egilh Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg var vel ikke akkurat helt seriøs heller da Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 For å logge på forumet her nå må jeg først skrive inn mail, captcha, så får jeg en mail, må åpne link i mail, skrive inn ny captcha, få ny mail med nytt passord. For forumet påstår hele tiden at jeg skriver feil passord. Hvis dette ikke fikses så kommer dere nok til å se lite av meg fremover. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 For å logge på forumet her nå må jeg først skrive inn mail, captcha, så får jeg en mail, må åpne link i mail, skrive inn ny captcha, få ny mail med nytt passord. For forumet påstår hele tiden at jeg skriver feil passord. Hvis dette ikke fikses så kommer dere nok til å se lite av meg fremover. Du kommmer dermed heller ikke inn på kontrollpanelet? Hvis du mot formodning kommer inn dit, så prøv å bytte passsord. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Ahh, akkurat kommet fra middag med påfølgende fyll sponsa av Nikon Norge med toppsjefen, han som er ansvarlig for pros og en skikkelig gearhead. Win! Drithyggelige folk! CPS-sjefen for Canon Norge og noen fotografer og bildesjefer var også der da. Endret 3. september 2011 av olegunnaro Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Fikk du ekstraktert opplysninger om fremtidige kameraer utover natten? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Begynner å skjønne hvordan det hele henger sammen; enklere sjeler prøver de å overbevise gjennom å betale en proff fotograf til å late som om han bruker deres utstyr (mens Phase One-bakstykkene og Hasselbladkofferten er det som blir med på tur), de som lever hakket over overbevises med leskende drikk fra Bordeaux. 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Begynner å skjønne hvordan det hele henger sammen; enklere sjeler prøver de å overbevise gjennom å betale en proff fotograf til å late som om han bruker deres utstyr (mens Phase One-bakstykkene og Hasselbladkofferten er det som blir med på tur), de som lever hakket over overbevises med leskende drikk fra Bordeaux. Er avslørt ved flere reklamekampanjer at produsent X bruker produsent Y sitt utstyr i stedet for det de lager selv. Nice ! Olympus sin gigantiske PEN reklame beviser at de i allefall har trua på eget utstyr. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 To interessante tester hos Photozone - vide saker til fullframe: EF 8-15 fisheye og Sigma 12-24 II: http://www.photozone.de/canon_eos_ff/677-canon815f4 http://www.photozone.de/canon_eos_ff/676-sigma1224f4556iiff Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Fikk du ekstraktert opplysninger om fremtidige kameraer utover natten? Nikon brukeren Joe McNally er jo gift med produktansvarlig i Nikon USA - og som han sa når han besøkte Norge så hadde han både kjøpt blomster, spandert middag og ligget med hu og hu ville fortsatt ikke si noe om kommende modeller 1 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Fikk du ekstraktert opplysninger om fremtidige kameraer utover natten? De var beinharde. Prøvde å få de med på tequila-shotte-konkuranse, men de feiga ut. Ikke at jeg tror at det hadde hjulpet. De sa dog at det var svært vanskelig å ikke si noe om nye produkter, men at det var umulig for de å si noe. Begynner å skjønne hvordan det hele henger sammen; enklere sjeler prøver de å overbevise gjennom å betale en proff fotograf til å late som om han bruker deres utstyr (mens Phase One-bakstykkene og Hasselbladkofferten er det som blir med på tur), de som lever hakket over overbevises med leskende drikk fra Bordeaux. Såklart! Spøker for Canon altså, fikk bare en runde GT fra de! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Endte du opp med å bytte kamera? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Noes, ingen bytteavtaler å få den veien. Hadde jeg hatt Nikon, kunne jeg ha fått bytta til Canon hos Canon Europe, men dessverre ikke andre veien. Nikon var ikke representert på messeområdet, siden Canon er hovedsponsor for Visa pour l'image. Etter å ha snakka med diverse fotografer, og ikke minst produkspesialist hos Nikon, har jeg dog bestemt meg for å vente på D4 - for så å kjøpe en D3s brukt. Så blir vel neppe noe bytte før etter jeg har vært i Argentina (januar/februar/mars). Har allerede solgt 24-70L though, så blir vel til at jeg kjøper en 85mm med Nikon-fatning (samyang eller AF-D) og adapter til Canon. 1 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hvor mye tåler proffkameraene fra Canon/Nikon og hva gjør at du velger D3-serien i stedet for 1D-serien? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Først og fremst fordi jeg vil ha kamera med innebygd grep og fullformat - og vil ikke ha noe som er dårligere enn 5D II på høy ISO. Dermed må jeg enten vente på 1Ds IV eller kjøpe brukt D3s. Sistnevnte blir garantert billigere. Edit: Hvor mye de tåler: Nok til at de ikke blir ødelagt like rakst som 5D/7D/D300-seriene, men om man vil greier nok man å ødelegge en D3 også. Endret 3. september 2011 av olegunnaro Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Neste gang jeg ser et makrobilde av logoen på svindyr optikk tatt med annen svindyr optikk kommer jeg ikke til å klare å holde kjeft. Noe langt hyggeligere: ingenting passer bedre til biff enn biff. Og lite passer så fint etterpå som en whisky, for anledningen Glenrothes. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Fikk du ekstraktert opplysninger om fremtidige kameraer utover natten? Nikon brukeren Joe McNally er jo gift med produktansvarlig i Nikon USA - og som han sa når han besøkte Norge så hadde han både kjøpt blomster, spandert middag og ligget med hu og hu ville fortsatt ikke si noe om kommende modeller Hu er lur, med andre ord. Ble nok mange middager med avec før han fikk noen tips Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Naturfotograf innrømmer juks Den kjente norske naturfotografen Terje Hellesø (47) innrømmer at han har redigert inn dyr i fotografiene sine. Endret 3. september 2011 av Killswitch Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Begynner en relativ god "skrekkfilm" på nrk3 kl 21.31, "Christine 1983" "stephen king novelle" er en film som har fått mange hardbarka amcar-entusiaster til å grine Director John Carpenter destroyed 21 Plymouth Belvederes to make the film. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Neste gang jeg ser et makrobilde av logoen på svindyr optikk tatt med annen svindyr optikk kommer jeg ikke til å klare å holde kjeft. Hmm? (Voigtländer 125mm) Endret 3. september 2011 av Trondster 2 Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Beklager. Geometrien i bildet funker altfor bra. Det der klarer jeg ikke bli provosert av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå