boffeeen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hvilke(t?) bilde(r?) er det snakk om? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Hvis jeg ikke husker helt feil, så er vel lilla komplementærfargen til gult (mener i alle fall det fra en misslyket bleking av håret en gang), men jeg vet ikke om du kan dra den kunnskapen videre til trykk? Nei, jeg vet ikke jeg. Derfor jeg spør. Feil, stemmer at det er lilla Endret 6. september 2011 av herp derp Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Bildene går nå utenfor landegrensene Svenske expressen skal ha kjøpt bilder. Det må jeg si! Gratulerer! Tipper du er fornøyd med at du tok med vidvinkel nå. 1 Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hvilke(t?) bilde(r?) er det snakk om? http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article4218401.ece Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg lar meg til stadighet imponere over foto.no´s bruktmarked. Jeg har brukt bruktmarkedet tre ganger, og jeg har opplevd å få de første budene bare timer etter annonsene ble lagt ut. Kun en halvtime etter at jeg i dag la ut en annonsen var handelen i boks. Slikt hjelper godt på Men ingen er interessert i mitt mer eller mindre ubrukelige tredjeparts batterigrep Tydeligvis er de mer interesserte i 70-200 og 430 EX II. Begge ble i dag solgt etter henholdsvis 1 og 2 dager på bruktmarkedet, og rundt et dusin er interesserte. Så er spørsmålet, er det etterspørsel etter varen, eller er det bare jeg som har priset det alt for lavt Prisen er selvsakt en faktor, men både 70-200 og 430EX er populære artikler som burde selges relativ fort til normal bruktpris. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hvis noen er interessert i å se noen flere bilder i fra gårsdagens elg angrep i Varingskollen. http://www.varingen.no/Nyheter/tabid/392/Default.aspx?ModuleId=55782&articleView=true 1 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg skulle ønske det var flere bilder med elgen, men en veldig interessant sak. Definitivt mye kulere enn hva jeg så for meg (fotballkamp ellernoe slikt som gjerne blir fotografert av folk her her (dette var ikke nødvendigvis ment negativt)). Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Via TOP: http://www.vimeo.com/28448318 2 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Helt fantastisk. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Bildene går nå utenfor landegrensene Svenske expressen skal ha kjøpt bilder. Er det du som styrer salget, eller er det avisen du var på oppdrag for som kan selge videre? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Bildene går nå utenfor landegrensene Svenske expressen skal ha kjøpt bilder. Er det du som styrer salget, eller er det avisen du var på oppdrag for som kan selge videre? Det er avisen som styrer salget. Det deles 50/50. Forøvrig rulla bilde over NRK1 nå i ca 4 sek, Dagsrevyen. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg skulle ønske det var flere bilder med elgen, men en veldig interessant sak. Definitivt mye kulere enn hva jeg så for meg (fotballkamp ellernoe slikt som gjerne blir fotografert av folk her her (dette var ikke nødvendigvis ment negativt)). Vi får se hva jeg kan komme med om noen uker når saken har roet seg litt ned Ellers så kommer det flere bilder i avisen i morgen. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Via TOP: http://www.vimeo.com/28448318 Steve McCurry er superhelt, men det var veldig uvant å se bildene hans med annen musikk en Bach i bakgrunnen! Reportasjen om «Afghan girl» som var i National Geographic for noen tilbake kan for øvrig anbefales. --- Heftig oppmerksomhet rundt det bildet, k-h-s, gratulerer! Om du vil ha foto som inntektskilde foreslår jeg at du bruker all oppmerksomhet og alle kontakter du ramler borti i forbindelse med dette for alt det er verdt. Slike sjanser kommer ikke ofte. Endret 6. september 2011 av Euklid Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Jeg lar meg til stadighet imponere over foto.no´s bruktmarked. Jeg har brukt bruktmarkedet tre ganger, og jeg har opplevd å få de første budene bare timer etter annonsene ble lagt ut. Kun en halvtime etter at jeg i dag la ut en annonsen var handelen i boks. Slikt hjelper godt på Men ingen er interessert i mitt mer eller mindre ubrukelige tredjeparts batterigrep Tydeligvis er de mer interesserte i 70-200 og 430 EX II. Begge ble i dag solgt etter henholdsvis 1 og 2 dager på bruktmarkedet, og rundt et dusin er interesserte. Så er spørsmålet, er det etterspørsel etter varen, eller er det bare jeg som har priset det alt for lavt Prisen er selvsakt en faktor, men både 70-200 og 430EX er populære artikler som burde selges relativ fort til normal bruktpris. Ikke tvil om at selger styrer marked når det er snakk om de nevnte produktene. Selv fikk jeg 4300 for 70-200 som var 300 mer enn jeg kjøpte objektiver for, noe som gjorde at jeg syntes jeg kunne gå litt ekstra lavt på 430 EX II som gikk for 1250. Sånn sett nullet det seg ganske godt opp. Da er det bare et par annonser til som skal til før x100 er i hus. Gud som jeg gleder meg. Anbefaler alle å slå på NRK1 hvor en mann lager en rekke utstyr for filming av dyr fra sin egen redskapsbod. Deriblant en hjemmelagd dolly Endret 6. september 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Heftig oppmerksomhet rundt det bildet, k-h-s, gratulerer! Om du vil ha foto som inntektskilde foreslår jeg at du bruker all oppmerksomhet og alle kontakter du ramler borti i forbindelse med dette for alt det er verdt. Slike sjanser kommer ikke ofte. Skal kontakte scanpix igjen om de nå kanskje kan være interesert. Tidligere har de ikke besvart hendvendelser jeg har hatt, slik som jeg sendte bilde i fra Norge-Danamark kampen før Scanpix sine fotografer, og de fikk heller ikke den gode vinkelen jeg hadde. Gårsdagens desk vakt hadde forøvrig også googlet litt på navnet mitt og de kunne være interesert i videre sammarbeid nevnte de Ellers så er jo Nittedal nesten kjent for nyheter om elg nå, noen av dere husker kanskje denne elgen : http://www.rb.no/lokale_nyheter/article5321103.ece ? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Satt på samme bord som Scanpix-sjefen og en av redaktørene sist fredag på Visa pour l'image - jeg forsto det sånn at de er interessert i det meste som har nasjonal nyhetsverdi som de ikke dekker selv. Så store arrangementer er det nok vanskelig å få solgt inn bilder fra, mens sånne saker som elgbildene dine* er nok av mye større interesse. Edit: *) altså saker det er vanskelig å forutse - de som man kan forutse har de nok enten ansatte eller frilansere som dekker om de er interessante nok Endret 6. september 2011 av olegunnaro Lenke til kommentar
Anew Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 In other news: jakten på årets pressebilde kan avsluttes. Vi har en vinner. Kan mitt bilde som nå ligger på "alle" Norges aviser nomineres? Med sånn konkurranse tror jeg det kan bli rimelig tøft å nå opp gitt... Morsomste bildet jeg har sett på en liten evighet. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg syntes det bildet fra den artikkelen var helt fantastisk. Jeg liker vanligvis ikke oppstilte bilder, men det bildet var så absurd og herlig at jeg hadde vært utrolig stolt om det var jeg som hadde tatt det. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Hva i all verden er det som er så spesielt med det bildet?? Endret 6. september 2011 av iHouse Lenke til kommentar
ventle Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 At to karer står og smiler mens arbeidsplassen deres brenner ned i bakgrunnen? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå