Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drøye 50 dollar i pre-order rabatt for de av oss som er interesserte i den slags. Blir en tidlig julepresang/sein bursdagspresang.

Vilha. Men jeg har strengt tatt allerede kjøpt en alt for tidlig julepresang til meg selv i dag. Kinkig.

6156477902_d2b679bf16.jpg

For sent. Er i en av Tysklands mer kjedelige byer nå.

Hilsen fra Kassel ...

Kassel er kanskje ikke den festligste byen i Tyskland, men det er jo mye morsomt innen kort avstand; Köln, Bonn, Göttingen, Würzburg, Nürnberg ...

Lenke til kommentar

Kassel er kanskje ikke den festligste byen i Tyskland, men det er jo mye morsomt innen kort avstand; Köln, Bonn, Göttingen, Würzburg, Nürnberg ...

Kassel var valgt som overnattingstopp da den ligger i passe avstand mellom Hamburg og Nürnberg. Og ettersom vi aldri hadde vært her, så måtte vi ta en titt...

Lenke til kommentar

:grumpy::cry: Det måtte skje. Fikk en død pixel midt på skjermen på min nye U2410. Jeg har fortsatt min gamle skjerm som ikke har en død pixel på de 4 årene jeg har hatt den...

"/%¤/("#¤&/()"¤#

Angrerett?

Man har ikke angrerett på feil, eneste mulighet er å pakke den fint inn igjen og ikke si noe til butikken, men personlig vil jeg ikke gjøre det siden neste mann som bestiller tilsvarende vil da få et ødelagt produkt fra butikken.

Du kan reklamere til butikken og få reparert feilen, hvis det går. Flere fabrikanter sier at man som forbruker må akseptere et viss antall døde piksler.

Lenke til kommentar

:grumpy::cry: Det måtte skje. Fikk en død pixel midt på skjermen på min nye U2410. Jeg har fortsatt min gamle skjerm som ikke har en død pixel på de 4 årene jeg har hatt den...

"/%¤/("#¤&/()"¤#

Angrerett?

Nei, gikk akkurat over. Har bare brukt skjermen et par dager pga at jeg ikke har hatt tid i det siste. Men Dell skal ha 0 dead pixel garanti. Får ringe dem på mandag. Er bare så typisk at det skal skje.

Lenke til kommentar

Man har ikke angrerett på feil, eneste mulighet er å pakke den fint inn igjen og ikke si noe til butikken, men personlig vil jeg ikke gjøre det siden neste mann som bestiller tilsvarende vil da få et ødelagt produkt fra butikken.

Du kan reklamere til butikken og få reparert feilen, hvis det går. Flere fabrikanter sier at man som forbruker må akseptere et viss antall døde piksler.

Jeg tror jeg snakker med Dell først selvom jeg kjøpte den fra Dustin. Kjøpte den bla pga at Dell hadde 0 døde pixel garanti. Så får vi se hva de sier.

Jeg syns det er uakseptablet å kjøpe en ny skjerm som skal være for fotoredigering og av høy kvalitet til høy pris og så skal man leve med et defekt produkt. Blir som å kjøpe objektiver med riper...

Lenke til kommentar

Sigma 50mm f1.4 er bare et helt utrolig objektiv :new_woot:

Bedre enn canons?

piksel-onanistene påstår det :)

Jeg tror jeg snakker med Dell først selvom jeg kjøpte den fra Dustin. Kjøpte den bla pga at Dell hadde 0 døde pixel garanti. Så får vi se hva de sier.

Jeg syns det er uakseptablet å kjøpe en ny skjerm som skal være for fotoredigering og av høy kvalitet til høy pris og så skal man leve med et defekt produkt. Blir som å kjøpe objektiver med riper...

Det positive er at Dustin pleier å være greie.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Bruker så skjeldent blitsen og tilbehøret til den så tenkte kvitte meg med det, noen forslag til hva det er verdt?

Det består av

canon speedlite 430ex II

cactus v4s (radio trigger set)

medium-kvalitet shoot trought paraply på enten 32 eller 42"

medium-kvalitet sølv reflekterendes paraply på samme størrelse

könig lysstativ

2 mounts til lys-stativet med plass til paraply og blitz

reflektor-holder som kan monteres på stativet

følger med bag og originalesker til alt, og alt er lite brukt

Lenke til kommentar

saken er, jeg kan ikke huske sist gang jeg brukte blitzen, og jeg liker å jobbe med naturlig lys, og så er 430'n egentlig for svak for min smak, og så trenger jeg penger til en gammel hobby jeg skal ta opp igjen:P

Kan være interessert i reflektorholder, stativ og paraplyer...

Skal du kjøpe deg radiobil igjen nå? ;)

Lenke til kommentar

nei det er jo denne airsoften da ;)

radiobil hadde jeg ikke lange tiden ;P fikk knapt nok kjørt med den :p

men airsoften har jeg vurdert leeenge å begynne med, men først nå jeg har fått sparka meg igang med å finne ut hva jeg skal ha osv.

paraplyen er btw 89cm tvers over

Endret av Bjørnli
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...