egilh Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 heheh, hadde det vært så enkelt så lov til å håpe Lenke til kommentar
fototim Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Gratulerer så mye! Veldig god idé og et godt tiltak! En slik en havner garantert under juletreet i år Takke takk. Ideen kan jeg ikke ta cred for, men jeg kan ta en stor del av æra for at den ble omsatt i praksis Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Fuji X10-preview hos dpreview.. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Fuji X10-preview hos dpreview.. Fikk med meg den istad. Ser frem til å lese Dpreviews anmeldelse og ikke minst se hvordan bildekvaliteten er. Kan også linke til en annen god preview. Må legge til at jeg er litt usikker på om dette kameraet klarer å levere varene. Det har ikke blitt vist mange bilder tatt med kameraet enda, men kanskje en bør vente en måned eller to og heller kjøpe X100 når det kameraet synker i pris. Med lanseringen av X10 og noe nytt som annonseres i januar burde vel prisen falle med en tusenlapp eller to. Ser jo at kameraet går for 7000 på foto.no om dagen Endret 29. oktober 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Merker jeg gleder meg til dette. Fare for at dette blir mitt ekstra-kamera. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Prøvde X10 hos fotovideo for en liten stund siden. Var som X100 med zoom og en litt kjipere søker. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Apropos kjipe ting. Spørs om ikke standarten for musikk utrolig nok har blitt senket nok en gang etter Rebacca Black og Justin Bieber Endret 29. oktober 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Apropos kjipe ting. Spørs om ikke standarten for musikk utrolig nok har blitt senket nok en gang etter Rebacca Black og Justin Bieber Nå gadd jeg ikke se hele, men mener du virkelig at det der er verre enn Justin Bieber og Rebecca Black? Virkelig?? Hvis ja, synes du det er verre enn Tonje Langeteig? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Når dere sutrer over at Justin Biber er kjipe saker, så er det neppe noen trøst at det fantes like kjipe saker på 90 tallet. Og 80 tallet. Og 70 tallet. Og 60 tallet. Og ... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Når dere sutrer over at Justin Biber er kjipe saker, så er det neppe noen trøst at det fantes like kjipe saker på 90 tallet. Og 80 tallet. Og 70 tallet. Og 60 tallet. Og ... "Randi Hansen", desidert verste sangen jeg hører Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 "Randi Hansen", desidert verste sangen jeg hører Det finnes . Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 "Randi Hansen", desidert verste sangen jeg hører Det finnes . Hadde fortrengt den ja Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 En del av mine views på flickr blir linket fra andre sider. Jeg lurer litt på om noen vet hva tumblr.com er for en slags side? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 En del av mine views på flickr blir linket fra andre sider. Jeg lurer litt på om noen vet hva tumblr.com er for en slags side? Jeg mener å huske at tumblr er en side hvor du går for å se "hva som skjer" enten det er bilder, musikk, nyheter eller noe annet. Uansett ufarlig. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 En del av mine views på flickr blir linket fra andre sider. Jeg lurer litt på om noen vet hva tumblr.com er for en slags side? Jeg mener å huske at tumblr er en side hvor du går for å se "hva som skjer" enten det er bilder, musikk, nyheter eller noe annet. Uansett ufarlig. Det regnet jeg egentlig med. Jeg fant ikke ut så mye på nettsiden. Enten er det en side for ungdommen, eller så begynner jeg å bli gammel. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Apropos kjipe ting. Spørs om ikke standarten for musikk utrolig nok har blitt senket nok en gang etter Rebacca Black og Justin Bieber Nå gadd jeg ikke se hele, men mener du virkelig at det der er verre enn Justin Bieber og Rebecca Black? Virkelig?? Hvis ja, synes du det er verre enn Tonje Langeteig? I all verden. Gjorde et søk på hun dama, og det kan umulig være ekte greier? Når vi snakker om "populære" artiser som har fått sin oppmerksomhet på nettet vil jeg si at sangen jeg linket til er noe av det verste som er å oppdrive av noen som ikke driver skuespill. På norsk sokkel er nok Langteig verre enn Rudberg:) Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Her er bildet av Pølsa jeg tok under Sørlandsparken Grand Prix. Jeg stod utenfor sykebilen å ventet på min sønn som var der inne, og plutselig kom det noen syklister til showrittet syklende forbi. Siden kamera hang på skuldra tok jeg det opp, og knipsa et par bilder. Her har jeg tatt bildet et par tideler for tidlig. Men vi ser alle hva som er i ferd med å skje. IMG_3222 by kaffekoppen, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Prøvde X10 hos fotovideo for en liten stund siden. Var som X100 med zoom og en litt kjipere søker. Samme fantastiske meny? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Menygreien var visstnok ikke ferdige, men jeg gadd ikke sjekke dem no særlig uansett. Jeg synes forøvrig X100-menyen er helt grei. Enkel og grei i bruk. Har riktignok ikke prøvd den første versjonen. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Noen her som vet om en god løsning for en egenutviklet nettside hvor en kan laste opp bilder? En bruker registrerer seg og laster opp bildene til nettstedet, ikke laster de opp via Dreamweaver o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå