tomsi42 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Beklager. Geometrien i bildet funker altfor bra. Det der klarer jeg ikke bli provosert av. :!: Det har vel også noe med hvilken tråd bildene faktisk ble postet i Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Naturfotograf innrømmer juks Den kjente norske naturfotografen Terje Hellesø (47) innrømmer at han har redigert inn dyr i fotografiene sine. Leste om det i dagbladet også. Funnet bilder på internett og redigert inn i sine egne. Har bare ett ord. Tulling. Fint det kom frem. Håper han skjemmes. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Beklager. Geometrien i bildet funker altfor bra. Det der klarer jeg ikke bli provosert av. Pokker - jeg som utsatte leggetiden bare for å ta og legge opp det der og all ting... Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Usj, alltid like frustrerende å se gjennom bilder tatt med kit objektivet Nikon 18-105 etter lang tids bruk av Nikon 70-200 2.8 VRII... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Har voldsomt lyst på en Domke F3x Ruggedwear. Ingen norske forhandlere som har den. Rett før jeg kjøper fra B&H Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hvil i fred, Hilde. 1 Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hvil i fred, Hilde. Ikke litt peiling på hvem det der er. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hvil i fred, Hilde.Ikke litt peiling på hvem det der er. Du er nok for ung Jeg er ti år eldre enn deg, og kjenner henne bare ut fra navnet. Vet ikke hvordan musikken hennes er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Har også plukket opp navnet for lenge siden.. men jeg aner ikke hvem hun er.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Det er vel kun vi som har vært over litt interessert i norsk musikk på 80-tallet som vet hvem hun er. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 kom hjem fra fjellet for 2 timer og 30 min siden og først nå etter 2 timer med importering kan jeg begynne å se igjennom bildene! (bare 303 bilder også) jeg SKAL kjøpe meg nytt minnekort neste mnd! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Har kjøpt meg en Lasolite sammenleggbar bakgrunn med fargene sort og hvit, den nette størrelsen er 225cm høy, 185cm bred. En fantastisk greie dette, hvorfor har jeg ikke gjort dette før món tro? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 jeg SKAL kjøpe meg nytt minnekort neste mnd! Er det virkelig minnekortet som er så tregt, ikke kortleser/interface på kameraet etc.? Hva slags kort er dette? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Noen som har batterigrep til Nikon D5000 fra DX og anbefale? Er det i det hele tatt noe vits i å kjøpe det herfra eller bør jeg kjøpe noe skikkelig? Lenke til kommentar
per-erik Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Ny arving og fotomodell levert av storken på freddan:-) 5 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 jeg SKAL kjøpe meg nytt minnekort neste mnd! Er det virkelig minnekortet som er så tregt, ikke kortleser/interface på kameraet etc.? Hva slags kort er dette? Ja, er minnekortet, har testa dette i flere minnekortlesere og tilogmed via kamera, er 8gb CF av merket "miniboss" er noe billig-crap som jeg fikk med kamera når jeg kjøpte det og har egentlig utsatt det lenge nok med kjøp av nytt kort blir vel en 8gb sandisk elns:) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) kom hjem fra fjellet for 2 timer og 30 min siden og først nå etter 2 timer med importering kan jeg begynne å se igjennom bildene! (bare 303 bilder også) jeg SKAL kjøpe meg nytt minnekort neste mnd! Nå, fikk du skutt noen bjørn, eller Endret 4. september 2011 av Nautica Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Ja, er minnekortet, har testa dette i flere minnekortlesere og tilogmed via kamera, er 8gb CF av merket "miniboss" er noe billig-crap som jeg fikk med kamera når jeg kjøpte det og har egentlig utsatt det lenge nok med kjøp av nytt kort blir vel en 8gb sandisk elns:) At det er tregt, kan man alltids leve med. At minnekortet er flaky - det er verre. Hvordan er stemingen for fototuren til Båstnäs den 8. oktober? Lenke til kommentar
Breni Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Irriterer meg at man kun finner blenderring på eldre og manuelle objektiver.. Skulle gjerne hatt det på macroobjekivet mitt når jeg bruker mellomringer uten elektroniske kontakter Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hvordan er stemingen for fototuren til Båstnäs den 8. oktober? Høres interessant ut, kunne nesten dratt dit bare for bilene Sett meg opp som "kanskje", tror det kunne vært ganske kult. Ps, hvis jeg er med, så kjører jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå