Black Star Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Når noen kommer med en så ubrukelig post en time etter at jeg har funnet svaret selv, så svarer jeg som jeg vil. Nei, det gjør du ikke. Retningslinjene fastlår at "Innlegg på forumet skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person og diskuter anstendig." Som sagt så vil vi gjerne ha en hyggelig tone her inne, så hvis du har noe "uhyggelig" å komme med, så er det bedre å ikke svare. Jeg ser uansett ingen ting i Epp sin post som skulle tilsi at han fortjener en slik tilbakemelding. Jeg syntes linken var interessant, og da lærte jeg noe nytt i dag også. Så selv om den ikke hjalp deg, så var den interessant for andre. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det var en time etter at du ikke hadde giddet å fortelle at du hadde funnet svaret. Dersom du visste at det var et print"kort" kunne du godt ha fortalt det da du ba om svar. Ser du det jeg la inn som edit i posten min? Eller er du blind for sånne ting? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Er ikke helt fornøyd meg opplegget rundt Digit sin BK/galleri, hva med og lage en egen BK tråd for oss Akam brukere ? Noe alla månedstrådene, og hvis diskusjonen blir for heftig så har vi en avlasting-tråd for å minske antall innlegg. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Tjah - hva med den "vanlige" bildekritikken? Eventuelt tråden for den "harde" bildekritikken? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Tjah - hva med den "vanlige" bildekritikken? Eventuelt tråden for den "harde" bildekritikken? Den vanlige BK fungerer ikke helt optimalt siden man må åpne postene for og kunne se bildene, en enkel tråd er kanskje ikke helt optimalt det heller, hvis det hadde blitt fornyet hver måned så kanskje, men hardcore er noe ikke alle vil poste i tror jeg. Endret 6. oktober 2011 av Nautica Lenke til kommentar
kaian Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ser du det jeg la inn som edit i posten min? Eller er du blind for sånne ting? Vel, jeg pleier ikke å lese mange av postene om igjen, untatt i månedsbildetrådene. Jeg ser nå at du skrev det inn i posten, så jeg skal be pent om unskylding for at jeg ikke sjekket det først. Det forklarer fortsatt ikke den latterlig surmagede responsen din på et svar. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ser du det jeg la inn som edit i posten min? Eller er du blind for sånne ting? Vel, jeg pleier ikke å lese mange av postene om igjen, untatt i månedsbildetrådene. Jeg ser nå at du skrev det inn i posten, så jeg skal be pent om unskylding for at jeg ikke sjekket det først. Det forklarer fortsatt ikke den latterlig surmagede responsen din på et svar. Hvis du finleser litt så ser du at jeg redigerte siste gang 58 min før du la inn svar... Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Når noen kommer med en så ubrukelig post en time etter at jeg har funnet svaret selv, så svarer jeg som jeg vil. Syntes du kan være noe mer takknemlig for at andre vil hjelpe deg. Spar deg for disse spydige kommentarene som du kommer med i dette tilfellet. Nå kan du ta seg en bolle og et glass saft og se på bilder i Oktoberfester. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Tjah - hva med den "vanlige" bildekritikken? Eventuelt tråden for den "harde" bildekritikken? Den vanlige BK fungerer ikke helt optimalt siden man må åpne postene for og kunne se bildene, en enkel tråd er kanskje ikke helt optimalt det heller, hvis det hadde blitt fornyet hver måned så kanskje, men hardcore er noe ikke alle vil poste i tror jeg. Jeg skjønner godt at den "harde" kritikktråden kan virke avskrekkende for enkelte, men meningen med den er jo ikke å stille spesielt høye krav til nivået, men heller å stille litt krav til innsatsen fra den som deltar, på en mest mulig pedagogisk måte... jeg har ment i flere uker nå å hive inn ett nytt bilde der og samtidig kommentere noen eldre, må skjerpe meg og få det gjort. Jeg har i hvertfall hatt god nytte av de tilbakemeldingene jeg har fått i trådens forholdsvis kortlevde liv Lenke til kommentar
kaian Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hvis du finleser litt så ser du at jeg redigerte siste gang 58 min før du la inn svar... Hvis du finleser litt så ser du at det ikke var jeg som svarte... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Er det noen her som kjøper uoffisielle batterier som kan anbefale noen nettsider som er gode på pris og frakt i den store verden? Lenke til kommentar
Epp Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Er det noen her som kjøper uoffisielle batterier som kan anbefale noen nettsider som er gode på pris og frakt i den store verden? Om ikke Norge er utelukket ville jeg sjekket altitec.no. Bra butikk... 3 Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Noen som har Canon 14mm f/2.8L mark I eller II her? Skal til New York om et par uker og prøver å finne det mest fornuftige objektivet og ta med, både prismessig hva man trenger. Har 17-40 f/4 også. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Er det noen her som kjøper uoffisielle batterier som kan anbefale noen nettsider som er gode på pris og frakt i den store verden? Om ikke Norge er utelukket ville jeg sjekket altitec.no. Bra butikk... Takk for svar. Var den butikken jeg var ute etter og, hadde bare glemt adressen i slengen I disse natterstimer er det fint å se på prisene hos B&H og se at det blir langt billigere (nesten halv pris!) med fotoutstyr til neste høst. Å være utvekslingsstudent i USA og fotointeressert er en fin kombinasjon 2 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1374807&st=0&gopid=18411205entry18411205 fototreff, halden, festningen, oktober, any1? Lenke til kommentar
egilh Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Er det noen her som kjøper uoffisielle batterier som kan anbefale noen nettsider som er gode på pris og frakt i den store verden? Kjøpte meg nettopp ett fra yaha.no hvertfall. Ikke brukt uorginale før, men det virker da ok. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 En som ønsker å kjøpe et av mine bilder slik at han kan bruke det til tapet. Skal lages en 2,5 m lang tapet av dette. Hvordan pris syntes dere? Skal jo sende han et høyoppløselig bilde og han selv skal ordne print. Skal ikke brukes til annet en denne tapeten hans. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Til privat bruk ville jeg ikke tatt allverdens for bildet, men jeg ville sikret meg med en kontrakt som ved misbruk av bildet gir deg rett til en saftig kompensasjon. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg trenger å modifisere.. Øhm.. ømfintligheten på fotocellen som trigger stroben. Noen med en fiks ide ellerno? Sliter med å på de trigget ved litt større avstander enn 3-4m da cellen ligger liksom gjemt nede i konstruksjonen. Prøvde med noe sølvpapir som kunne reflektere lyset ned i området, dette hjelp litt men hadde håpet å ordne meg en mer permanent løsning. Det gjelder blits av denne typen http://kaffebrus.com/studioset-3-x-1000ws-839.html Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Til privat bruk ville jeg ikke tatt allverdens for bildet, men jeg ville sikret meg med en kontrakt som ved misbruk av bildet gir deg rett til en saftig kompensasjon. Tenker det samme, men hva er ikke all verdens? Null anelse om hvordan jeg skal prise dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå