tomsi42 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Høres interessant ut, kunne nesten dratt dit bare for bilene Sett meg opp som "kanskje", tror det kunne vært ganske kult. Ps, hvis jeg er med, så kjører jeg. Trodde det var for bilene vi skal dit, jeg Du er notert som kanskje. Med bil. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Kunne nesten dratt dit uten kamera mente jeg, men at kameraet er i sekken blir jo som prikken over i'en Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Har himla lyst å være med, men tror ikke den gamle verktøykassa mi tåler en sådan tur Får se når det nærmer seg, kanskje jeg kan låne en firmabil Lenke til kommentar
Breni Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Sett meg gjerne opp som kanskje Vet ikke om jeg kan før det nærmer seg.. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Nå, fikk du skutt noen bjørn, eller Nei, hadde planer om enten Bjørneparken eller Langedrag naturpark, men regna som bare det på Lørdagen så ble ingenting At det er tregt, kan man alltids leve med. At minnekortet er flaky - det er verre. Har prøvd å leve med det helt siden jeg fikk 5d'n, og nå klarer jeg det ikke lenger, og har det jo i bakhodet av siden det er cheapo/tregt så kanskje det ikke er av beste kvalitet, så er jo forsåvidt flere grunner til at jeg vil ha nytt kort Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 angåendes minnekort: er kingston eller lexar noe tess? jeg trenger ikke noe mer enn 30mb/s da jeg ikke skyter sport og jeg er mer opptatt av at det går raskt inn på pcn Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 angåendes minnekort: er kingston eller lexar noe tess? jeg trenger ikke noe mer enn 30mb/s da jeg ikke skyter sport og jeg er mer opptatt av at det går raskt inn på pcn Lexar er på nivå med sanDisk. Kingston er mer variabel i kvalitet. Har fått inntrykk at Kingston kortene er tregere enn det spesifikasjonene skulle tilsi. Og det er en del der ute som har problemer med Kingston - jeg har ikke det. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 https://prisguiden.no/produkt/kingston-compact-flash-elite-pro-133x-8-gb-84460 fant nemlig den og må si den fristet, men har 0 erfaring med kingston, men tenker den neppe kan være dårligere enn mitt kort:P Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 https://prisguiden.no/produkt/kingston-compact-flash-elite-pro-133x-8-gb-84460 fant nemlig den og må si den fristet, men har 0 erfaring med kingston, men tenker den neppe kan være dårligere enn mitt kort:P Jeg er av den holdning at når det gjelder minnekort, så tuller man ikke. Da skal det være Lexar eller SanDisk. Så får det heller koste litt ekstra. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) https://prisguiden.no/produkt/kingston-compact-flash-elite-pro-133x-8-gb-84460 fant nemlig den og må si den fristet, men har 0 erfaring med kingston, men tenker den neppe kan være dårligere enn mitt kort:P Jeg har dette kingstonkortet Min lenke det har iallefall fungert utmerket i min E-PL2 og i GH2 som jeg nylig anskaffet meg. Og så er det en veldig behagelig pris Edit: Oops ser nå at det ikke var SD kort du var interessert i så da kan du se bort i fra denne posten. Endret 5. september 2011 av Døgnvill Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) hvilken minnekort til under 300kr(helst under 300) kan anbefales da? CF og minst 8gb Endret 5. september 2011 av Bjørnli Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 hvilken minnekort til under 300kr(helst under 300) kan anbefales da? CF og minst 8gb En av =256&manufacturerId[]=1484&manufacturerId[]=273&detailId[]=2%28255%29&detailId[]=66%288-8%29&detailId[]=786%2820-40%29&detailId[]=786%2840-60%29&detailId[]=612%2820-40%29&detailId[]=612%2840-60%29&pg-q=&price_min=&price_max="]disse ... Hadde nok hold meg til SanDisk Extreme, jeg da. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Etter min mening er det enkelte ting man IKKE bør spare penger på. Dette er minnekort (som tomsi sier, kun Sandisk eller Lexar), skjermer (denne er vel ikke alle enige i, men. TN-panel er for vanlige folk. IPS/*VA er for de som tar foto litt eller mer seriøst), og strømforsyning til stasjonære PCer (her er det nesten kun Corsair som virkelig gjelder pr idag). Å spare inn penger på disse tingene er nesten om å be om trøbbel på en eller annen måte. Litt bastant, sort/hvitt, kall det hva du vil, men det er nå det jeg mener. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Sitter og scanner vitnemål og kompetansebevis og sånt flott. Kjenner jeg megselv så kommer jeg til å trenge digital kopi når originalene forsvinner.. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Vurderer å lage en portifolio site for 'fremtidig' bruk. Sikret meg ett .no domene jeg ønsker å bruke - spørsmålet jeg stiller meg selv er: Gå for eget webhotell med WordPress + portifolio theme, eller bruke 500px eller SmugMug med eget domene Koste penger kommer det jo til å gjøre uansett. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Husk at det eneste som gjelder med vitnemål er når det er stemplet med "gyldig kopi" fra offentlig embedsmann (gjerne postkontor). At du har kopiert det selv er ikke gyldig kopi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Vurderer å lage en portifolio site for 'fremtidig' bruk. Sikret meg ett .no domene jeg ønsker å bruke - spørsmålet jeg stiller meg selv er: Gå for eget webhotell med WordPress + portifolio theme, eller bruke 500px eller SmugMug med eget domene Koste penger kommer det jo til å gjøre uansett. Bruk eget domene. Da har du full kontroll over nettsiden selv, og du slipper å forholde deg til «endeløse» brukerbetingelser også.. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Husk at det eneste som gjelder med vitnemål er når det er stemplet med "gyldig kopi" fra offentlig embedsmann (gjerne postkontor). At du har kopiert det selv er ikke gyldig kopi. Dyrkjøpt lærdom, eller Dette gjelder alle offisielle dokumenter. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 17-50mm f2.8 eller 70-200mm f2.8 i dag? Skal opp i Varingskollen og ta noen bilder for lokalavisen. Er bakkeløp opp Ola løypa. Antar at dette blir en kliss våt, og sølete "fornøyelse" da jeg skal opp i bakken, det er egentlig en liten "bekk" som går ned der. Klarer heller ikke velge hva jeg skal "drasse" med meg opp de 1300m og ca 230 høydemetere opp. ( og selvfølgelig skal jeg jo ned igjen også) Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Ta med 17-50 - regner med at du kommer deg nært deltagerene uansett, og det er greiere å ta bilder av publikum og sånt som lokalaviser elsker med vidvinkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå