fo2re Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Ukrediterte musikerbilder er neppe en enkel nøtt. Ikke sikkert at blir samme treff på denne linken fra gang til gang, men 6 av bildene jeg får opp på 3 ulike har jeg tatt. http://www.google.no/search?q=ihsahn&hl=no&prmd=imvnsl&source=lnms&tbm=isch&ei=qDuwTtCQIcjV4QT08vysAQ&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CBoQ_AUoAQ&biw=1383&bih=1054&sei=%20rDuwTvPrHOXc4QTQ8KGhAQ De er strødd utover det meste av kloden på fansider, blogger, musikere sine hjemmesider, diskusjonsforum og musikkblader/fanziner på nette m.m. Tror jeg kunne satt av en del timer skulle jeg funnet alle bildene som ligger ute på nettet. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Støtter media-taggen Vimeo forresten? Jeg fikk bare opp en spiller med beskjeden om at videoen ikke eksisterer da jeg prøvde å forhåndsvise denne posten. Bruk denne URL-en: http://vimeo.com/29950141 Endret 1. november 2011 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 I dag gjorde jeg den tabben av å klå på M9-P. Heldigvis har jeg ikke råd. Men kan jo alltids selge en lunge på svartebørsen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 I dag gjorde jeg den tabben av å klå på M9-P. Heldigvis har jeg ikke råd. Men kan jo alltids selge en lunge på svartebørsen. Tror det er bedre pris på nyrer Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hvem sier man ikke kan ta en "two in one" løsning og selge en av hver? Greit med penger til optikk og. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg har lungebetennelse og taper masse fakturerbar tid hver eneste dag, så mye koster da ikke disse Leicaene? Her er det rom for en god deal. http://www.youtube.com/watch?v=aclS1pGHp8o Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Trodde M9-Pen var dyr, men objektivet som var på var av typen 50 F/0.95 til ca 75k.. En nyre, en lunge, en halv lever? Edit: Siden jeg er avholds må jeg vel kunne donere vekk 75% av leveren uten problemer. Da blir det vel en 35mm i tillegg. Endret 1. november 2011 av sn0dig 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Vi får starte FFDF (fattige fotografers donor forening) Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Neida, jeg må nok bare få råd til en leica-lite. X100 altså. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg vurderer hardt å selge min Canon EF 100mm F2.8L Macro så jeg kan få finansiert (et lite stykke på vei) en 70-200mm F2.8L IS II... Sukk. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Neida, jeg må nok bare få råd til en leica-lite. X100 altså. Fåkke så veldig Leica-lite-følelse av X100. Gå for en Voigtlander Bessa. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg vurderer hardt å selge min Canon EF 100mm F2.8L Macro så jeg kan få finansiert (et lite stykke på vei) en 70-200mm F2.8L IS II... Sukk. Si i fra hvis salg. Potensiell kjøper etter å ha klådd noen ganger på det. Å så deilig det er! Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg vurderer hardt å selge min Canon EF 100mm F2.8L Macro så jeg kan få finansiert (et lite stykke på vei) en 70-200mm F2.8L IS II... Sukk. Si i fra hvis salg. Potensiell kjøper etter å ha klådd noen ganger på det. Å så deilig det er! Det er akkurat det det er. Det er vel også derfor det fort blir med tanken. Skal dog si ifra! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Neida, jeg må nok bare få råd til en leica-lite. X100 altså. Fåkke så veldig Leica-lite-følelse av X100. Gå for en Voigtlander Bessa. Du mener Voigtländer D1a? Det superbillige digitale rammesøkerkameraet? Hva sier du, finnes det ikke? Nei, har nok analog utstyr. Lenke til kommentar
ET! Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hehe tipper det blir en Voigtländer R2M på meg når neste forsyning fra Lånekassen kommer. Bare å finne rett optikk (til rett pris) å sette på. Hadde i utganspunktet tenkt å en 35mm har noe russisk 50mm glass liggende i LTM fatning. Her er forresten resultatet fra undervannsfilmingen. http://vimeo.com/31363758 5dmkII i en DicaPac. Måtte til med 7kg ballast for å komme fort nok ned på bunnen og for å holde meg og kameraet i ro. En slik undervannspose flyter som en kork! 1 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Voigtlander har en 35mm 2.5 som er "billig" og veldig bra. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Eg fekk akkurat følgjande melding i innboksen på forumet Hallo. Mitt navn er Rose Jeg ble imponert da jeg så profilen din på www.diskusjon.no og l vil gjerne at du skal email meg tilbake til min innboks, slik at jeg kan sende deg min bilde for deg å vite hvem jeg er. Jeg tror vi kan etablere et langvarig forhold skip med deg. ([email protected]) for mer introduksjon. Takk, venter på å høre fra deg snarest. Endret 2. november 2011 av ok67 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Eg fekk akkurat følgjande melding i innboksen på forumet Hallo. Mitt navn er Rose Jeg ble imponert da jeg så profilen din på www.diskusjon.no og l vil gjerne at du skal email meg tilbake til min innboks, slik at jeg kan sende deg min bilde for deg å vite hvem jeg er. Jeg tror vi kan etablere et langvarig forhold skip med deg. ([email protected]) for mer introduksjon. Takk, venter på å høre fra deg snarest. Rapporter den. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 NICE! Jeg vil gjerne ha et langvarig forhold skip med Rose! Kan du hooke meg opp med hun ettersom du ikke er interessert? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Fikk samme melding som kommentar på profilen min, slettet den med en gang, glemte å rapportere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå