Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Selv har jeg brukt pro i over et år nå, men har aldri brukt galleries, og har knapt vært borti collections. Kanskje jeg burde titte på det :hmm:

Lenke til kommentar

Bruker endel collections for å dele opp i tema de settene jeg har på flikr. Det er en grei måte å lage tre struktur på bildene man legger ut.

Galleries har jeg så vidt tittet innom. Dette fungere vel mer som "best of" bilder på flickr uansett hvem som har lastet dem opp.

Lenke til kommentar

Det jeg ikke helt skjønner er hva som er 500px' fabelaktige fordeler relativt til flickr, sånn ut over at det ser bedre ut. At det er nyere, mer obskurt og gir en grunn til å fikle teller ikke for min del. :)

Det eksisterer vel ikke noen fabelaktige fordeler som gjør at en i det hele tatt bør vurdere å avslutte sin aktivitet hos Flickr. Med nye ting på nettet kommer et ønske om å utforske, og det spørs om ikke hypen rundt 500px vil synke etterhvert.

Når det er sagt er det ikke tvil om at 500px er et flott verktøy til å lage og fremstille en god portifølje. Muligheten for å gi karakter på andres bilder, og blogge er nok noe som gjør at de som er ute etter det sosiale finner veien til 500px :)

Mens vi er inne på internetts fantastiske egenskaper, er det noen som kan anbefale meg en NAS i prissjiktet 1500-2000? Medfølgende harddisker er ikke noe krav, kjøper heller to stk ved siden av (som skal kjøres i Raid 1). Noen som sitter på tips? :)

Endret av FredrikV.
Lenke til kommentar

Åh nei! Ken har talt! Et av de to favorittobjektivene mine er bæsj! Hva skal jeg gjøre nå?

(Vel - det skal sies - det aller aller ytterste helt ute i hjørnene er litt soft på et fullframehus.)

Du følger jo ikke instruksjonene hans:

If you already own one, DO NOT READ FURTHER. Leave this page NOW.

Hadde du virkelig hørt på gode gamle Kenny, så hadde du sluppet denne frustrasjonen. Men, siden du ikke klarer å ta helt enkle instruksjoner en gang, så er det bare en ting å gjøre: selg unna så fort som mulig, -når Kenny skriver omtaler raser eller mangedobles bruktpriser på timer!

Lenke til kommentar

Hadde du virkelig hørt på gode gamle Kenny, så hadde du sluppet denne frustrasjonen.

Jammen - jammen - han skrev jo om en linse - jeg har et objektiv!

Trodde du kunne tilstrekkelig engelsk til ikke å gå i den fella der? Jaja, kunnskap kommer ikke gratis det heller :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...