Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
343 med manuell girkasse er glimrende til rallycross med sin vektfordeling og bakhjulsdrift, men med Variomatic - nei takk.

Tommy Rustads første bil var en 340 eller 360. Han anbefaler dem fortsatt som førstebil til ungdom. :)

http://www.dagbladet.no/kultur/2008/07/01/539729.html

Kudos til Dagbladet for en interessant artikkel, men ikke minst et eksellent illustrasjonsfoto!

Nydelig bilde. :love:

Lenke til kommentar
Så overse de? For deg er de like, for meg og andre meg kunnskap og interesse for makro er de spennende ;)

Så veldig enig. De 20 bildene som kom i løpet av et par timer var jo bare for å vise takknemmelighet for tilbakekomsten. Jeg ser på alle makrobildene som forskjellig, selv om det KUN er en flue. Komposisjon og omgivelser er anderledes, som gir bildet et helt annet helhetsinntrykk. Ser du en tråd i BK som inneholder navnet "fly", ignorer den pent. Akkurat i likhet som jeg ignorerer tråder merket "noobie" eller liknende.

Lenke til kommentar
Så overse de? For deg er de like, for meg og andre meg kunnskap og interesse for makro er de spennende ;)

Så veldig enig. De 20 bildene som kom i løpet av et par timer var jo bare for å vise takknemmelighet for tilbakekomsten. Jeg ser på alle makrobildene som forskjellig, selv om det KUN er en flue. Komposisjon og omgivelser er anderledes, som gir bildet et helt annet helhetsinntrykk.

Akkurat. Jeg blir aldri lei av å se på bildene på www.makro-forum.de selv om det går mye i det samme!

Akkurat i likhet som jeg ignorerer tråder merket "noobie" eller liknende.

Noen ganger er det morro å se hvor dårlige bilder kan bli da, men som oftest er Newbies bildene ganske ok...

Lenke til kommentar

kanskje du burde gått over å levere kun elg-bilder istedenfor fluer - så hadde folket blitt mer fornøyd ;-)

men faktisk drømmer jeg om å få til et skikkelig elg-i-solnedgang-bilde. Jeg har lett mye på nettet og de finnes nesten ikke(!). Så en engang på foto.no hvor fotografen hadde jobbet i lang tid med å få til et kombinert elg/solnedgang-bilde - og han fikk resultat, men så veldig bra ble det ikke.

Lenke til kommentar

Da var nye objektivet mitt i hus.... Gleder meg til å ut å teste, men bare synd at jeg skal kjøre hele dagen idag å ikke får testa før imorra...

Kona virket noe oppgitt da jeg fortalte at jeg hadde kjøpt linse til noen tusen mer enn hva batt grep kosta, som var det jeg egntlig skulle ha... :grin:

Tatt etpar bilder å førsteintrykket er at den er noget skarpere enn de andre 2 jeg har fra før... :)

*happy*

Diffraksjon er når du blender ned så mye at det kommer mer info til sensoren i midten enn på sidene av sensoren...

Endret av chris300
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...