her til lands! Kom dere ut i båt el. lign. Jeg blir forsøkt overtalt til å bli med på båttur as we speak. Jeg holder på å veie for og imot. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Der var BG-E2n batterigrep flyttet fra 'innkjøpsliste' til 'i sekken'! Har vel ikke noe å si hvilket 'slot' man setter batteriet, når man bare bruker ett? Gratulerer. Jeg har mitt batteri i den venstre - ikke at jeg tror det har noe å si hvilket spor du putter det i. Men skyggeøyne er HAT So true. Har kun båt på hytten og om jeg hadde vært der er jeg for gjerrig til å betale for drivstoff. Endret 3. juli 2008 av gorpium Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 -Sjøsyke -Håpløs søvn -Salt i håret -Kjedelige dager +Er det cruise/stor båt kan man alltids finne noen single, og bølgene hjelper med, eh, takten. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Noen som vet hva blitsen her er festet på? Er det ikke det som kalles L- Brackets ? Der var BG-E2n batterigrep flyttet fra 'innkjøpsliste' til 'i sekken'! Har vel ikke noe å si hvilket 'slot' man setter batteriet, når man bare bruker ett? I det slot'et som gjør at huset føles best balansert ut? Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Nei det der er stativfeste for å legge vertikalt og horrisontalt. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Vet at kamera og blits er festet på en bracket, men det er noe spesielt med den delen som blitsen er festet på. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg så forresten en veldig dyr proffbil i dag. Det var en rød L bake på bilen. Så må være proffbil. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Vet at kamera og blits er festet på en bracket, men det er noe spesielt med den delen som blitsen er festet på. Du mener den delen som telefon-ledningen går inn i ? Kan det være en slik en: http://www.nikonusa.com/Find-Your-Nikon/Ph...er-Bracket.html ? Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg så forresten en veldig dyr proffbil i dag. Det var en rød L bake på bilen. Så må være proffbil. Står også for Loser, Livsfarlig, Lav fart osv Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Noen som har anbefalinger til fotosekk? 1000kr ca, todelt. Noe likt dette Er det plass til pc er det pluss. Skal være noe solid, ikke noe som går i stykker etter 1mnd. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Trenger hjelp til valg av fastobjektiv; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=976919 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Så mye sekkespørsmål som er ute og går. Gå i butikk og prøv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå