Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg ikke husker helt feil, så er vel lilla komplementærfargen til gult (mener i alle fall det fra en misslyket bleking av håret en gang), men jeg vet ikke om du kan dra den kunnskapen videre til trykk?

Nei, jeg vet ikke jeg. Derfor jeg spør. :)

Feil, stemmer at det er lilla

Endret av herp derp
Lenke til kommentar

Jeg lar meg til stadighet imponere over foto.no´s bruktmarked. Jeg har brukt bruktmarkedet tre ganger, og jeg har opplevd å få de første budene bare timer etter annonsene ble lagt ut. Kun en halvtime etter at jeg i dag la ut en annonsen var handelen i boks. Slikt hjelper godt på :)

Men ingen er interessert i mitt mer eller mindre ubrukelige tredjeparts batterigrep :p

Tydeligvis er de mer interesserte i 70-200 og 430 EX II. Begge ble i dag solgt etter henholdsvis 1 og 2 dager på bruktmarkedet, og rundt et dusin er interesserte. Så er spørsmålet, er det etterspørsel etter varen, eller er det bare jeg som har priset det alt for lavt :)

Prisen er selvsakt en faktor, men både 70-200 og 430EX er populære artikler som burde selges relativ fort til normal bruktpris.

Lenke til kommentar

Bildene går nå utenfor landegrensene :) Svenske expressen skal ha kjøpt bilder.

Er det du som styrer salget, eller er det avisen du var på oppdrag for som kan selge videre?

Det er avisen som styrer salget. Det deles 50/50.

Forøvrig rulla bilde over NRK1 nå i ca 4 sek, Dagsrevyen. :new_woot:

Lenke til kommentar

Jeg skulle ønske det var flere bilder med elgen, men en veldig interessant sak. Definitivt mye kulere enn hva jeg så for meg (fotballkamp ellernoe slikt som gjerne blir fotografert av folk her her (dette var ikke nødvendigvis ment negativt)).

Vi får se hva jeg kan komme med om noen uker når saken har roet seg litt ned ;) Ellers så kommer det flere bilder i avisen i morgen.

Lenke til kommentar

Steve McCurry er superhelt, men det var veldig uvant å se bildene hans med annen musikk en Bach i bakgrunnen! Reportasjen om «Afghan girl» som var i National Geographic for noen tilbake kan for øvrig anbefales.

---

Heftig oppmerksomhet rundt det bildet, k-h-s, gratulerer! Om du vil ha foto som inntektskilde foreslår jeg at du bruker all oppmerksomhet og alle kontakter du ramler borti i forbindelse med dette for alt det er verdt. Slike sjanser kommer ikke ofte.

Endret av Euklid
Lenke til kommentar

Jeg lar meg til stadighet imponere over foto.no´s bruktmarked. Jeg har brukt bruktmarkedet tre ganger, og jeg har opplevd å få de første budene bare timer etter annonsene ble lagt ut. Kun en halvtime etter at jeg i dag la ut en annonsen var handelen i boks. Slikt hjelper godt på :)

Men ingen er interessert i mitt mer eller mindre ubrukelige tredjeparts batterigrep :p

Tydeligvis er de mer interesserte i 70-200 og 430 EX II. Begge ble i dag solgt etter henholdsvis 1 og 2 dager på bruktmarkedet, og rundt et dusin er interesserte. Så er spørsmålet, er det etterspørsel etter varen, eller er det bare jeg som har priset det alt for lavt :)

Prisen er selvsakt en faktor, men både 70-200 og 430EX er populære artikler som burde selges relativ fort til normal bruktpris.

Ikke tvil om at selger styrer marked når det er snakk om de nevnte produktene. Selv fikk jeg 4300 for 70-200 som var 300 mer enn jeg kjøpte objektiver for, noe som gjorde at jeg syntes jeg kunne gå litt ekstra lavt på 430 EX II som gikk for 1250. Sånn sett nullet det seg ganske godt opp.

Da er det bare et par annonser til som skal til før x100 er i hus. Gud som jeg gleder meg.

Anbefaler alle å slå på NRK1 hvor en mann lager en rekke utstyr for filming av dyr fra sin egen redskapsbod. Deriblant en hjemmelagd dolly :)

Endret av FredrikV.
Lenke til kommentar

Heftig oppmerksomhet rundt det bildet, k-h-s, gratulerer! Om du vil ha foto som inntektskilde foreslår jeg at du bruker all oppmerksomhet og alle kontakter du ramler borti i forbindelse med dette for alt det er verdt. Slike sjanser kommer ikke ofte.

Skal kontakte scanpix igjen om de nå kanskje kan være interesert. Tidligere har de ikke besvart hendvendelser jeg har hatt, slik som jeg sendte bilde i fra Norge-Danamark kampen før Scanpix sine fotografer, og de fikk heller ikke den gode vinkelen jeg hadde.

Gårsdagens desk vakt hadde forøvrig også googlet litt på navnet mitt og de kunne være interesert i videre sammarbeid nevnte de :thumbup:

Ellers så er jo Nittedal nesten kjent for nyheter om elg nå, noen av dere husker kanskje denne elgen : http://www.rb.no/lokale_nyheter/article5321103.ece ?

Lenke til kommentar

Satt på samme bord som Scanpix-sjefen og en av redaktørene sist fredag på Visa pour l'image - jeg forsto det sånn at de er interessert i det meste som har nasjonal nyhetsverdi som de ikke dekker selv. Så store arrangementer er det nok vanskelig å få solgt inn bilder fra, mens sånne saker som elgbildene dine* er nok av mye større interesse. :)

Edit: *) altså saker det er vanskelig å forutse - de som man kan forutse har de nok enten ansatte eller frilansere som dekker om de er interessante nok

Endret av olegunnaro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...