ok67 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Eg fekk akkurat følgjande melding i innboksen på forumet Hallo. Mitt navn er Rose Jeg ble imponert da jeg så profilen din på www.diskusjon.no og l vil gjerne at du skal email meg tilbake til min innboks, slik at jeg kan sende deg min bilde for deg å vite hvem jeg er. Jeg tror vi kan etablere et langvarig forhold skip med deg. ([email protected]) for mer introduksjon. Takk, venter på å høre fra deg snarest. Rapporter den. Jupp, men kvar? Fann det ut. Endret 2. november 2011 av ok67 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jupp, men kvar? Rapporter-knappen? Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Ja, rapporter på brukaren sin profilside. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Eller rapporter-knappen i det du åpner PM'en. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Da har jeg nettopp satt igang en utskrift på nesten 6 meter. Spent på når i kveld den er ferdig. Antar at det er mellom 20:30 og 21, mens jeg er på trening. 2 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Eller rapporter-knappen i det du åpner PM'en. Hvis det var som med meg, så var det en kommentar på profilen hans, ikke som PM. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 fantastisk at det er rosehakam som tar kontakt. Med en slik fotoentusiast trenger en ikke være redd for å måtte lure kjerringa Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Eg fekk akkurat følgjande melding i innboksen på forumet Hallo. Mitt navn er Rose Jeg ble imponert da jeg så profilen din på www.diskusjon.no og l vil gjerne at du skal email meg tilbake til min innboks, slik at jeg kan sende deg min bilde for deg å vite hvem jeg er. Jeg tror vi kan etablere et langvarig forhold skip med deg. ([email protected]) for mer introduksjon. Takk, venter på å høre fra deg snarest. Fikk samme type melding på fransk i dag på emailen. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Eller rapporter-knappen i det du åpner PM'en. Hvis det var som med meg, så var det en kommentar på profilen hans, ikke som PM. Ja, det var det og dermed var det ingen knapp der. Men på profilen til avsendaren er det ein rapporter knapp som eg brukte. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Mener det var i denne tråden jeg leste at noen lurte på disse Meking-stativene fra ebay. Kjøpte et sånt + blitsfester for halvannen uke siden, og de dukket opp i dag. Er i bunn og grunn veldig fornøyd med kvaliteten. Det er i bunn og grunn bare tre metallrør som ligger inni hverandre, men det virker ikke skranglete eller dårlig sammensatt. Stativet kostet 160kr fritt tilsendt, så jeg kjøper sikkert to til etterhvert. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Mener det var i denne tråden jeg leste at noen lurte på disse Meking-stativene fra ebay. Kjøpte et sånt + blitsfester for halvannen uke siden, og de dukket opp i dag. Er i bunn og grunn veldig fornøyd med kvaliteten. Det er i bunn og grunn bare tre metallrør som ligger inni hverandre, men det virker ikke skranglete eller dårlig sammensatt. Stativet kostet 160kr fritt tilsendt, så jeg kjøper sikkert to til etterhvert. fint at du deler erfaringer:) Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg holdt på en del i Lightroom mens jeg var hjemme og tok med meg alt av råfiler tilbake til leiligheten sammen med en backup av Lightroom innstillingene på bildene. Er det mulig å laste det inn og bake det sammen med min egen Lightroom her? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Du kunne tatt export as catalog så kan du legge den catalog inn i det du jobber med. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Mener det var i denne tråden jeg leste at noen lurte på disse Meking-stativene fra ebay. Kjøpte et sånt + blitsfester for halvannen uke siden, og de dukket opp i dag. Er i bunn og grunn veldig fornøyd med kvaliteten. Det er i bunn og grunn bare tre metallrør som ligger inni hverandre, men det virker ikke skranglete eller dårlig sammensatt. Stativet kostet 160kr fritt tilsendt, så jeg kjøper sikkert to til etterhvert. fint at du deler erfaringer:) Og linker Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Eg fekk akkurat følgjande melding i innboksen på forumet Hallo. Mitt navn er Rose Jeg ble imponert da jeg så profilen din på www.diskusjon.no og l vil gjerne at du skal email meg tilbake til min innboks, slik at jeg kan sende deg min bilde for deg å vite hvem jeg er. Jeg tror vi kan etablere et langvarig forhold skip med deg. ([email protected]) for mer introduksjon. Takk, venter på å høre fra deg snarest. Dette er jo gull. Ikke bare får du et langvarig forhold, men du får også et langvarig forhold med et skip! Tenk så kult det er. Et skip! Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg hadde lett hoppet på det tilbudet. Er i markedet for båtkjøp, og selv i disse depresjonstider er en 40-foter svindyr. Et vaskeekte skip er verdt en formue. Som Alan Hull sier det: «I said I was a man with principles and respected the marriage vows But if she really wanted to, she might persuade me somehow For one square meal of every day, an unlimited supply of booze And any old country gentleman's wife can do anything they choose» 2 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Da er det endelig komt en anmeldelse av Fujifilm X10. Spennende med bilder og ikke minst krevende omgivelser. Uten å ha fått lest anmeldelsen skikkelig ser det lovende ut Klikk på meg! Nevnes at JPEG filene er klare og fine selv på iso 2500 i en mørk katedral. Bildekvaliteten skal og være meget god, i tillegg til at funksjoner som panorama. Autofokus er etter sigende rask, å overføre bildene til minnekortet går raskt etter den nye firmwaren og motiver i bevegelse er ingen hindring. If you're a DSLR owner who wants a second camera with great portability, versatility and image quality, check out the Fujifilm Finepix X10. Small enough to fit into a jacket pocket, it's loaded with features, both traditional and high tech as well as a superior zoom lens and optical viewfinder. Endret 2. november 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Dette er jo gull. Ikke bare får du et langvarig forhold, men du får også et langvarig forhold med et skip! Tenk så kult det er. Et skip! Dette burde være noe for meg, men er allerede "gift" med en båt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Mener det var i denne tråden jeg leste at noen lurte på disse Meking-stativene fra ebay. Kjøpte et sånt + blitsfester for halvannen uke siden, og de dukket opp i dag. Er i bunn og grunn veldig fornøyd med kvaliteten. Det er i bunn og grunn bare tre metallrør som ligger inni hverandre, men det virker ikke skranglete eller dårlig sammensatt. Stativet kostet 160kr fritt tilsendt, så jeg kjøper sikkert to til etterhvert. fint at du deler erfaringer:) Og linker http://www.ebay.com/itm/120601712437 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Mener det var i denne tråden jeg leste at noen lurte på disse Meking-stativene fra ebay. Kjøpte et sånt + blitsfester for halvannen uke siden, og de dukket opp i dag. Er i bunn og grunn veldig fornøyd med kvaliteten. Det er i bunn og grunn bare tre metallrør som ligger inni hverandre, men det virker ikke skranglete eller dårlig sammensatt. Stativet kostet 160kr fritt tilsendt, så jeg kjøper sikkert to til etterhvert. fint at du deler erfaringer:) Og linker http://www.ebay.com/itm/120601712437 Jeg har kjøpt dette settet med to komplette stands. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå