boffeeen Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Fotovideo har et ok utvalg av film. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hvis noen faller utenfor dette "hemmelige kodespråket" så får det være. Det er ikke noe "hemmelig kodespråk". Ordet fremkalle brukes av uvitende når de egentlig mener kopier. Om du bruker hermetegn så gjør ikke det saken noe bedre, da det fortsatt kan misforstås. Hadde du brukt riktige ord til å begynne med, hadde du sluppet å bli misforstått. Marekatten: Har du aldri møtt noen du ikke går overens med? Hvor en samtale ikke går av seg selv og man har mest lyst å bare komme seg unna? Det er ikke snakk om å ikke gå overens med noen, men å kunne forvente å ikke få et frekt svar tilbake når man prøver å hjelpe. Det er DET jeg reagerer på. Du har jo ikke svart på noe som helst, bare pirket på en bagatell. Så lager du en lang diskusjon av det. Snakk om å være hårsår. Ufattelig hvor mye du ville dra dette ut. Jeg sa tidlig at vi lar det være.. Fint at du kaller meg frekk når jeg ikke har vært frekk en eneste gang her. Man må kunne si at noen preiker til koret uten at vedkommende skal begynne å skrike og bære seg. Stakkars deg. 2 Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Fomafoto selger også billig film. Kan anbefale Foma 100 i T-Max fremkaller. Francis Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Du har jo ikke svart på noe som helst, bare pirket på en bagatell. Så lager du en lang diskusjon av det. Snakk om å være hårsår. Ufattelig hvor mye du ville dra dette ut. Jeg sa tidlig at vi lar det være.. Fint at du kaller meg frekk når jeg ikke har vært frekk en eneste gang her. Man må kunne si at noen preiker til koret uten at vedkommende skal begynne å skrike og bære seg. Stakkars deg. Stakkars de som prøver å gi konstruktiv hjelp. 2 Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Heretter skal jeg passe på at minst 17.24% av livet mitt går med på å diskutere semantikk. 5 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Heretter skal jeg passe på at minst 17.24% av livet mitt går med på å diskutere semantikk. Mener du 17.24% av livet totalt, eller bare den våkne delen? Fryktelig upresis uttalelse altså. 6 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Husk at 13.81% av all statistikk er oppdiktet og fri fantasi. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Mener du 17.24% av livet totalt, eller bare den våkne delen? Fryktelig upresis uttalelse altså. Noe skal man jo prate om i søvne ... Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Mener du 17.24% av livet totalt, eller bare den våkne delen? Fryktelig upresis uttalelse altså. Nettene bruker jeg på bunga bunga-fester og utsoving av whisky-rusen, skulle tatt seg ut å drive med semantikk samtidig. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Høres ut som fornuftige prioriteringer, og samtidig ivaretas semantikken på et noenlunde betryggende nivå Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Nei, får vel komme tilbake når ting har roet seg litt her. Nå begynner sommeren å ebbe ut. Dette året SKAL jeg ha med meg høstfargene (og fange de på "film" ). Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Fant nettopp http://500px.com, syns dette virker som eit godt alternativ til Flickr o.l. nokon som har erfaring med sida? Tenker spesielt på copyright og denslags. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Her er det en liste over 500px.com folk på forumet som virker fornøyde. Jeg leser gjerne en forklaring på hva som skiller 500px.com fra andre tjenester.... 1 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Her er det en liste over 500px.com folk på forumet som virker fornøyde. Jeg leser gjerne en forklaring på hva som skiller 500px.com fra andre tjenester.... Penere enn Flickr og færre folk som sier "TIHS IS TEH BEZT PIKTCTURE I HEAV SEEN!!11". Det virker litt mer ... proft, egentlig. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Ah, men de kommentarene på flickr er ekstremt avhengig av hvilke grupper du poster bilder i. Og det tar vel ikke lang tid før du har den typen problematikk på 500px.com også. Men, det ser pent ut Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Nettene bruker jeg på bunga bunga-fester og utsoving av whisky-rusen, skulle tatt seg ut å drive med semantikk samtidig. Jeg har aldri vært på bunga bunga-fest, men jeg må innrømme at det hørtes veldig gøyalt ut. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Det eg har merka med 500px til no: - Ingen exif - Interessant "rating" system - Ingen grupper, som på flickr. - Mindre brukarar enn Flickr, og derfor mindre views. - Reinare design enn flickr. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Småsært. Sitter i øyeblikket på en 1/50 Mbit fiberlinje. Jepp, du så riktig. 1 Mbit inn, og 50 Mbit ut. Sånn kan det bli når modemet ikke er satt opp ordentlig enda fra leverandøren sin side. Driver og tester litt, men skal tilbake til ADSL-linja inntil fiberlinja er satt opp slik den skal være, med 20/20. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Var på hyttetur i helgen, og en av de andre hadde med et 5d mkII. Madammen prøvde det litt og sa uoppfordret: Så bra bilder det tar i mørket! Så en spire til å kunne oppgradere: Check! 3 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Det eg har merka med 500px til no: - Ingen exif - Interessant "rating" system - Ingen grupper, som på flickr. - Mindre brukarar enn Flickr, og derfor mindre views. - Reinare design enn flickr. Det er jo fantastisk. Fokuserer dem på bildene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå