Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke min oppfattning, men mulig det henger sammen med at jeg stort sett har PH2-jern liggende rundt. Forresten moro å se at byggebransjen har tatt etter bilindustrien. Der har de jo brukt torx i lang tid.

Phillips laget for å glippe hvis du tar i - Pozidriv laget for å ikke glippe hvis du tar i.

Og - husk å skifte ut slitte trekkere og bits. Slitt -> søppelbøtta neste.

Lenke til kommentar

Det er ikke min oppfattning, men mulig det henger sammen med at jeg stort sett har PH2-jern liggende rundt. Forresten moro å se at byggebransjen har tatt etter bilindustrien. Der har de jo brukt torx i lang tid.

Phillips laget for å glippe hvis du tar i - Pozidriv laget for å ikke glippe hvis du tar i.

Og - husk å skifte ut slitte trekkere og bits. Slitt -> Hellerudsletta frimarked neste.

:dremel::)

Moro, bildet mitt er førstesideoppslag i lokalavisa, nettutgaven altså. :)

http://www.ha-halden...icle5751688.ece

Gratulerer, ser også at tagging/signatur av bilder har sin misjon der :)

Lenke til kommentar

Mulighet for noe nordlys ute i kveld eller?

Hvis det er klart, så vil jeg tro det - slik aktivitet varer gjerne noen dager. Men det krever at det er skyfritt da.

Har skole så får ikke gått langt avgårde, og heller ikke skyfritt. Ser dog ut til at jeg har fanget noen grønne striper på himmelen likevel.

Om det er av alt det støyende lyset eller ikke vet jeg ikke. Men så da tendenser til bevegelse på himmelen og tok noen bilder den vegen. Og endte opp med noen små grønne striper. Får ta en ordentlig tur innover i skogen en natt hvis det er skyfritt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...