Trondster Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Er ikke i målgruppen, men det blir spennende å lese om videokameraet som lanseres i natt.. http://www.engadget.com/2011/11/03/the-canon-hollywood-event-liveblog/ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Husk at det ting å finne på i November også Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 http://www.vgtv.no/#!id=45960 NASA og mannskapet på den Internasjonale romstasjonen har de siste ukene tatt unike bilder av jordkloden. Videosnuttene har blitt offentliggjort på NASAs nettsider eol.jsc.nasa.gov/. Bildene er tatt i romskipets bane 460 kilometer over jorda, og i en fart på nærmere 27.000 kilometer i timen. Her kan du se en sammensatt video av de ulike «time lapse»-klippene som nå har blitt offentliggjort. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Det er jo gammelt nytt, så litt rart at avisene har plukket det opp først nå... Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 canon 50mm 1.8 lakkert så den ser ut som en L sak Godt at ikke alle kaster bort tida på å ta bilder iallefall ! Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Betandlig like artig å lese kommentarer på reduser.net når andre enn RED kommer med nytt videokamera... RED-fanboys er faktisk mer fanatiske enn pentax-fanboys! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Husk at det ting å finne på i November også Denne gangen så tror jeg faktisk at jeg skal prøve meg på utfordringen. Så lenge jeg noterer det bak øyelokka slik at jeg faktisk husker det. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 RED-fanboys er faktisk mer fanatiske enn pentax-fanboys! Attevar??? Hmrp!!! Lenke til kommentar
Epp Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 RED-fanboys er faktisk mer fanatiske enn pentaxRicoh-fanboys! 1 Lenke til kommentar
Epp Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Husk at det ting å finne på i November også Jepp, dette... For ikke å få belastningsskader av fotografering... Ble mye oktober fotografering, så nå tar jeg lett jogg og uttøyning som det passer Endret 4. november 2011 av Epp Lenke til kommentar
ET! Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Mer info på Canons nye kamera. Canon EOS C300 http://ninofilm.net/blog/2011/11/03/canon-eos-c300-introduced-first-canon-s35-camcorder/ www.canoncinemaeos.com Dette ser skikkelig spennende ut ang. videre utvikling. Håper på en midpoint eller entrylevel modell i en mer hyggelig prisklasse. Snodig at de har valgt å kun levere primes i ef-mount og ikke har alternativer i pl. Endret 4. november 2011 av ET! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jepp, dette... For ikke å få belastningsskader av fotografering... Ble mye oktober fotografering, så nå tar jeg lett jogg og uttøyning som det passer Python er konge. Mer skeptisk til jogging Lenke til kommentar
Epp Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jepp, dette... For ikke å få belastningsskader av fotografering... Ble mye oktober fotografering, så nå tar jeg lett jogg og uttøyning som det passer Python er konge. Mer skeptisk til jogging Kan forsikre på det sterkeste at jogging bare var en metafor og ikke en tenkt handling Blir nok en del fotografering i november, men etter lyst. Ønsker ikke å havne i en situasjon hvor man blir lei av å ta bilder Regner med at fokus blir på å teste ut og bli fortrolig med DP1s, samt et par eksperimentelle prosjekter jeg har tenkt å starte. Må dog fokusere på programmering da det ble lagt til side i oktober til fordel for fotografering. Trenger blandt annet å få ferdig systemet for arkivering/backup av bildearkivet vårt. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Bildet mitt passere snart 170.000 visninger. Synes det hele er ganske surrealistisk. 1 Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Dumt spørsmål kansje, men har alle zoomlinsene i L serien til canon skyvezoom? Edit: tenker ikke på normalzoom nå, men telezoom Endret 4. november 2011 av Gibos Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Dumt spørsmål kansje, men har alle zoomlinsene i L serien til canon skyvezoom? Bare 100-400 afaik Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Dumt spørsmål kansje, men har alle zoomlinsene i L serien til canon skyvezoom? Bare 100-400 afaik ok, så unngår jeg 100-400 så slipper jeg skyvezoom? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Dumt spørsmål kansje, men har alle zoomlinsene i L serien til canon skyvezoom? Bare 100-400L og noen andre eldre, utgåtte modeller, som EF 70-210, EF 35-350L m.fl. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Kan forsikre på det sterkeste at jogging bare var en metafor og ikke en tenkt handling Det var beroligende å høre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå