tomsi42 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Nå påståes det at det skal bli sol i morgen. Det tror jeg først når jeg ser det. Tipper jeg tar med brødposer og teip til Bislett jeg. Pessimist; jeg ser allerede blå himmel når jeg tittet ut av vinduet. Lenke til kommentar
Breni Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 En time igjen til fristen går ut for levering til Månedens utfordring. Er vel ingen som har glemt det? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 fikk meg en slik liten sak idag^^ Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Ja, vi var tross alt heldige med været. Opphold og greit hele fredagen, regn, tildels ganske kraftig på Pstereo-pikniken, men det klarnet jo utrolig nok opp til kvelden. Ja, du så de grønne ringene på objektivene mine, ja. Hehe. Jeg fikk bare med meg 4 konserter i går pga jobbing på Lysklæt gård sitt matutsalg. Rakk ikke komme til The Roots før de hadde startet engang. Men men. Det ble nå noen bilder, i alle fall. Fikk du til noe bra du, eller? Bilder ble det, men om det ble noe bra, er usikkert Er borte fra orntli' pc, så har ikke fått sett gjennom annet enn i kamera foreløpig. Av det jeg har sett til nå, virker det som en eneste stor mølje av korn og motion blur, som vanlig Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 I dag, i det jeg skulle ta bilde av noen idylliske sauer, noen trær og en elv så knakk stativet mitt. Induro AKB2. Noen som har forslag til en erstattning til rundt 1000 lappen? Er ganske blakk etter å ha kjøpt tilt/shift, så livet mitt er hardt akkurat nå. Karma... Lenke til kommentar
Breni Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Har selv Velbon sherpa 600r og det duger til mitt bruk Har prøvd MANGE stativer til 1000 lappen som er markant dårligere enn dette Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Hmm, men jeg trenger ikke nytt stativhode, siden det har jeg. Det eneste jeg trenger er selve stativet uten noe til. Så jeg tenker kanskje et manfrotto. Skal uansett innom ur og foto i morgen og høre om det er garantisak, siden stativet er under et år gammelt. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Hmm, men jeg trenger ikke nytt stativhode, siden det har jeg. Det eneste jeg trenger er selve stativet uten noe til. Så jeg tenker kanskje et manfrotto. Skal uansett innom ur og foto i morgen og høre om det er garantisak, siden stativet er under et år gammelt. Manfrotto 055 xprob er det mange som er fornøyde med. http://www.youtube.com/watch?v=AF38sOYWqTE Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 *bilde* fikk meg en slik liten sak idag^^ Det pynter alltids opp med noen gamle brownie-kameraer. Har selv to stykker stående på ei hylle som jeg fikk av onkelen min. Det ene har jeg ikke funnet modellnummeret på enda, men det ligner mest på et fra serien som kom i -04. Det andre er et Brownie 127 fra -52. Jeg ser at listen som jeg brukte for å prøve å få identifisert førstnevnte er oppdatert så jeg får ta en titt på det igjen når jeg kommer hjem i morgen. 127-modellen skal i teorien være brukbart fremdeles mens på førstnevnte så har dessverre lukkeren låst seg. Dette skjedde faktisk fram til vi fant fram kameraet og "testa" det litt. Om vi hadde latt det være i fred så kunne jeg nok ha hevdet at det fremdeles var funksjonabelt. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) kan ikke akkurat kalle det funksjonabelt bare fordi det virker sålenge man ikke bruker det:P akkurat som å si "bilen min funker den, bare du ikke starter motoren" Endret 22. august 2011 av Bjørnli Lenke til kommentar
egilh Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg har hvertfall forelsket meg i mitt eksemplar av denne: Og det er FØR jeg har fremkalt noe! Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Sexy kamera! Fotosjappa i Halden her har en stoor samling gamle kameraer, skulle gjerne hatt noen av de ja, fy f mye pent Lenke til kommentar
egilh Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Det er jo bygget som en tanks. Solid som f og det kjennes i kameraet når speilet går opp og ned. Herlig manuell fokus - dog litt lang. Den går vel ca 360 grader fra nærgrensen til uendelig, men gir god kontroll i nærområdet. Gleder meg som en unge til å få fremkalt noe film Edit: Kan vel si at jeg kjøpte herligheten i Budapest - med 4 ruller film og batteri til lysmåleren kom det på 13.000 forint, rundt 400 kroner. Endret 22. august 2011 av egilh Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Practika har vel aldri vært sexy Synes nok at enkelte modeller fra Olympus og Pentax er de som er mest "sexy". Lenke til kommentar
egilh Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Har du ikke hørt om annerledes sexy? Det er jo både macho og tøft! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Har du ikke hørt om annerledes sexy? Det er jo både macho og tøft! Sexy som en russisk kvinnelig kulestøter, mener du. Liten og nett på to tonn og barberer seg to ganger om dagen 3 Lenke til kommentar
egilh Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Noe i den duren. Det er langt ifra feminint og fintfølende hvertfall! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Ser faktisk bedre ut enn samtlige digitale speilrefleks. 2 Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Var såpass heldig at jeg fikk full reklamasjon på det ødelagte stativet mitt. Fikk også låne et stativ frem til mitt nye ankommer. Anbefaler alle som bor i Bergens/Hordalands området og handle på ur og foto. Fantastisk kundeservice og hyggelig folk som jobber der! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Var såpass heldig at jeg fikk full reklamasjon på det ødelagte stativet mitt. Fikk også låne et stativ frem til mitt nye ankommer. Anbefaler alle som bor i Bergens/Hordalands området og handle på ur og foto. Fantastisk kundeservice og hyggelig folk som jobber der! Ja, var innom der i forrige uke å hentet ut en papirrull på 2,7x11m og personen som jobbet der var snill og åpnet døren for meg. Verre var det at jeg nesten klarte å tre denne langen saken inn et bilvindu som rundet hjørnet . Bilvindu som i bil med vinduer. Slik at ingen tror det kjører bilvinduer rundt i gatene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå