brk Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 #Offline, Gratulerer. Bare det å få ny lader til min mbp var orgasmisk, hehehe Ikke hør på hva de grå pc sjelene synes 1 Lenke til kommentar
# offline Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jepp. Peneste bildene jeg har tatt på lenge 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Er deltidsdyslektiker selv, men noen skrivefeil må bare kommenteres Tror jeg mente "slå seg igjenom", men ligge seg topps er en vel så kjent metode Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Det ironiske er at hun ser ut som ei som har feiret tinnbryllup for ikke så lenge siden Har gitt opp utseende og trøstespiser, det beste som finnes er å handle fra ellos. Endret 30. oktober 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Utvikling i bildebruk-saken min jeg skrev om i går kveld: Nettstedet som jeg fant som brukte bilde uten lov, har republisert den fra et annet nettsted. På det andre nettstedet er ikke engang EXIF fjernet, så navnet mitt står fortsatt i bildet. Gjør saken enklere, for å si det sånn. Med andre ord blir det dobbel betaling nå som to nettsteder har brukt bildet uten lov? Nja. Ikke helt. Sida jeg fant ut av først hadde tillatelse til å kopiere og publisere artikler fra det andre nettstedet. Så en part har gjort det i god tro. Det andre derimot - skal få betale godt. Får se hva jeg gjør ift de som har handlet i god tro. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 :cry: :cry: idag ble jeg en 85mm 1.8 fattigere var ute og gikk tur på hvaler, tryna som faen på høyre side, slo objektivet godt i fjellet, og nå er det delvis løst på ene siden av objektivet, kan vise bilde senere og på toppen av det hele: objektivet var ikke forsikra, det eneste utstyret som ikke var forsikra :S Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Den er kjip for å si det mildt Bjørnli. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Jeg er i ferd med å tråkke inn i ukjent terreng... Macbook Air 13" med i7 prosessor straks bestilt. Endret 30. oktober 2011 av TGB 3 Lenke til kommentar
Breni Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 snip Ah, det der er noe herk. Opplevde det samme selv i sommer med 10-20 objektivet mitt. Skled på en flaske og slo objektivet inn i fjellet. Resultatet ble som deg - en løs del på den ene siden. Hvordan gikk det med glasset? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 gikk bra med glasset, her ser du hvor den delte seg, under og over fokusringen, funker fortsatt å ta bilde med hvis man holder den sammen, sylskarpe bilder da, så kanskje man kan fikse det? men nå skal jeg kvelde, ganske forslått og skal jobbe imorgen og humøret er absolutt på det laveste hittil i år, god natt.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) gikk bra med glasset, her ser du hvor den delte seg, under og over fokusringen, funker fortsatt å ta bilde med hvis man holder den sammen, sylskarpe bilder da, så kanskje man kan fikse det? Du bør sjekke med Serviceproffen hva de skal ha for å fiske det. Deleprisene er nok ikke så alt for dyrt; men er redd arbedistiden fort kan bli det. men nå skal jeg kvelde, ganske forslått og skal jobbe imorgen og humøret er absolutt på det laveste hittil i år, god natt.. Ting ser nok litt lysere ut i morgen. Endret 30. oktober 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Er redd det blir dyrere å fikse enn å kjøpe ny. du kan jo bare teipe med gaffateip? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Er redd det blir dyrere å fikse enn å kjøpe ny. du kan jo bare teipe med gaffateip? Derfor man har forsikring Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Er redd det blir dyrere å fikse enn å kjøpe ny. du kan jo bare teipe med gaffateip? Derfor man har forsikring Det er derfor man leser den originale posten mener du vel. og på toppen av det hele: objektivet var ikke forsikra, det eneste utstyret som ikke var forsikra :S Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 og på toppen av det hele: objektivet var ikke forsikra, det eneste utstyret som ikke var forsikra :S Au, au, au - føler smerten.. 1 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Merker det stakk litt inni meg når jeg leste posten din Bjørnli Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 :cry: :cry: idag ble jeg en 85mm 1.8 fattigere var ute og gikk tur på hvaler, tryna som faen på høyre side, slo objektivet godt i fjellet, og nå er det delvis løst på ene siden av objektivet, kan vise bilde senere og på toppen av det hele: objektivet var ikke forsikra, det eneste utstyret som ikke var forsikra :S Da er det bare én ting å gjøre for maksimal trøst. Kjøpe 85mm f1.2. 2 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg synes at epson skal gjenoppta kameraproduseringen sin, og lansere en billigM9 i form av Epson RD-2 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Er jeg gal som vurderer å selge min 5D mk2 for å gå tilbake til 60D? Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Nja, hvorfor vil du det? Savner du flippskjerm? Vil du ha mer tele? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå